home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 81864 gange)
asj89
Gæst

Sv: FC København
« Svar #165: 15 Nov 2010, 20:58 »

Yiir! 1-0 over Bayern Munchen i CL gruppen! Opstemt

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #166: 15 Nov 2010, 21:03 »

4 åbne chancer på Allianz Arena, men taber alligevel 5-0..... Bare Lacina kunne sparke dem ind i Europa som han kan i Suppen!.....

Så hedder det Europa League efter jul, på sin hvis helt ok.

asj89
Gæst

« Svar #167: 15 Nov 2010, 21:34 »

4 åbne chancer på Allianz Arena, men taber alligevel 5-0..... Bare Lacina kunne sparke dem ind i Europa som han kan i Suppen!.....

Så hedder det Europa League efter jul, på sin hvis helt ok.
Skuffet

Btw, har ikke tabt en eneste kamp endnu! Har spillet ca. 22 kampe Smiley

kaspersvith
Lilleputspiller
*

« Svar #168: 15 Nov 2010, 22:26 »

Jeg er netop lige gået igang med min anden sæson med FCK. I første vandt jeg næsten alt hvad der var muligt. Vandt sas-ligaen, den danske cup og Europa League over Villarreal i finalen. Jeg var kommet i en uheldig gruppe i CHL med Real, Man Udt og Sampdoria, men formåede altså at komme på 3. pladsen. jeg har netop nu købt Garra Dembele for den lille sum på 3,75 mio kr. Samtidig har jeg i begyndelsen på 2. sæson købt Davide Petrucci på fri transfer og Marko Livaja, også på fri. Livaja Scorede et uhyre vigtigt mål da jeg vandt 1-0 over Real Madrid i super cuppen (fantastisk sejr), og lige nu og her fører jeg 3-0 mod Midtjylland i ligaen, hvor Livaja har scoret 2 kasser og Petrucci 1 enkelt (sparer Dame og Dembele efter super cuppen) Alt i alt går det altså godt for mig..  Smiley

byggenygge
Juniorspiller
**

« Svar #169: 15 Nov 2010, 23:07 »

din taktik evt. ? Opstemt

kaspersvith
Lilleputspiller
*

« Svar #170: 15 Nov 2010, 23:16 »

Spiller en traditionel 4-4-2, men forskelligt fra kamp til kamp, om jeg spiller med diamant på midtbanen, men altid sætter jeg fløjene til at angribe

asj89
Gæst

« Svar #171: 16 Nov 2010, 19:16 »

Det går godt. Har ikke tabt en eneste kamp endnu, og har spillet mod hold som Bayern Munchen og Olympique Marseille op til flere gange. Jeg har lige fået 0-0 mod Bayern i min CL gruppe, og vandt den første kamp mod dem 1-0! Smiley

asj89
Gæst

« Svar #172: 16 Nov 2010, 21:34 »

wuhu!!! Har lige vundet min CL gruppe for næsen af Bayern og Marseille!! Er virekelig glad lige nu. Opstemt

kaspersvith
Lilleputspiller
*

« Svar #173: 16 Nov 2010, 21:51 »

Har også lige vundet min champions league gruppe foran Bayern  og Valencia. Slog Valencia 4-1 og Bayern 2-1. Har lige mødt Marseille i 1/16-dels finalen og vandt også her med 2-1 samlet. Skal nu møde Chelsea i kvarten - den bliver svær Peace

byggenygge
Juniorspiller
**

« Svar #174: 16 Nov 2010, 22:39 »

Har også lige vundet min champions league gruppe foran Bayern  og Valencia. Slog Valencia 4-1 og Bayern 2-1. Har lige mødt Marseille i 1/16-dels finalen og vandt også her med 2-1 samlet. Skal nu møde Chelsea i kvarten - den bliver svær Peace

kan du ikke uploade din taktik ? Opstemt

Blaugrana4ever
Lilleputspiller
*

« Svar #175: 17 Nov 2010, 18:12 »

Så har jeg også startet et spil med FC København og jeg er henne ved november måned. Det går okay resultatmæssigt (1'er efter 15 kampe i superligaen - Sidst i CL gruppen efter Valencia (som jeg vandt over hjemme), Chelsea og Ajax. Og så er vi overbevisende videre i pokalen med 5-0 over FC Svendborg og 3-0 over Brøndby). Problemet er at jeg slet ikke kan få N'Doye igang (9 mål i 23 kampe) nogle forslag til hvordan han kan bruges?
Trasfers:

Ud:
Grønkjær (15 mio til Tottenham)
Peter Larsson (9 mio til Elfsborg)
Thomas Kristensen (11 mio til Utrecht)

Ind:
Federico Fazio (4,5 mio)
Rafael (Leje, 2 mio)
Peter Luccin (Fri)
Yura Movsisyan (13 mio + 6 mio over 24 mdr.) btw. 17 mål i 16 kampe Opstemt

Jeg spiller i en 4-2-2-2 som er meget offensiv i Superligaen:

Wiland

Wendt
Fazio
Sölvi
Rafael

Kvist
Claudemir

Santín (OMV)
Bolaños/ Vingaard (OMH)

N'Doye (Bruger ham som komplet med support eller angrebs pligt...)
Movsisyan

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #176: 17 Nov 2010, 18:15 »

Havde selv ekstrem stor succes med N'Doye som Komplet ved siden af Fabricius som Avanceret. Han scorede godt nok ikke så mange mål, men han lavede ekstremt mange assists til Fabricius, som også blev topscorer i ligaen, pokalen og nummer 2 i Champions League!

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #177: 18 Nov 2010, 23:41 »

Jeg har nu spillet en sæson med FCK og vil meget gerne have råd, selvom det er gået over al forventning.

Ligaen: Jeg vandt ligaen foran Brøndby med kun et points margin. Overraskende, at de gjorde det så godt, men jeg satsede også meget på Europa i løbet af sæsonen og fik derfor smidt nogle dumme point. Det gav dog pote internationalt.

Europa: Jeg slog AIK i kvalifikationen til CL. Jeg var i pulje med Roma, Lyon og Rosenborg. Fik skrabet 10 point sammen, men røg ud på 3. pladsen, da Lyon med 10 point (og bedre indbyrdes) nuppede 2. pladsen. De mødte Real Madrid i finalen og tabte her.
I Europa League (euro-cup) mødte jeg så Lokomotiv Moskva, Anderlecht, Juventus, Atletico Madrid og endelig Palermo i finalen. Alle opgør var utroligt tætte (jeg slog Anderlecht i ekstra spilletid, Juventus på udebanemål, Atletico og Moskva med et mål samlet og Palermo i finalen 2-1).
Jeg vandt altså Europa League i første sæson, hvilket var fuldstændig over forventning.

Cuppen (DK): Her røg jeg ud med et fuldt reservehold til Esbjerg i kvartfinalen - ikke så fedt, men det var lige op mod en vigtig kamp i Europa.

Transfers:
Det er mit første spil i FM '11 og det har derfor været overraskende, at det er gået så godt. Jeg har heller ikke lavet de bedste transfers, og ærgrer mig over at være gået glip af mange af de gode handler, som man kan læse om herinde.
Men jeg har købt:

Kermit Erasmus: 0 kroner og er lige tiltrådt
Gai Assulin: 0 kroner - første sæson: 20 kampe, 4 mål, 5 oplæg, 7,22 i snit
Jairo: 0 kroner - jeg har ikke brugt ham
Cristian Fabbiani: 900 dkr - mangler stadig at bevise sine stats: 13 kampe, 2 mål, 1 oplæg, 6,75 snit
Siem De Jong: 24 mio dkr - 10 kampe, 2 mål, 1 oplæg, 7,20 i snit. Han skal nok blive dygtig  Rullende Øjne

Derudover er en masse spillere blevet stillet fri. Jeg har faktisk ikke lavet et salg endnu. Er pt. i gang med at forhandle kontrakt med Sime Vrsalijko for 35 millioner. Jeg håber meget at kunne få ham.

Men: Første sæson er jo gået godt.

Hvad synes I jeg skal købe? Jeg har ikke rigtig nogen backup til mine backpositioner, og derudover har jeg ikke de vilde stjerner på nogen pladser, men holdet har gjort det formidabelt alligevel.

Kan I give mig råd i forhold til målmand, fløje og angribere, som er billige?

BTW: Jeg spiller 4-2-2-2 med 2 centrale midtbanespillere, 2 offensive fløje og 2 angribere. Det har fungeret uden de store ændringer i avancerede holdindstillinger.

2. sæson er i fuld gang.

Følgende handler er lavet:

Ind:
Kermit Erasmus 0 kr
Juan Pablo Carrizo 0 kr
Sime Vrsalijko 31 mio kr
Christian Romaric 5,5 mio kr
Lars Pedersen 1 mio
Marko Livaja 0 kr

Ud:
Thomas Kristensen 4 mio
Hjalte Nørregaard leje
William Kvist leje
Morten Nordstrand fri
(masse reserver fri)

Her i 2. sæson ligger jeg 1 i ligaen efter 12 kampe. Dog kun 2 point ned til AGF. Holdet spiller ringe i ligaen  Ubeslutsom, men alligevel har jeg førstepladsen. Brøndby ligger til nedrykning  Shockeret

Jeg er stadig med i cuppen, som jeg prioriterer højere i år end første år. Indtil videre har jeg kun mødt Svendborg, som jeg slog 4-0 med mine reserver.

I CHL er jeg i pulje med Real Madrid, Roma og Steaua.

Real Madrid - FCK 1-1
FCK - Steuea 2-0
Roma - FCK 1-2

Grin Grin Grin

Nå ja og så tabte jeg europæisk super cup 3-0 til netop Real Madrid  Rullende Øjne

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #178: 19 Nov 2010, 07:24 »

Så har jeg også startet et spil med FC København og jeg er henne ved november måned. Det går okay resultatmæssigt (1'er efter 15 kampe i superligaen - Sidst i CL gruppen efter Valencia (som jeg vandt over hjemme), Chelsea og Ajax. Og så er vi overbevisende videre i pokalen med 5-0 over FC Svendborg og 3-0 over Brøndby). Problemet er at jeg slet ikke kan få N'Doye igang (9 mål i 23 kampe) nogle forslag til hvordan han kan bruges?
Trasfers:

Ud:
Grønkjær (15 mio til Tottenham)
Peter Larsson (9 mio til Elfsborg)
Thomas Kristensen (11 mio til Utrecht)

Ind:
Federico Fazio (4,5 mio)
Rafael (Leje, 2 mio)
Peter Luccin (Fri)
Yura Movsisyan (13 mio + 6 mio over 24 mdr.) btw. 17 mål i 16 kampe Opstemt

Jeg spiller i en 4-2-2-2 som er meget offensiv i Superligaen:

Wiland

Wendt
Fazio
Sölvi
Rafael

Kvist
Claudemir

Santín (OMV)
Bolaños/ Vingaard (OMH)

N'Doye (Bruger ham som komplet med support eller angrebs pligt...)
Movsisyan

hvordan bruger du Movsisyan

Tidligere: Baloo38

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #179: 19 Nov 2010, 13:10 »

Så gik jeg videre til 1/8-dels finalerne i CHL i 2. sæson.

Gruppen endte:

Real Madrid 16 point
FCK 10 point
Roma 6 point
Steaua 3 point

I Superligaen går det dog ringe. Jeg ligger kun nr. 2 efter nogle dårlige resultater. Det er den mest lige liga, jeg nogensinde har set. Kun 3 point mellem 1. og 5. pladsen. Jeg er dog sikker på, at jeg nok skal hente en masse point, nu hvor der er en lille pause i champions league.

Fabbiani gør det fantastisk! Erasmus er lidt dårligere, da han hele tiden vil have orlov. Nogen der ved, hvad man kan gøre ved det? Jeg fik ham gratis, så jeg kan jo altid sælge ham, men vil hellere have ham i gang Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010