Tradition tro er jeg startet ud med at være FCK, og vil da også komme med en lille update, om hvordan det er gået for mig:
Indkød/SalgInd:Kevin Conboy fra Esbjerg for 7,5 mio. kr.
Julio Cruz fri transfer
Yura Movsisyan fra Randers for 13 mio. kr.
Mikkel Thygesen fra FCM for 11 mio. kr.
Kári Árnason fra Plymouth for 9 mio. kr.
Chukwuma Akabueze for Odd Grenland for 13 mio. kr.
Salg:Mikael Antonsson til Udinese for 8,75 mio. kr.
Jesper Grønkjær til Liverpool for 11 mio. kr.
Oscar Wendt til Porto for 10 mio. kr.
César Santin til Napoli for 14 mio. kr
Thomas Kristensen til Fulham for 9,75 mio. kr.
Det går sjovt nok lige op
Ja jeg kunne sikkert havde fået mere ud af mine salg, som jeg også kan se andre har fået i tråden, men ellers er jeg tilfreds med mine handler, ja Julio Cruz er måske for gamle, men synes jeg mangler mere kvalitet i angrebet, så en enkelte sæson med ham går nok.
Var også tæt på at få Bogdan Stancu, da Steaua tilbød ham for 15 mio. kr., lå på det tidspunkt i forhandlinger med Movsisyan, så hvis Stancu valgte FCK, var jeg klar til at sige nej til Movsisyan, men Stancu valgte Getafe, som også var villig til at give ham mere i løn ind jeg var.
Europa:På min vej til Champions League mødte jeg BATE og Lech, som jeg begge vandt samlet 5-2 over, så også Champions League til mig. Man skal jo bruge 2 ud af 5 mulige ”overraskelser” i spillet for at bliver 3.seedet, i den virkelig verden skulle vi kun bruge 1, men i spillet har Sparta Moskva en højre koefficient end FCK, så man skal bruge 2. Men der ingen ”overraskelser”, så jeg blev 4.seedet og kom i gruppen med Milan, Benfica og Schalke 04. Har spillet en kamp indtil videre, som blev en lidt heldig 3-1 i Benfica, så god start, og jeg går selvfølgelig efter at spille europæisk efter jul.
Superligaen:Har spillet 9 kampe, og er efter en lidt dårlig start kommet efter det, jeg har 18 point, ligger nummer 2, 1 point efter Brøndby