home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 76000 gange)
hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #330: 13 Jul 2011, 22:49 »

det prøver jeg lige så Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #331: 13 Jul 2011, 22:53 »

Sam Ricketts
Modibo Diakite
Daniel Schwaab
Andreas Hinkel
Dani Fernandez

Til Hoegdk det er nogle fine højre backer Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #332: 13 Jul 2011, 23:34 »

Den gik sgu HRz Wink
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

HRz
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #333: 13 Jul 2011, 23:37 »

De skal vidst bare have over 10.000 i løn, så får de Opstemt
Logged

hoegdk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #334: 16 Jul 2011, 13:38 »

så har man rustet op til den nye sæson, efter sidste års succes hvor jeg vandt Superliagen i 26. spillerunde, 28 Points foran 2. pladsen.


Har solgt Claudemir (31 mio), Zdenek Pospech (fri), Rivaldo, Jesper Grønkjær (fri) Thomas Kristensen (1,6 mio), og Martin Bergvold (2,2 mio).

Har købt, Sergio Araujo (22 mio),  Zavon Hines (fri), Thiago Alcantara (fri) Romeo Castelen (fri) samtidigt er jeg langt i forhandlingerne med Mathieu Debuchy.

Så vil sige jeg er kommet rigtig godt ud af, var ellers ikke glad for at sælge Claudemir, men bestyrelsen sagde ja Skuffet
Logged

SønderjyskE

Superliga: 2017-2025
Chl: Semifinale. 2026
Euro cup:Kvartfinale.
pokal tunering:[b]2013, 17, 18, 20, 24, 25

[b]Dato:
oktober, 2027

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #335: 30 Jul 2011, 15:12 »

Jeg har efter lang tids venten fået smag for den danske Superliga, og da mit spil med FC Midtjylland crashede med sommeropdateringen her fra FmF valgte jeg i stedet at forsøge med med FC Købehavn uden sommeropdatering og med patch 11.3.0. Det betød at jeg fra første sæsons start havde sølle 5 millioner danske kroner at købe for, dog ikke noget der gør det store da truppen i forvejen er klart bedre end de øvriges. Alligevel fik jeg handlet mere end forventet, primært fordi jeg med salgene af Cesar Santin(Sevilla) og Johan Wiland(PSV) tjente henholdsvis 14 og 17 millioner, altså samlet 31 millioner. Det betød at jeg gik på rov i hviderussiske BATE Borisov, hvor jeg havde hele fire spillere på radaren i form af Maxim Skavysh, Bressan, Vitali Rodionov og Pavel Niakhaichyk. Skavysh for dog for dyr, mens mit prmære mål Bressan valgte PSV i stedet, så dermed endte jeg med at hente Rodionov for en spotpris på 1,6 millioner og stortalentet Niakhaichyk for 11 millioner, der valgte FCK over klubber som de portugisiske stormagter Sporting CP og Braga. Til at krydre det hele med endte jeg også med at hamstre den i FM-regi efterhånden velkendte keeper Vincent Enyeama som afløser for Wiland for den beskedne sum af 2,1 millioner. Sidst men ikke mindste lejede jeg Javad Nekounam i Osasuna for 1,4 millioner til at dække den defensive midtbane den kommende sæson.

Disse indkøb gav mig denne ideelopstilling i indledende sæson: Enyeama(MM) - Pospech(FH), Jørgensen(FCH), Ottesen(FCV), Wendt(FV) - Nekounam(DMC), Kvist(MCH), Claudemir(MCV), Niakhaichyk(OMH), Grønkjær(OMV) - N'Doye(BO).

Derudover havde jeg gode backups i Kim Christensen, Pierre Bengtsson, Mikael Antonsson, Thomas Kristensen, Cristian Bolanos, Martin Vingaard og Vitali Rodionov. Truppen var nu komplet til sæsonstarten, og det hele flaskede sig særdeles godt idet jeg hurtigt tog føringen med Claudemir, Niakhaichyk og N'Doye som de helt store profiler. Superligaen vandt jeg i sidste ende med 8 point ned til stabile Brøndby og 15 til også godt spillende FCM. N'Doye garnede 27 gange i 28 ligakampe og supplerede med 8 oplæg, mens Niakhaichyk nettede 15 gange og stod bag 14 oplæg i Superligaregi. Dette gjorde dem til henholdsvis 1 og 2 på topscorerlisten.

I pokalturneringen leverede jeg en fiasko af dimensioner. Efter problemfrit at have nået semifinalen med sejre over FC Djursland(3-1), OB(2-0) og Lyngby(4-1) ventede SønderjyskE i semien. Her vandt jeg 4-1 hjemme og troede den ged var barberet, hvorfor jeg stillede med reserver i returen i det tætpakkede program. Her smækkede sønderjyderne mig dog 4-0 og var klar til pokalfinalen, en finale de dog tabte til de evige pokalaspiranter FCN. Champions League-gruppespillet nåede jeg problemfrit efter sejre på 6-3 samlet (4-1, 2-2) over Debrecen og 3-0 (3-0, 0-0) over Partizan Beograd. Min gruppe bestod af Barcelona, Benfica og Rubin Kazan, og det blev til 7 point i alt, hvilket var nok til en tredjeplads. Nederlag på 2-0 og 0-1 til Barcelona var forventede, mens jeg skuffede på udebane og tabte i Rusland med 1-0, mens jeg fik 2-2 i det portugisiske. Hjemme i København slog jeg i to underholdene kampe Rubin med 5-2 og Benfica med 3-2, dog endte Benfica med at snuppe andenpladsen for næsen af mig. Tredjepladsen sikrede mig en plads i knockout-fasen af Euro League, hvor Leverkusen var første forhindring i hvad der endte med at blive et eventyr. Efter et 0-1 nederlag i den danske hovedstad på et sent selvmål af Zanka var jeg ikke levnet mange chancer i Leverkusen, men to sene mål af indskiftede Rodionov (77 og 84. minut) sikrede mig en 1-2 sejr og sendte mig videre på reglen om udebanemål.

I 1/8 finalen stod jeg over for Roma, og i sæsonens bedste kamp udspillede jeg de arrogante romere foran et pakket publikum i Parken. Det kunne godt være blevet til mere end de tre scoringer som Martin Vingaard, Pavel Niakhaichyk og Vitali Rodionov stod for, men kampen endte 3-0 og vi stod med et fantastisk udgangspunkt. På Olimpico var vi presset i bund kampen igennem, men Enyeama stod sit livs kamp og tillod blot et langskud fra Daniele De Rossi at passere ham. Vi tabte 1-0, men vandt samlet 3-1 og var nu klar til en sensationel kvartfinale. Her ventede endnu et italiensk hold i Palermo, og efter et 1-2 nederlag hjemme i første kamp hvor Rodionov sent i kampen fik reduceret de tidlige føringsmål af Migliaccio og Miccoli var vi så godt som ude. Men en god første halvleg på Sicilien sendte os til pause med en 0-2 føring på scoringer af Niakhaichyk og tilbagevendte N'Doye, der havde været ramt af en skade. Stjernen Javier Pastore udlignede den samlede stilling i anden halvleg, og det hele måtte afgøres i en straffesparkskonkur rence. Her var Niakhaichyk, TK, Nekounam og N'Doye iskolde, mens både Paolucci og Bovo måtte se deres skud bliver reddet af Enyeama. Eventyret fortsatte og i semifinalen ventede det tredje italienske hold på stribe, nemlig Napoli. Første kamp blev spillet i Napoli og her førte vi ved pausen på et straffesparksmål af Nekounam. Stjerneduoen Cavani og Hamsik vendte dog kampen i anden halvleg, og vi tabte 2-1 i Italien. Dermed var vi ikke uden chancer forud for hjemmekampen, men tidligt i kampen bragte Lavezzi gæsterne foran og da Bolanos først udlignede med syv minutter igen fik vi ikke scoret yderligere. Napoli sluttede eventyret i semifinalen og vandt finalen over Atletico Madrid. En fantastisk præstation var det dog, og de mange europæiske kampe gjorde også at vi slækkede på spillet i ligasammenhæng og en årgang var lige ved at smide det ud af hænderne.

Her op til anden sæson har jeg styrket truppen markant. Ind er Jonathan og Johnny Thomsen kommet på fri transfer til højrebacken, hvor brasilianske Jonathan er en markant forstærkning som jeg er meget tilfreds med at have scoopet. Den talentfulde Barca-juvel Thiago Alcantara er også kommet ind på en fri, mens Marco Ruben og Mario Suarez er blevet lejet i henholdsvis Sevilla og Atletico Madrid. Førstnævnte til at give konkurrence til N'Doye og Rodionov, sidstnævnte for at udfylde den defensive midtbane efter at Nekounam er vendt tilbage til Osasuna. Sidst men ikke mindst er Ismael Aissati blevet hentet for 16 millioner kroner i Ajax som sidste indkøb. Den anden vej ud af svingdøren er der røget en del spillere, nemlig Morten Nordstrand(GF38), Martin Bergvold(Reggina), Bryan Oviedo(Al-Arabi), Jesper Grønkjær(Sheffield Utd), Søren Frederiksen(Celta) og Johan Absalonsen(Gaziantepspor) og Zdenek Pospech(fri). Dette løber samlet op i 26 millioner kroner og en del besparelser i lønbudgettet, mens ti spillere fra reserveholdet er slippet på fri transfer.

Op til anden sæson ser min idealopstilling således ud: Enyeama(MM), Jonathan(FH), Jørgensen(FCH), Ottesen(FCV), Wendt(FV) - Suarez(DMC), Kvist(MCH), Claudemir(MCV), Niakhaichyk(OMH), Aissati(OMV) - Ruben(BO).

Jeg har blot spillet mod Silkeborg og Lyngby i suppen, hvilket kastede to sejre på 3-1 og 5-0 af sig. Ruben har stået for tre scoringer. Dertil har jeg spillet det første opgør mod hviderussiske Shakhtar Soligorsk i CL-kvalen hvor jeg vandt den første kamp med 3-0. Jeg har fået forlænget en del af kontrakterne med spillere som Oscar Wendt, Claudemir og William Kvist, hvilket har betydet at pengene ikke har været store til at lave flere handler for. Jeg forventer dog stadig et par handler inden vinduet lukker om en måned, idet jeg er ved at sælge et par stykker og samtidig har kig på et par spændende unge brasilianske navne. 
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #336: 31 Jul 2011, 18:56 »

Hvordan bruger i Damen og Santin i front? Smiley
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #337: 12 Aug 2011, 13:22 »

Er igang med et FCK spil, hvor jeg spiller med FmF summerupdate (er ikke crashet endnu) er pt 1'er med 1 point ned til BIF og mangler 4-5 spillerunder. Jeg nåede kvartfinalen i UEFA Cup'en hvor jeg røg ud til Juventus med et brag. Så langt så godt....

Er der nogle som ved hvor mange penge man får tilført til sæson nr. 2, hvis jeg går hen og vinder mesterskabet? Og er der forskel på hvor mange transfer penge man får med FMF summerupdate vs. den nyeste patch?

Nogle som har et fornuftigt bud? Jeg har brugt størstedelen af mit transferbudget i 1 sæson (5mio ca.)
  Smiley

Min talentspejder har nemlig fundet et angrebstalent som eftersigende skulle blive bedre end N'doye Smiley som jeg sagtens kan skrive kontrakt med hvis jeg får det fornødne transferbudget Smiley
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #338: 12 Aug 2011, 13:39 »

En masse ævl - men en masse spændende ævl  Cool

Kan man få et SS af din målfarlige højrekant med det umulige navn, der starter med n?  Peace
Logged

Nicken
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #339: 15 Aug 2011, 10:26 »

Jeg har spillet med FCK i fire sæsoner. Jeg har vundet suppen og kvalificeret mig til CL alle årene, samt gået videre fra gruppespillet det seneste år. De tre foregående år blev jeg nr. 3 i gruppespillet og røg dermed i EL. I sommerpausen inden femte sæson har fået tilknyttet Sergio Aguero på fri transfer!
Logged

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #340: 31 Aug 2011, 15:51 »

Jeg er pt. i 2. sæson efter jeg vandt den første med 2 point ned til midtjylland. Jeg kom videre fra gruppespillet i champions league hvor jeg mødte manutd som jeg faktisk spillede uafgjort med på hjemmebane, men jeg blev sendt hjem fra england med en røvfuld på 3-0.
Anyway jeg mangler en angriber der kan score mål, da ndoye blev hentet for 55 millioner. Santin gør det ikke særlig godt på toppen, ham har jeg mest glæde af på OMV, mens nordstrand kan gøre det rigtig godt, dog har han et ufattelig lavt bundniveau. Jeg spiller med den nyeste patch, så i har nogen forslag må i meget gerne smide dem Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #341: 31 Aug 2011, 15:53 »

Jeg er pt. i 2. sæson efter jeg vandt den første med 2 point ned til midtjylland. Jeg kom videre fra gruppespillet i champions league hvor jeg mødte manutd som jeg faktisk spillede uafgjort med på hjemmebane, men jeg blev sendt hjem fra england med en røvfuld på 3-0.
Anyway jeg mangler en angriber der kan score mål, da ndoye blev hentet for 55 millioner. Santin gør det ikke særlig godt på toppen, ham har jeg mest glæde af på OMV, mens nordstrand kan gøre det rigtig godt, dog har han et ufattelig lavt bundniveau. Jeg spiller med den nyeste patch, så i har nogen forslag må i meget gerne smide dem Smiley

Jeg ved ikke om Kadlec eller Lacina traore er købt af større klubber ellers gik på om du kan leje/købe Macheda (man utd)
Logged

Tidligere: Baloo38

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #342: 31 Aug 2011, 16:10 »

Jeg ved ikke om Kadlec eller Lacina traore er købt af større klubber ellers gik på om du kan leje/købe Macheda (man utd)
Desværre er de førstnævnte ejet af milan og barca og koster 50+ begge to, mens Macheda er udlejet til Celtic
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #343: 31 Aug 2011, 18:02 »

Desværre er de førstnævnte ejet af milan og barca og koster 50+ begge to, mens Macheda er udlejet til Celtic

Sanchez Watt eller Alvaro Morata

EDIT: eller kig på Jorge Luiz fra Democrata eller Atletico Goinaiense ( kan ikke finde ud af hvilket hold det er)
« Seneste Redigering: 31 Aug 2011, 18:21 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

sANDRMONG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #344: 31 Aug 2011, 19:06 »

okay tak for hjælpen Smiley
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010