home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  FC København
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint
Forfatter Emne: FC København  (Læst 81879 gange)
Frederik1994
Landsholdsspiller

Sv: FC København
« Svar #105: 08 Nov 2010, 22:21 »

Så er jeg også til nået til vinter, hvor jeg efter ferien stadig skal spille CL-bold, eftersom jeg røg videre fra gruppen som 2'er. Her skal jeg møde Bayern, som nok bliver til et nederlag, men vil da give det et forsøg. Jeg ligger etter i ligaen, og er stadig med pokalen. Så jeg ser bestemt frem til en spændene forårssæson, med en masse gode kampe :-)

:-)

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #106: 08 Nov 2010, 22:23 »

jeg må sige, at jeg er lidt skuffet over dit salg af wendt og santin

Wendts frikøbsklausul blev udløst, og Santin ville afsted. Han var utilfreds i en halv sæson, fordi jeg havde afvist tilbud, og han skabte masser af dårlig stemning, alles moral var rigtig langt neded, og efter jeg solgte ham, blev holdånden MEGET bedre, ville dog meget gerne have mere end de 7,75 millioner....

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #107: 08 Nov 2010, 23:30 »

Så kom jeg igennem vinterens transfervindue, som desværre ikke blev til det store. Jeg havde fået en aftale i hus med Axel Witzel, da han i aller sidste øjeblik vælger at vægte sin egen klub højere. Ellers var jeg lidt i kontakt med Diarra fra Real, men han vil have en løn som var fulstændig sindsyg. Jeg troede også jeg havde fået solgt Zanka for 22 milioner, men han hoppede også fra i sidste øjeblik.

Legenden
Manager

« Svar #108: 09 Nov 2010, 18:33 »

Så blev min første sæson færdig i København.

Jeg vandt ligaen i forholdsvis sikker stil. I det første halvår kørte jeg det meste modstand ud af banen, og jeg havde godt styr på alle modstanderne. Mens det gik lidt dårligere i foråret. Jeg kvalificerede mig til CL, hvor jeg slog Partizan og Lech. Jeg kom dog i en dødspulje. Chelsea, Real Madrid og Hapoel Tel-Aviv var nærmest det værst tænkelige. Gruppen endte sålådes. I starten gik jeg bare efter en tredje plads, men efter første kamp fik jeg blod på tanden. Jeg spillede lige på med alle i 5 ud af 6 kampe. Kun i den sidste kamp blev jeg spillet ud af banen i Madrid. Derefter endte jeg i Europa League. I første kvalifikations runde mødte jeg Dynamo Kiev, som vandt første kamp 1-0. I kamp nummer to vandt jeg også 1-0, så kampen skulle ud i ekstra tid. Det endte med, at jeg tog sejren i straffesparkskonkur rencen. Runden efter mødte jeg Benfica, der ufortjent vandt første kamp 2-0. Jeg gjorde dog et godt comeback i kamp nummer to, som jeg vandt 3-0! En rigtig flot kamp af Kong Cesar, der har været så fantastisk god i første sæson.

Så var det Atletico Madrids tur til at møde løverne. Første kamp var på udebane, jeg kom foran 1-0, men de udlignede i anden halvleg. I slutningen af kampen kom jeg på 2-1 og alt var godt. Efter den kamp skete der noget mærkeligt med mit spil, så jeg måtte genstarte spillet. Det resulterede i, at jeg skulle spille kampen om. Jeg tabte selvfølgelig 2-0 i stedet. På hjemmebane blev det til et 4-1-nederlag. Efter den kamp gik det hele ned af bakke, og jeg vandt ikke 6 kampe i træk.

I pokalturneringen røg jeg ud i min første kamp, da jeg tabte 2-0 til Esbjerg. Jeg har gjort nogle udmærket handler, dog er det ikke den helt store tegnebog, jeg har været fremme med. Den dyreste var Rafael, som jeg betalte næsten 7 mio. kr. bare for at låne. Han har dog været alle penge værd, og han var meget glad for sit ophold i klubben. Derudover har jeg signet Dennis Oliech på fri transfer, og så kæmper jeg med at få Luis Bolaños til klubben - ligeledes gratis.

« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 18:41 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #109: 09 Nov 2010, 19:58 »

Så blev min første sæson færdig i København.

Jeg vandt ligaen i forholdsvis sikker stil. I det første halvår kørte jeg det meste modstand ud af banen, og jeg havde godt styr på alle modstanderne. Mens det gik lidt dårligere i foråret. Jeg kvalificerede mig til CL, hvor jeg slog Partizan og Lech. Jeg kom dog i en dødspulje. Chelsea, Real Madrid og Hapoel Tel-Aviv var nærmest det værst tænkelige. Gruppen endte sålådes. I starten gik jeg bare efter en tredje plads, men efter første kamp fik jeg blod på tanden. Jeg spillede lige på med alle i 5 ud af 6 kampe. Kun i den sidste kamp blev jeg spillet ud af banen i Madrid. Derefter endte jeg i Europa League. I første kvalifikations runde mødte jeg Dynamo Kiev, som vandt første kamp 1-0. I kamp nummer to vandt jeg også 1-0, så kampen skulle ud i ekstra tid. Det endte med, at jeg tog sejren i straffesparkskonkur rencen. Runden efter mødte jeg Benfica, der ufortjent vandt første kamp 2-0. Jeg gjorde dog et godt comeback i kamp nummer to, som jeg vandt 3-0! En rigtig flot kamp af Kong Cesar, der har været så fantastisk god i første sæson.

Så var det Atletico Madrids tur til at møde løverne. Første kamp var på udebane, jeg kom foran 1-0, men de udlignede i anden halvleg. I slutningen af kampen kom jeg på 2-1 og alt var godt. Efter den kamp skete der noget mærkeligt med mit spil, så jeg måtte genstarte spillet. Det resulterede i, at jeg skulle spille kampen om. Jeg tabte selvfølgelig 2-0 i stedet. På hjemmebane blev det til et 4-1-nederlag. Efter den kamp gik det hele ned af bakke, og jeg vandt ikke 6 kampe i træk.

I pokalturneringen røg jeg ud i min første kamp, da jeg tabte 2-0 til Esbjerg. Jeg har gjort nogle udmærket handler, dog er det ikke den helt store tegnebog, jeg har været fremme med. Den dyreste var Rafael, som jeg betalte næsten 7 mio. kr. bare for at låne. Han har dog været alle penge værd, og han var meget glad for sit ophold i klubben. Derudover har jeg signet Dennis Oliech på fri transfer, og så kæmper jeg med at få Luis Bolaños til klubben - ligeledes gratis.

har du haft succes med en anden taktik end den du brugte i 1. sæson.. brugte en 4-4-2 og vil stadig helst have 2 angribere på toppen mindst men kan ikke rigtig finde nogen med succes.

Håber du kan hjælpe

Tidligere: Baloo38

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #110: 09 Nov 2010, 21:08 »

Er der andre end mig der har svært ved at få en samarbejdsklub?

Bestyrelsen afviser alle mine anmodninger om en rugekasseklub til mine talenter

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #111: 09 Nov 2010, 21:30 »

Super sæson Nicklas! Gode indkøb og gode resultater! Ser frem til at høre mere om dit spil.. Er selv igang med FCK og kommer med en update når jeg kommer ud af sommerens transfer vindue

jackie94
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 09 Nov 2010, 21:39 »

Start 11'eren i suppen

Start 11'eren i europa

Transfer

Suppen

Europa league finalen

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #113: 09 Nov 2010, 21:41 »

Tillykke med din imponerende præstation i Europa Thumbs Up

Kommer med en update, så snart jeg er færdig med sommerens transfervindue, hvor der er kommet nogle store navne til klubben Opstemt

de stijl
Ynglingespiller

« Svar #114: 09 Nov 2010, 21:44 »

Sjovt,
Jeg er også lige blevet færdig med første sæson!

Vandt:

Superligaen
Ligacuppen

Og kom til 2.nd runde i europa league efter en tur i dødens pulje:P

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #115: 09 Nov 2010, 21:46 »

Hvordan har Gael Etock spillet for dig?

de stijl
Ynglingespiller

« Svar #116: 09 Nov 2010, 21:48 »

Ps: fik 41 millioner for Santin:P
Det har ligesom givet grobund for en hel anden form for økonomisk stabilitet.

Har anskaffet mig det vildeste hollandske talent: Labyad og Vaclav Kadlec.  På fri kommer der nogle fantastiske spillere også:D

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #117: 09 Nov 2010, 21:52 »

Hvordan kan nogle af jer have råd til Diarra fra Real? Han vil da have idiotisk mange penge i løn.

Legenden
Manager

« Svar #118: 09 Nov 2010, 21:57 »

Hvordan kan nogle af jer have råd til Diarra fra Real? Han vil da have idiotisk mange penge i løn.
Han ville have omkring 400k/ugen ved mig, men tilbød ham 147k/ugen og nogle klausuler, så sagde han ja. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #119: 09 Nov 2010, 22:03 »

Han vil have 3,5 milioner om måneden ved mig..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 24 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010