home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 227 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 34860 gange)
r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #60: 09 Apr 2011, 00:54 »

Ja, god træning og rigeligt med spilletid, så skal de nok blive førsteholds potientale Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #61: 10 Apr 2011, 14:02 »

Har fået prøvet dem begge to i nogle Cup-kampe og synes faktisk at Jese har gjort en bedre figur af sig en Morata. Ikke fordi at Morata har spillet dårligt, men Jese har formået at få smidt bolden ind over stregen som en angriber jo skal. Han har derudover lavet 14 mål på 17 kampe i ungdomsligaen så regner med at han bliver en giftig herre senere! Morata er da også topscorer på Castillia så regner med at han bliver rykket op til min førsteholdstrup efter denne sæson, hvorefter at Jese så overtager hans plads som angriber på Castilla. Skal se hvordan han præsterer i en hel sæson med rigtig divisionsbold før jeg vil tage ham permanent op. Som det ser ud nu ligger mit Castilla hold også til oprykning, så det ville være helt perfekt hvis de kommer til at spille i  Liga Adelante. Ville være en perfekt måde at give talenter spille tid på! Wink
Den mest lovende spiller på mit ungdomshold må være Kevin som jeg købte fra Zaragoza. Det var meningen at han også først skulle spille en sæson på U/19 holdet, så en sæson på Castilla og så til sidst skulle han rykkes op i A-truppen. Han har dog været så overlegen i U/19 ligaen så jeg efter en halv sæson blev nødt til at rykke ham op, for ikke at sætte en stopper for hans udvikling. Havde regnet med at han ville få noget mere udfordring på Castilla, men her er han også vanvittig overlegen. Mere end på U/19 holdet. I hans første 4 kampe har han spillet til en karakter på 8.40, lavet 2 mål og 3 assists. Vanvittig start! Har også prøvet ham i cuppen for A-holdet hvor han har fyret op for 2 mål og 1 assist i 2 kampe, så han gør en vanvittig god figur af sig! Smiley Regner allerede med at rykke ham op på A-truppen når denne sæson er færdig. Et år før planlagt, men som han spiller tror jeg nok at det skal blive godt. Han bliver en verdensklasse spiller! Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #62: 12 Apr 2011, 19:45 »

Er nu næsten nået til Februar måned, og det går da ikke helt skidt i konge klubben Smiley
Røg i November ind i en dårlig stime hvilket blandt andet medførte at jeg tabte kampe til Barcelona og Valencia hvilket gjorde at jeg mistede et stort skridt i mesterskabs kampen. Jeg er pt. 3 points efter Valencia der indtager 2. pladsen, og hele 7 points efter Barcelona der ligger solidt på den øverste position.
Jeg er derfor ikke helt så sikker på at jeg vinder ligaen, men frygter overhovedet ikke mødet med Barcelona. Jeg må bare håber at der også er andre hold der har hvad de skal til for at slå dem.
Grunden til at jeg ikke frygter dem er at jeg fik min hævn i pokalturneringen. Røg ind i dem i kvartfinalen, og efter 2-0 sejr på Bernabeu sluttede jeg af med at klaske dem 2-1 på Camp Nou hvilket gjorde at de røg ud med et samlet 4-1 resultat. Jeg fik rystet det første nederlag af mig, og viste at der kun er plads til 1 tophold i det spanske! Wink

I Champions League har jeg trukket Rubin Kazan i ottendedelsfinalen, hvilket jeg ser som en overkommelig modstander. Jeg skulle meget gerne kvalificere mig videre så jeg kan gå hele vejen.
Som sagt er jeg stadig med i Champions League, i semifinalen i Copa del Rey hvor Espanyol venter, og hænger stadig lige akkurat med i ligaen. Selvom det bliver svært at få hentet det 32. mesterskab hjem vil jeg stadig gøre alt for at have the tripple hjem til Madrid i min første sæson! Smiley

Hvis vi kigger på ungdommen er der pt. 3 spillere jeg regner med at hive op på førsteholdet efter sæsonen. Morata, Sarabia og Kevin. Morata har fået et par kampe da Higuian og Benzema skiftevis har været skadet. Han har dog ikke imponeret helt, men han har alligevel formået at få¨smidt 11 kasser ind på 15 kampe for Castilla og i betragtning af at han stadig er ung, så tror jeg nok at han skal blive god i fremtiden! Sarabia gør det gennemsnitligt på Castilla, men har spillet fremragende i de 6 kampe han fik på A-holdet da Ronaldo var skadet. 6 kampe, 2 mål og 4 assists mener jeg. Det har været nok til at overbevise mig! Han rede mig endda i en kamp hvor han scorede til 1-0 i overtiden og sikrede os 3 vigtige points Wink Kevin har været helt outstanding som jeg også har skrevet i mit tidligere indlæg. Han har den næst bedste rating i pokalturneringen, hvilket vidner om klasse fra den 18-årige midtbanespiller da der alligevel har været nogle rimeligt habile navne med i turneringen. Han har ligeledes imponeret i de få kampe han har fået i ligaen for A-holdet. Han er fremtidens mand sammen med Canales og Øzil! Smiley

Andre der også er igang med Real Madrid i øjeblikket?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #63: 13 Apr 2011, 15:44 »

Jeg vil ikke anbefale dig at satse på Morata. Jeg så også et lys i ham fra starten af, men efter 2½ sæson solgte jeg ham. Mine assistent ratede ham kun til 2,5 stjerner i potentiale, til trods for jeg brugte ham i en del kampe. Slog aldrig rigtig igennem.

Øzil derimod er aldeles fremragende. JEg har brugt ham som fast OMC i mine første 3 sæsoner, og han bliver nu rated til at være den bedste spiller på den position i verden. Canales har jeg ikke brugt meget, da jeg har købt Hazard som reserve for Øzil. Jeg vil anbefale dig at bruge Diarra fast, såfremt du har brug for en oprydder på midtbanen. Den man er klasse og meget undervurderet i folkemunde.

Som du kan se i min profil er jeg igang med 4. sæson, og det er gået aldeles fremragende. Jeg har også en dejlig samling på 5-7 talenter der er på vej frem.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #64: 14 Apr 2011, 15:59 »

Synes nu at Morata gør det udmærket så med den rette træning og vejleder tror jeg nok han skal blive god Smiley Den angriber jeg ser mest frem til at prøve er dog Jese. Han har virkelig udviklet sig godt, og scoret et hav af mål i ungdomsligaen samtidig med at han har scoret når jeg har prøvet ham i cup kampene. Håber jeg kan udvikle ham til en stjerne Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #65: 18 Apr 2011, 11:55 »

Så er min første sæson overstået, og det gik da ganske okay Wink

Ligaen blev desværre vundet af Barcelona. Kunne selv have afgjort det hvis jeg havde vundet mine kampe imod dem, men tabte desværre begge to. Den sidste endda selvom jeg var foran 2-0 i første halvleg -.-...
Efter den sidste Barca kamp var jeg 10 point bagefter, men da sæsonen blev afsluttet vandt de kun ligaen med 1 point ned til mig. Så set i lyset af det, synes jeg selv at det var et godt comeback jeg leverede. Kunne have vundet ligaen hvis Barcelona havde tabt eller spillet uafgjort i sidste kamp mod Malaga, men desværre vandt de 2-0.

I Copa Del Rey blev det til en sejr. Her fik jeg smidt Barca ud i kvartfinalen, og kørte den derefter sikkert hjem. Bortset fra semifinalen og finalen, blev vejen til trofæet sikret af mine ungdomsspillere der gjorde det helt fantastisk. Bestyrelsen vægtede ikke turneringen højt, så jeg gav dem chancen i kampene for at se hvad de kunne. De skuffede bestemt ikke, har allerede udset mig 3 spillere der skal rykkes op i A-truppen til den nye sæson der snart starter Smiley

Champions League blev en meget spændene affære. I kvartfinalen tabte jeg først 2-0 ude til Man Utd men vandt derefter 3-0 hjemme og var klar til semifinalen hvor jeg skulle møde Inter. Inter vandt 4-2 på Bernabeu, men vandt overraskende 6-3 på udebane så gik videre til finalen med en samlet 8-7 sejr. I Finalen ventede Arsenal, her vandt jeg 2-1 og sikrede klubben sit 10. Champions League trofæ.

Alt i alt en godkendt sæson. Op til den næste tror jeg ikke der skal laves nogle indkøb, men i stedet satses på egne talenter. Spillere som Gago og Garay kunne dog godt ske at ryge da de er i overskud og får meget begrænset med spilletid.

Nu håber jeg på at kunne hive et spansk mesterskab hjem Thumbs Up
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #66: 18 Apr 2011, 12:41 »

Tillykke med en fin første sæson. Dog ærgeligt mesterskabet glippede. Det må du vinde næste sæson. Jeg har lige rundet vintertransfervindu et i min 4. sæson, og jeg fører ligaen med 11 point ned til Barcelona, og jeg er stadig med i pokalen og CL, så denne sæson tyder også på masser af succes.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #67: 18 Apr 2011, 14:55 »

Lyder sgu som om du har fået meget godt styr på Barca Wink Ihvertfald en masse titler du har vundet!

Hvordan ser dit hold efterhånden? Overvejer selv at gå igennem endnu et transfervindue uden at købe nye spillere ind, og i stedet bare satse på ungdomsspillerne. Ved dog ikke om det kommer til at fungere, men mit mål er at skabe et hold af spillere der har været igennem hele Real Madrids ungdomssystem. Det bliver svært, måske umuligt, hvis jeg samtidig går efter at blive verdens bedste hold.. Men det skal prøves Thumbs Up
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #68: 18 Apr 2011, 16:02 »

Jeg har da lavet nogle indkøb, men holdet er stærkt fra starten af, så man behøver ikke mange nye spillere.

Jeg spiller som tidligere skrevet en smal formation:


DC-DC-DC
MC-MC-MC
OMC
AC-AC-AC

Casillas
Albiol-Pepe-Ramos
Alonso-Diarra-Felliani
Özil
Higuain-Pato-Ronaldo

SOm du kan se er eneste indkøb i start 11 Pato. Resten af mine indkøb er stort set unge talenter der får lidt kampe her og der. Ramsey er også indkøbt, og han skal overtage Alonsos plads efter denne sæson. Jeg ser lige om jeg ikke kan få smidt et ss op af min trup senere, såfremt det har interesse?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #69: 19 Apr 2011, 11:56 »

Så gik det sgu ikke længere. Efter mit sidste indlæg væltede skaderne ind over min trup. Især angriberne belv ramt, hvilket resulterede i at Ronaldo, Pato, Benzema og Rossi alle blev skadet i samme periode med skader der løber 1-4 md. Derfor røg jeg ud i pokalen i semi og i CL med samlet 0-1 til Man City. En ærgelig slutningen på sæsonen, men jeg ligger dog stadig med et 12 point forspring i ligaen. CL vinder man ikke med 3 angriber på 17-19 år:-(
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #70: 19 Apr 2011, 18:31 »

Ærgeligt, det er selvfølgelig også svært at løbe en sæson igennem uden skader men at du får dem alle tre på samme tid er godt nok nedern! Så må du tage the triple næste år Wink

Har fået startet på 2. sæson og spillet 3 kampe i ligaen. Vundet alle tre, uden endnu at lukke mål ind. Vandt også min første CL kamp 4-0 mod Dynamo Kiev.
Ronaldo var ude det meste af sidste sæson men nåede alligevel at lave 18 mål på 20 kampe i ligaen, og i venskabskampene op til 2. sæson fik han smækket 15 kasser ind på 6 kampe. Den målform har han holdt efter sæsonen er gået i gang og han har scoret 7 mål i de første 4 kampe. 3 i ligaen og 1 CL. Den form må han gerne holde Wink
Har ikke købt nogle spillere ind til første holdet, men tilgengæld nogen meget lovende ungdomsspilere! Kevin, Sarabia og Morata har taget turen op på førsteholdet så er blevet forstærket den vej fra. Indtil videre har jeg kun fået prøvet Kevin af, og i sin debut kamp scorede han og spillede til 8.20. Meget mere end jeg forventede! Han bliver stor Smiley
Glæder mig endnu mere til den her sæson da jeg kan få prøvet mine talenter af. Castilla er også rykket op til Liga Adelante så de kan også få prøvet mine talenter af den vej på et rigtig højt niveau før de for chancen på førsteholdet. Har efterhånden fået opbygget Real Madrid som jeg gerne vil have det, så nu skal der bare laves egne talenter! Smiley

Vender tilbage senere. Du må da egentlig gerne smide et SS op ad din trup hvis du vil Smiley
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #71: 23 Apr 2011, 21:16 »

Så er anden sæson færdig. Det blev til en sejr i ligaen og en generobring af Champions League trofæet. Var tæt på at hive the treple hjem, men tabte pokalfinalen på straffespark til Barcelona. Må tage den i den nye sæson så.
Har aldrig spillet så godt og effektivt fodbold i nogle af mine tidligere FM spil. Har prøvet at få indført tiki-taka filosofien i Real Madrid og det er lykkedes rigtig godt. Har delt min offensiv ind i en A og B linje for at få roteret ordenligt og for at gøre det nemmere at holde styr på mine offensive spillere.
Min A-kæde bestående af: Ronaldo, Higuain og Di Maria lavede tilsammen 105 mål. Ronaldo lavede 51 mål alene. De tre var vanvittigt effektive Smiley
I min B-kæde, bestående af: Pedro Leon, Benzema/Morata og Sarabia lavede også en del mål. Benzema lavede 11, Morata 9 og har ikke helt styr på de sidste to. Men det må de ihvertfald gerne fortsætte med i den nye sæson Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #72: 23 Apr 2011, 21:26 »

4. sæson er nu færdigspillet, og som tidligere beskrevet, så blev det ikke en super succes pga. skader på 1-4 måneder på samme tidspunkt til mine 4 bedste angribere. Det var lidt udtur. Men sæsonen gav følgende pokalhøst:

* Liga BBVA blev vundet med 15 point ned til Barcelona. Høsten blev 103 point og kun 19 mål imod mig.
* Den spanske supercup blev vundet med samlet 5-2 over Barcelona
* VM for klubhold blev vundet med 2-1 over Corinthians.
* Den europæiske supercup blev vundet med 3-1 over Porto.

Alt i alt en fin sæson, med 4 pokaler til det bugende pokalskab. Mesterskabet blev vundet for 4. år i træk, hvilket er den suverænt vigtigste turnering for mig.

Den kommende sæson skal gerne give lidt mere succes i CL igen, da nederlaget til Shitty i 1. playoff rider mig som en dårlig drøm. Her i optakten til 5. sæson har jeg slet ikke købt nogle spillere. Truppen er bred nok, og mine talenter skal have spilletid. Alonso og Kaka er færdig i Real efter sidste sæson, så nu skal Ramsey gribe taktstokken som holdets styrmand på den centrale midtbane. Sæsonen bliver spændende:-)
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #73: 07 Maj 2011, 09:16 »

Så blev 5. sæson færdigspillet, og her kom Real tilbage på rette kurs med følgende pokaler:

* Liga BBVA blev vundet med 8 point ned til Barcelona. Høsten blev 102 point, 120 mål for og 21 imod.
* CL blev vundet med en finalesejr over Bayern Munchen i straffe:-)
* Den spanske pokalturnering blev vundet med 4-1 over Mallorca.

Ligaen har vi nu vundet i 5 år i streg, hvilket er helt fantastisk. Min 3. sejr ud af 5 mulige i CL var en hprd omgang denne gang. Både kvarfinalen og 2. playoff kamp var meget tætte opgør, men semifinalen blev vundet med sikre 6-2 over Napoli.

Af spillerudskiftninge r er der ikke sket meget på Bernabeu af betydning. Der blev indkøbt et par talenter som reserve for Ramsey på den centrale midtbane. Specielt en af dem Heller (20 år) fik en del kampe, og klarede det aldeles fremragende, så Ramsey er ikke 100% sikker førstevalg.

Taktikken er stadig den gode smed klassiker uden fløjspillere og backs, og det går som sagt fremragende. Årets profiler blev Ronaldo, Pepe og Özil. Gennem de sidste par sæsoner har jeg slet ikke pillet ved min opstilling, og jeg anser den nu som færdigudviklet. Det eneste der måske skal leges lidt med er at få bragt langskuddene lidt ned, da angriberne ofte sparker udefra.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #74: 15 Maj 2011, 11:57 »

Jeg har nu færdigspillet første sæson med Real Madrid, og jeg tænkte jeg ville dele mine præstationer og tanker om fremtiden med jer (:

Det blev til en fantastisk treble i første sæson, selvom mange ting så sort ud i slutminutterne.
I ligaen var Barcelona og jeg konstant inden for 3 points rækkevidde gennem hele sæsonen, og da jeg havde et lidt sværere kampprogram i de sidste 5 kampe måtte jeg se mig slået med 3 kampe tilbage, hvor Barcelona førte med 1 point. Jeg gjorde hvad jeg skulle for at presse Barcelona til fejl med storsejre som 7-1, 5-0 og 5-2, og i næstesidste spillerunde lykkedes det så. Mens jeg vandt overbevisende med 5-0 lykkede det for Deportivo at hive 0-0 med hjem fra Camp Nou, og så var det pludseligt mig der førte med 1 point inden allersidste spillerunde hjemme mod Almeria. Jeg hev en fesen 1-0 ind på mål af Kaka 10 minutter før tid, men med det mål kunne jeg kalde mig spansk mester 2010/11! De to El Clasico-opgør endte begge med et X, men især i den første kamp på Camp Nou følte jeg at jeg burde have hevet sejren hjem med stort overtag i statistikkerne. Men det går nok.
En af de store succeshistorier har været mit forsvar. At jeg ikke tabte en eneste kamp i ligaen (8 uafgjorte) samt ikke mere end 15 indkassserede mål i sæsonen var udelukkende deres fortjeneste. Pepe og Carvalho spillede hhv. til 7.77 og 7.56 i ligaen, hvilket må siges at være fantastisk for midteforsvarer.

I Champions League kom jeg ret sikkert videre på 2. pladsen efter Lyon der slog mig i Frankrig og fik uafgjort i Madrid og vandt ellers resten. Første knockout-kamp var mod Tottenham som efter massivt spilovertag fra min side fik 0-0 med til London at arbejde på. Jeg var absolut ikke tilfreds. Dog fik jeg vist klassen og vandt sikkert med 3-1. Til min store fryd blev Barcelona sendt ud af Benfica i denne runde med 3-1 samlet (:
I kvartfinalen ventede Bayern München som jeg kørte rundt på røv og albuer og vandt begge opgør 3-1 uden problemer.
I semifinalen ventede Chelsea og det skulle vise sig at være to meget dramatiske opgør. I første halvleg i London blev jeg spillet ud af banen og var bagud med 2-0 ved pausen. Fuldt fortjent. Jeg lavede en udskiftning og justerede lidt i taktikken i pausen, hvilket resulterede i nogle få store chancer til Chelsea i anden halvleg, men resten stod der Real Madrid på. Men som minutterne gik ville bolden ikke ind, og første efter 77 minutter fik Ronaldo banket den vigtige udebanekasse ind. Jeg var egentlig tilfreds nok med det resultat, men det viste sig at blive endnu bedre. I overtidens første minut smed Di Maria et indlæg direkte ind i rykken på Terry som gik i mål, og 2-2 fra en kamp jeg så ud til at tabe stort var jeg lykkelig for. Statistikkerne endte faktisk med at blive helt lige.
Inter ventede i finalen, og med en sikker 2-0-sejr kunne jeg kalde mig for Champions League-mester!

Copa del Rey var ikke noget jeg satsede på, men da mine reserver nu alligevel spillede os i finalen, så gik jeg all in, og vandt 4-2 efter forlænget spilletid mod At. Madrid. Noget jeg ikke var helt tilfreds med, da jeg havde to svære semifinaleopgør i CL samt en svær udekamp mod Valencia inden for de næste 4 kampe i et meget presset program, men da det hele gik alligevel klager jeg ikke.

Den helt store succes i sæsonen udover midt forsvar har været Cristiano Ronaldo. Manden har scoret intet mindre end 51 mål i 49 kampe som inderste angriber på højrekanten. Det er jo fantastisk!

Startopstillingen når muligt har været således:
Casillas
Ramos - Carvalho - Pepe - Marcelo
Khedira - Alonso
Ronaldo - Kaka/Canales - Özil
Higuain


Canales har mere end vist at han kan tage over fra Kaka, og med et snit på 7.54 i ligaen er det helt klart fremtidens mand på pladsen. Derudover har jeg også hevet Sarabia op fra ungdomsholdet som har fået mange kampe uden dog at gøre vildt godt, men jeg håber det kommer, for han ser ud til at have potentiale.

Jeg har foretaget mig mit første indkøb som blev Paulo Henrique (Ganso) fra Santos som jeg købte i foråret for 160 mio. Det er planen han skal tage pladsen på den centrale midtbane fra Alonso, som jeg til stor ærgelse synes er undervurderet i FM. Samtidigt har han ikke være videre imponerende.
Det betød så salg af Gago, Granero og hjemvendte Mateos.
Jeg ville gerne have haft en stjerne i forsvaret der kan tage over for aldrende Carvalho eller på opryddermidtbanen i stedet for Khedira, hvor Chiellini og Essien stod meget højt på listen. Ingen af klubberne ville dog sælge for under 400 mio, hvilket fik mig til at stille mig tilfreds med mit nuværende spillermateriale. Jeg regner ikke med at lave sindssyge indkøb fremover i spillet, men derimod købe unge spillere og talenter der langsomt tager startpladserne fra de gamle.

Det var om mit spil, jeg håber andre også har succes med kongeklubben.
iHala Madrid!
Logged

Vuelve la ilusión

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010