|
TheisHansen v.2
Gæst
|
|
Hvordan skal Robbie Findley bruges i en 4-4-2 med BIF. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stork
|
|
Nogle der har en god taktik til hvordan jeg kan bruge bla Jeffern, Louis Saha og Kerlon på mit Brøndby hold?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Soukouna og Yurchenko i en 4-2-3-1 formation?  - Med Brøndby!
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Javier Pastore bag Babacar og Hoarau.. Samt to kanter? - Hvordan skal Pastore bruges?
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Mp
|
|
Javier Pastore bag Babacar og Hoarau.. Samt to kanter? - Hvordan skal Pastore bruges?
Jeg har haft stor succes med at træne pastore til OMH også inderste angriber med løb i hullerne, der score han mange mål og ligger op til den en del
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Jeg spiller med PSG, og har allerede Menez.. Hvem spillede du med?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Andrea Poli? Overvejer at hente ham til Inter, men ved ikke om han vil fungerer som enten boldvindene midtbanespiller eller avanceret playmaker, hvad er han bedst som og er han bedre som noget helt tredje?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suckins
|
|
Hvis du synes han har stats til begge roller, kunne det måske være optimalt med ham som dybdeliggende playmaker. Så kan du både udnytte hans defensive kvaliteter og hans evner som playmaker.
|
|
|
|
|
|
former zoesuckins
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Danny Awankaa ved siden af C Ronaldo som er skarpretter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Danny Awankaa ved siden af C Ronaldo som er skarpretter.
Ren nysgerrighed: I hvilken klub?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Real Madrid, lille project, hvor det gælder om at få ham på landsholdet :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Mario Götze på den offensive midtbane.. Barios som ene mand i angrebet. Nuri Sahin sammen med Sebastian Kehl på den centrale midtbane. Og sidst men ikke mindst Grosskreutz på venstrekanten..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HRz
Gæst
|
|
Han har feks lige scoret mod Barcelona.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Mario Götze på den offensive midtbane.. Barios som ene mand i angrebet. Nuri Sahin sammen med Sebastian Kehl på den centrale midtbane. Og sidst men ikke mindst Grosskreutz på venstrekanten..
Spillede selv med Dortmund med stor succes med samtlige spillere, hvor jeg brugte Sahin som dyb. playmaker (sup), Kehl som boldvind. midt. (def). Grosskreutz var def. winger (sup) eller inside forward, Götze som trequatista og Barios som skarpretter. Så mangler du lige Sanchez på højrekanten, så er vores offensiv identist 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvad med Kagawa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|