|
NiklasV
Gæst
|
|
Hvordan skal jeg bruge Rickie Lambert i Southampton som alene angriber?  Han har kun scoret 1 mål i 10 kampe. Avanceret Angriber 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
styleez-o2
|
|
hvordan skal jeg bruge Kadlec og Eriksen på mit burnley hold?  - er rykket op i PRL. kadlec skal bruges som alene angriber og Eriksen som offensiv midt 
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains." - Citat; Bill Shankly
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
hvordan skal jeg bruge Kadlec og Eriksen på mit burnley hold?  - er rykket op i PRL. kadlec skal bruges som alene angriber og Eriksen som offensiv midt  kadlec enten avanceret eller Skarpretter. Eriksen som avanceret playmaker med offensiv indstilling vil jeg sige 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
styleez-o2
|
|
kadlec enten avanceret eller Skarpretter. Eriksen som avanceret playmaker med offensiv indstilling vil jeg sige  lyder fornuftigt nok  - tak
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC!
"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains." - Citat; Bill Shankly
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
lyder fornuftigt nok  - tak NP 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
Jeg har hentet Paulo Henrique til mit Leicester hold, i håb om han var den spiller der kunne løfte holdet. Dette har han ikke formået, og i de 24 kampe han har fået har han kun spillet til 6.7 i gns. og kun lavet en assist, og han har endnu ikke scoret. Jeg bruger ham på den centrale midtbane, hvor han enten har spillet dybdeliggende playmaker eller avanceret playmaker, men ingen af de roller har fungeret. Nogle der erfaringer med hvordan man skal bruge ham?
Har haft meget succes med ham i et save med Porto, der brugte jeg ham som OMC og så Avanceret Playmaker med "angreb" pligt. -der lavede han næsten 1 assist pr. kamp over en hel sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Hvordan skal jeg bruge Nuri Sahin, Götze, Kagawa, og Lewandowski? Alle sammen fra Dortmundt  Please hjælp  Götze er fantastisk som trequatista! Kagawa havde jeg stor succes med som offensiv midtbane (angreb) (samme position som Götze). Nuri Sahin ser jeg også som avanceret playmaker, brugte ham dog selv som dybdeliggende pga. balancen på holdet. Lewandowski solgte jeg 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maze
|
|
Alvaro Moratta, har fået ham til Ajax.
Han spiller alene på toppen med en OMV og OMH som inderste angribere.. har ham pt på Advanceret angriber, men det virker ikke så godt! nogen forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
lige pt har jeg dame n doye som targetman men han score ikke. har indlæg til targetman og bolde til targetman er til hovedet.... hvad skal jeg bruge ham som så er der santin. hvordan skal han bruges... nogen bud på en erstating til ham?
|
|
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
|
NMadsen
|
|
Hulk i Liverpool? Jeg vil gerne vide hvordan i bruger ham som alene angriber på toppen og på kanten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nielsen42
|
|
angriber skal han være skarpretter... sæt dine spillere ve en masse dybe stikninger til ham til at la
|
|
|
|
|
|
...LIVERPOOL FC... .... Built by shanks.... ....Broke by Yank$...
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Han kan også bruges som Komplet. På kanten skal han spille som inderste angriber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KasperSchmidt
Gæst
|
|
Hey drenge. Hvordan skal man bruge Dame N'doye således, at han bomber for sygt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Hey drenge. Hvordan skal man bruge Dame N'doye således, at han bomber for sygt?  Sæt ham til "hård tackling" og "afslut første gang".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
I mine øjne er han også klart en avanceret playmaker. Men jeg tror mere det skyldes problemer med kommunikationen med andre spillere end at du bruger ham forkert. Prøv at være tålmodig med ham, og lade ham blive integreret på holdet, så han både vænner sig til kulturen og sproget.
Det hjælp at vente. Han er nu begyndt at præstere på et meget højt niveau, samtidig med han er begyndt at udvikle sig godt. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|