home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1005 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 52 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11  (Læst 156316 gange)
Petrust
Ynglingespiller

Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #360: 09 Mar 2011, 20:04 »

Jeg er i lidt af et problem..

Har Edison Cavani i Juventus der scorer jævnt mange mål. til gengæld har jeg Edin Dzeko ved siden af Cavani, og Dzeko præsterer bare slet ikke, hverken assistmæssigt eller målmæssigt.

jeg brugar Cavani som Avanceretr Angriber, og Dezko som Targetman, med bolde til hovedet. Nogen der har et bedre bud, eller erfaringer med noget lignende der kan anbefales?

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #361: 10 Mar 2011, 09:23 »

Har Edison Cavani i Juventus der scorer jævnt mange mål. til gengæld har jeg Edin Dzeko ved siden af Cavani, og Dzeko præsterer bare slet ikke, hverken assistmæssigt eller målmæssigt.

jeg brugar Cavani som Avanceretr Angriber, og Dezko som Targetman, med bolde til hovedet. Nogen der har et bedre bud, eller erfaringer med noget lignende der kan anbefales?
Har selv normalt succes med konstellationen skarpretter og target man (sup) og jeg ved begge kan spille fantastisk med disse, men kommer jo også an på hvorledes de serviceres? Fik først succes med Dzeko, da mine fløje blev winger (sup) og ikke (off), men det vil typisk være din skarpretter, der løber med størstedelen af målene.

Balancen er det vigtigste og din centrale midtbane skal også helst have en spiller, der kan smide bolde i dybden til din skarpretter, mens fløjene primært forsøger at ramme din target man.

Petrust
Ynglingespiller

« Svar #362: 11 Mar 2011, 19:25 »

Har selv normalt succes med konstellationen skarpretter og target man (sup) og jeg ved begge kan spille fantastisk med disse, men kommer jo også an på hvorledes de serviceres? Fik først succes med Dzeko, da mine fløje blev winger (sup) og ikke (off), men det vil typisk være din skarpretter, der løber med størstedelen af målene.

Balancen er det vigtigste og din centrale midtbane skal også helst have en spiller, der kan smide bolde i dybden til din skarpretter, mens fløjene primært forsøger at ramme din target man.

Mange tak Smiley Jeg vil prøve mig frem, og prøve at arbejde hen imod det du skriver Smiley

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #363: 13 Mar 2011, 18:42 »

Hej drenge er lige begyndt et save med Chelsea, som jeg ikke har så stor en kendskab til.

Jeg spiller 4-3-2-1.
Ved ikke helt om jeg bruger mine spillere rigtigt.

Mikel bruger jeg som Boldvinde midtbanespiller (Support).
Frank Lampard har jeg lige bag angriberen, som offensiv midtbanespiller (Support)
Ramires (når han er inde) Central midtbanespiller angreb.
Kevin??? Hvordan bruger man ham bedste.

- Baztik.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

AndersOlsen
Lilleputspiller
*

« Svar #364: 13 Mar 2011, 20:09 »

Hvordan vil i bruge Messi i angrebet i en 4-1-2-2-1 opstilling. Bruger ham helt fremme. Og det samme med Villa når jeg bruger ham helt fremme? Skarpretter, Advanceret angiber, eller?

HJÆLP TAK!

AndersOlsen
Lilleputspiller
*

« Svar #365: 13 Mar 2011, 20:37 »

Ingen herinde der gider at bruge 2 sekunder af deres liv på at svare mig??? Er frustreert.

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #366: 13 Mar 2011, 20:38 »

Hej drenge er lige begyndt et save med Chelsea, som jeg ikke har så stor en kendskab til.

Jeg spiller 4-3-2-1.
Ved ikke helt om jeg bruger mine spillere rigtigt.

Mikel bruger jeg som Boldvinde midtbanespiller (Support).
Frank Lampard har jeg lige bag angriberen, som offensiv midtbanespiller (Support)
Ramires (når han er inde) Central midtbanespiller angreb.
Kevin??? Hvordan bruger man ham bedste.

- Baztik.

For det første synes jeg du spiller med en forkert taktik. Du har tre klasseangribere i Anelka, Torres og Drogba. Derfor skal du spille med to helt fremme. Jeg spiller selv med en 4-3-1-2 opstilling.

Mikel bruger jeg enten boldvindende eller dybdeliggende.
Lampard skal enten spille som felt-felt eller offensiv midtbanespiller (angreb, så han kan komme med i feltet)
Ramires synes jeg du spiller rigtigt, ellers kan han også bruges som felt-felt.
Kevin synes jeg du skal spille som Avanceret playmaker, dog er han imo langt fra at have niveauet  Smiley

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #367: 14 Mar 2011, 13:30 »

For det første synes jeg du spiller med en forkert taktik. Du har tre klasseangribere i Anelka, Torres og Drogba. Derfor skal du spille med to helt fremme. Jeg spiller selv med en 4-3-1-2 opstilling.

Mikel bruger jeg enten boldvindende eller dybdeliggende.
Lampard skal enten spille som felt-felt eller offensiv midtbanespiller (angreb, så han kan komme med i feltet)
Ramires synes jeg du spiller rigtigt, ellers kan han også bruges som felt-felt.
Kevin synes jeg du skal spille som Avanceret playmaker, dog er han imo langt fra at have niveauet  Smiley

Der er meget rotation i min formation.
Men grunden til jeg ikke stiller op med alle er at Drogba er skadet, fik en langtidskade i opstartsfasen. Derfor har jeg lagt Torres helt frem, og Anelka ud som offensiv højre kant. Det har dog også vist sig at være en stor gevinst, allerede i Torres 4 første kampe har han scoret 9 mål. Det fortsætter nok ikke, og hvis han lider en formnedgang, har jeg sikkert Drogba tilbage. Nu må vi se om jeg kommer til at bruge alle 3 i angrebet igen, når de er tilbage.

Kevin er købt som stort talent, og lidt som bredde. Nu det mit andet save jeg har købt ham, og i det første kunne jeg ikke få ham til at spille godt, og der brugte jeg ham også som Avanceret Playmaker (Angreb) Skal han måske på support? - Kan måske også være taktikken, om bolden skal ned langs begge kanter, ned gennem midten eller noget?

- Baztik.

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #368: 14 Mar 2011, 14:17 »

Man kan ikke forvente alverden af Kevin, han er 19 (?) og har fremtiden foran sig. Du kan evt prøve dig frem. Lad ham spille 4-5 kampe med hver rolle, og se hvad han fungerer bedst som Smiley

Højgaard7
Juniorspiller
**

« Svar #369: 14 Mar 2011, 14:34 »

Hey, hvordan ville i bruge Ronney og Berbatov ved siden af hindanden i en flad 4-4-2 ?

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #370: 14 Mar 2011, 14:55 »

Rooney og Berbatov kan begge bruges som Trequatesta og dybdeliggende, dog passer de to ting ikke fint sammen, så brug Rooney som dybdeliggende og Berbatov som skarpretter, har jeg selv haft stor succes med.

bøvle
Manager

« Svar #371: 14 Mar 2011, 15:18 »

Hvis du stadigvæk har det aktuelle problem, så kan jeg kun anbefale at spille med konstalationen Komplet Angriber og Skarpretter
Det fungerer super godt ! Opstemt

Seller95
Manager

« Svar #372: 14 Mar 2011, 15:20 »

Hvilken rolle ville i give Bojan i en 4-1-2-2-1 opstilling? Ligeledes med David Villa får ikke helt det optimale ud af dem.

Arsenal <3

bøvle
Manager

« Svar #373: 14 Mar 2011, 15:26 »

Uden at have kigget nærmere på deres tal eller noget, så vil jeg nok spille dem som enten skarpretter eller som avanceret angriber Opstemt

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #374: 14 Mar 2011, 15:57 »

Ville ville jeg enten bruge som dybdeliggende elle skarpretter, bojan er for mig at se en kanon skarpretter.

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 52 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010