home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 1125 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 52 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11  (Læst 156124 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller

Sv: Hvordan skal jeg bruge ham? FM11
« Svar #330: 17 Feb 2011, 11:05 »

Hehe, takker  Thumbs Up

maarup88
Ynglingespiller

« Svar #331: 17 Feb 2011, 13:30 »

Javier Hernandez (Chicharito)..

Har lige købt ham til Juve i starten af 3. sæson, men ved ikke helt hvordan jeg skal spille ham. Han kommer formentlig til at spille alene på toppen.. Gode råd er meget velkomne Smiley

Hala Madrid!

PeterVestegnen
Lilleputspiller
*

« Svar #332: 17 Feb 2011, 15:26 »

Jeg spiller med Tottenham, men kan ikke helt få Hulk til at score mål!!!

Spiller 4-4-2 med Defoe & Hulk på toppen. Hulk som komplet angriber & Defoe som skarpretter, begge "angrib".
Defoe har scoret 9 mål i 8 kampe, og lavet 4 oplæg. Så det fungerer.
Hulk har scoret 1 mål i 7 kampe og lagt op til 5..

Hvordan kan jeg få Hulk til at fungere, men samtidig må Defoe ikke gå i stå?

På forhånd tak!
?

Anyone?

AFC
Manager

« Svar #333: 19 Feb 2011, 00:02 »

Edison Cavani, hvordan skal han bruges? Smiley

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #334: 19 Feb 2011, 00:04 »

Jeg er Liverpool og har Luis Suarez og Andy Carroll på top.
Hvordan skal de bruges? Luis Suarez gør det udemærket, men Carroll scorer aldrig.
Suarez er skarpretter (angreb) og Carroll er targetman (support) Smiley

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #335: 19 Feb 2011, 11:48 »

Hvordan skal de bruges? Luis Suarez gør det udemærket, men Carroll scorer aldrig.

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #336: 19 Feb 2011, 11:59 »

Edison Cavani, hvordan skal han bruges? Smiley
Skarpretter, så bomber han!

probst
Reserveholdsspiller

« Svar #337: 22 Feb 2011, 10:26 »

Jeg kan hverken få pato eller zlatan til at lave mål i mit Milan save.. jeg spiller en 4-2-2-2 med cassano og robinho som venstre og højre kant med ang.......

andreasberg
Lilleputspiller
*

« Svar #338: 22 Feb 2011, 11:00 »

Jeg spiller med dem på helt samme mål. Jeg spiller med to fløje, og de ligger mange indlæg, som Carrol header ind. Mange af hans mål er på hovedet, og Suarez' er stikninger eller lign. God kombi, efter min mening. Ligger dog pt nummer 7 efter 21 kampe. Håber du kan bruge det  Peace

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #339: 22 Feb 2011, 11:12 »

Jeg spiller med dem på helt samme mål. Jeg spiller med to fløje, og de ligger mange indlæg, som Carrol header ind. Mange af hans mål er på hovedet, og Suarez' er stikninger eller lign. God kombi, efter min mening. Ligger dog pt nummer 7 efter 21 kampe. Håber du kan bruge det  Peace
Problemet er bare, at der ikke rigtig kommer så mange indlæg mod ham selvom jeg har valgt at de skal lave indlæg ofte og til targetman :S

Guldbrand
Blogmester

« Svar #340: 22 Feb 2011, 12:20 »

Problemet er bare, at der ikke rigtig kommer så mange indlæg mod ham selvom jeg har valgt at de skal lave indlæg ofte og til targetman :S

Du skal tænke på at når du har Suarez som skarpretter, så skal han bruge pladsen mellem målmanden og forsvaret på at score. Dvs. at han er bedst når deres defensive linje er høj. Omvendt så skal Carroll gerne være så tæt på mål hele tiden, hvilket betyder at han er bedst når deres defensive linje er lav. Dine to angrebstyper er derfor to modsætninger af hinanden hvilket både er godt og skidt.. Det gode er at du både udgør en trussel fra kanterne, og en trussel med stikninger i dybden, hvilket gør det meget svært for modstanderne at dække op for. Det negative er at dine angribere vil have svært ved at score mål i stimer på samme tid, da den ene kræver en høj defensiv linje, og den anden en lav..

Mit råd til dig er at anvende dem som du gør nu.. På et eller andet tidspunkt vil modstanderne begynde at pakke sig noget mere når de møder dig(såfrem dine resultater er gode), hvor de vil stå med en lavere defensiv linje. Her vil Carroll så blive sat endnu mere i scene og forhåbentlig begynde at score mål for dig, mens Suarez nok vil blive mere usynlig..

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #341: 22 Feb 2011, 13:28 »

Du skal tænke på at når du har Suarez som skarpretter, så skal han bruge pladsen mellem målmanden og forsvaret på at score. Dvs. at han er bedst når deres defensive linje er høj. Omvendt så skal Carroll gerne være så tæt på mål hele tiden, hvilket betyder at han er bedst når deres defensive linje er lav. Dine to angrebstyper er derfor to modsætninger af hinanden hvilket både er godt og skidt.. Det gode er at du både udgør en trussel fra kanterne, og en trussel med stikninger i dybden, hvilket gør det meget svært for modstanderne at dække op for. Det negative er at dine angribere vil have svært ved at score mål i stimer på samme tid, da den ene kræver en høj defensiv linje, og den anden en lav..

Mit råd til dig er at anvende dem som du gør nu.. På et eller andet tidspunkt vil modstanderne begynde at pakke sig noget mere når de møder dig(såfrem dine resultater er gode), hvor de vil stå med en lavere defensiv linje. Her vil Carroll så blive sat endnu mere i scene og forhåbentlig begynde at score mål for dig, mens Suarez nok vil blive mere usynlig..
Jeg tager dit råd til dig, men tror du det ville hjælpe hvis jeg satte Suarez til at være avanceret angriber så han nogle gange kunne trække ud på kanten hvor han så også har muligheden for at slå indlæg ind på Carroll? Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #342: 22 Feb 2011, 13:35 »

Tja måske.. Men en avanceret angriber vil i mindre grad udnytte bagrummet mellem deres målmand og forsvar, hvilket måske betyder at dit angreb (Suarez) bliver mindre effektiv.

Det er et forsøg værd for det åbner også op for nogle muligheder, men ellers vil jeg benytte mig af en skarpretter. Men jeg vil mene at det i høj grad afhænger af hvor tilfreds du er med de antal mål du score og med Suarez præstationer..

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #343: 22 Feb 2011, 14:26 »

Tja måske.. Men en avanceret angriber vil i mindre grad udnytte bagrummet mellem deres målmand og forsvar, hvilket måske betyder at dit angreb (Suarez) bliver mindre effektiv.

Det er et forsøg værd for det åbner også op for nogle muligheder, men ellers vil jeg benytte mig af en skarpretter. Men jeg vil mene at det i høj grad afhænger af hvor tilfreds du er med de antal mål du score og med Suarez præstationer..
Okay, tak. Hvordan ved jeg hvor høj/lav forsvarslinie min modstander spiller med? Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #344: 22 Feb 2011, 14:33 »

Okay, tak. Hvordan ved jeg hvor høj/lav forsvarslinie min modstander spiller med? Smiley

Det kan man ikke altid vide.. Dog vil jeg mene at hvis de begynder at angribe meget over kanterne så har de en offensiv linje (fordi de enten spiller kontrollere eller offensivt) hvorimod hvis de spiller igennem midten så har de en lav defensiv linje (fordi de spiller kontra eller defensivt)

Men det er kun en teori jeg har....

Dog betyder det heller ikke så meget i lige dit tilfælde, da du udnytter begge dele. Så uanset om de spiller med en høj eller lav defensiv linje, så har du spillerne til at udnytte det. Jeg kan dog så godt frygte lidt at Suarez ikke er hurtig nok som skarpretter på højeste plan, men det er hvad det er..   Wink

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 52 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010