home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 819 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal/No Deal FM11
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal FM11  (Læst 218744 gange)
Jonaspetersen93
Manager

Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1290: 09 Jul 2011, 00:21 »

Mener kun at en videresalgsklausul træder i kraft når spilleren bliover solgt for samme beløb eller mere, men er ikke sikker. Altså, at den kun gælder, hvis han bliver solgt for +65 mio, men jeg ville sige deal

nej den tæller også hvis han bliver solgt for 100K, jeg tror du tænker på "% af fortjeneste" hvilket kun tæller hvis han bliver solgt over det solgte beløb men så følger den klausul ham hele vejen, hvor den her kun tæller næste salg

Tidligere: Baloo38

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #1291: 09 Jul 2011, 00:22 »

Selvfølgelig! Jeg er også ved at blive træt  Wink

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #1292: 09 Jul 2011, 00:24 »

jaja dårlig undskyldning Peace

Tidligere: Baloo38

FC.Lenin
Ynglingespiller

« Svar #1293: 09 Jul 2011, 03:17 »

Hejsa.
Flere store klubber vil købe M. Sissoko fra mit west ham hold. Han fylder snart 30, men er anfører og har spillet i klubben i 6 år. Jeg har flere mulige spillere til at overtage, ingen helt lige så gode, men dygtige og yngre spillere. Jeg har ikke kunnet presse prisen højere end 220.000.000 - Han er den på holdet der får den højeste løn (4.000.000 om måneden)

Hvad siger i skal jeg sende ham afsted inden han bliver gammel, eller holde på en rutineret spiller på et ellers ret ungt hold?

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #1294: 09 Jul 2011, 04:14 »

Jeg ville nok sælge ham, syntes 4 mil er mange penge i løn, og rutine eller ej, så er 220 mil nok ved at være sidste chance du får for at sælge ham for en pæn sum, penge der vel sagtens kan investeres i en fuldgod erstatning samt nogle unge lottokuponer. Nu hælder jeg selv rigtig meget til at køre med et ungt hold, hvor jeg allerede ved 27-28 års alderen begynder at tænke i salg, hvilket kan koste nogle dumme nederlag til tider fordi de unge ikke helt er skarpe nok, mentalt set.

Hvis han er dit holds ældste spiller er det selvfølgelig noget andet, i det tilfælde ville jeg holde på ham for at have en rutineret, snu gammel ræv som anfører, men man er jo lidt forskellige, og heldigvis for det.

I pund og grund vil jeg sige det skal komme an på om du føler du får en fortjeneste der er mærkbar, efter du har oprustet på positionen, om du så har en spiller i rækkerne i tankerne, eller om du skal ud og hente en ny. Personligt er mit mål med et hvert spiller salg, at få en ny spiller af samme niveau - eller en ung spiller med større potentiale og et overskud på minimum 25% af indtægten ved handlen, hvilket ikke altid er muligt, men ofte.

Jeg har så heller aldrig gang i spil hvor jeg er verdensdominerende i flere årtier, da jeg altid holder svingdøren åben for foryngelse, eneste position jeg ikke har noget imod er lidt oppe i årene, er min målmand, hvilket så også er min foretrukne position til en anfører.

Så fra mig til dig, FC.Lenin: Deal

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

At.Madrid
Ynglingespiller

« Svar #1295: 09 Jul 2011, 11:00 »

Atalanta (mig) december 2010

Simone Padoin for 72.5mil nu + 30% af næste salg

Køber Sunderland

Deal no Deal?
Go or No Go Opstemt

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

korzika
Gæst

« Svar #1296: 09 Jul 2011, 11:04 »

Deal. Jeg ville dog prøve at forhandle lidt med dem. Jeg tror ikke, at han vil slå igennem i Sunderland. Jeg tror derimod, at får meget lidt spilletid, og bliver solgt meget billigt. Derfor ville det måske være en idé at forsøge at presse prisen op, og fjerne 30%-klausulen.

FC.Lenin
Ynglingespiller

« Svar #1297: 09 Jul 2011, 11:14 »

Jeg ville nok sælge ham, syntes 4 mil er mange penge i løn, og rutine eller ej, så er 220 mil nok ved at være sidste chance du får for at sælge ham for en pæn sum, penge der vel sagtens kan investeres i en fuldgod erstatning samt nogle unge lottokuponer. Nu hælder jeg selv rigtig meget til at køre med et ungt hold, hvor jeg allerede ved 27-28 års alderen begynder at tænke i salg, hvilket kan koste nogle dumme nederlag til tider fordi de unge ikke helt er skarpe nok, mentalt set.

Hvis han er dit holds ældste spiller er det selvfølgelig noget andet, i det tilfælde ville jeg holde på ham for at have en rutineret, snu gammel ræv som anfører, men man er jo lidt forskellige, og heldigvis for det.

I pund og grund vil jeg sige det skal komme an på om du føler du får en fortjeneste der er mærkbar, efter du har oprustet på positionen, om du så har en spiller i rækkerne i tankerne, eller om du skal ud og hente en ny. Personligt er mit mål med et hvert spiller salg, at få en ny spiller af samme niveau - eller en ung spiller med større potentiale og et overskud på minimum 25% af indtægten ved handlen, hvilket ikke altid er muligt, men ofte.

Jeg har så heller aldrig gang i spil hvor jeg er verdensdominerende i flere årtier, da jeg altid holder svingdøren åben for foryngelse, eneste position jeg ikke har noget imod er lidt oppe i årene, er min målmand, hvilket så også er min foretrukne position til en anfører.

Så fra mig til dig, FC.Lenin: Deal

Han er ikke min ældste, men han er den ældste i start XI. Min målmand er lige fyldt 22, men har allerede vundet verdensmesterskabet med argentina og prl med mig.. Tror jeg beholder ham et halvt til et helt år og så ser hvad jeg kan få fpr ham (nok noget mindre). Men mange tak for det udemærkede svar

If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!

At.Madrid
Ynglingespiller

« Svar #1298: 09 Jul 2011, 13:25 »

Deal. Jeg ville dog prøve at forhandle lidt med dem. Jeg tror ikke, at han vil slå igennem i Sunderland. Jeg tror derimod, at får meget lidt spilletid, og bliver solgt meget billigt. Derfor ville det måske være en idé at forsøge at presse prisen op, og fjerne 30%-klausulen.

kan kun få dem op på 80mil

Sælg eller behold ham og håbe på at kunne sælge ham for mere senere i spillet?

Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #1299: 09 Jul 2011, 13:59 »

@FCLenin.

Hvis det var mig så ville jeg sælge. Sissoko er ved at blive for gammel og han falder kun i pris ligenu.. Jeg tror samtidig godt at du kan finde en god erstatning - ved ikke om M'Vila er for gammel, men ellers er han end god erstatning! Smiley

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #1300: 09 Jul 2011, 18:49 »

Spiller: Rogerinho
Køb/salg: Salg
Bud:
75 mio. (15 nu - 60 mio. over 24 mdr. / 20% af fortjeneste.)
55 mio. (50% af næste salg uanset prisen.)
- Min venstreback har besluttet sig for ikke at forlænge sin kontrakt, hvilket betyder at han skal sælges. Har fået 2 bud på spilleren, men er i tvivl om hvilket bud ville være bedst set på længere sigt.
Så set udfra buddene, hvilket bud ville så være Deal, og hvilket bud ville være No deal.  Smiley

Ortelot
Reserveholdsspiller

« Svar #1301: 09 Jul 2011, 20:29 »

Spiller: Rogerinho
Køb/salg: Salg
Bud:
75 mio. (15 nu - 60 mio. over 24 mdr. / 20% af fortjeneste.)
55 mio. (50% af næste salg uanset prisen.)
- Min venstreback har besluttet sig for ikke at forlænge sin kontrakt, hvilket betyder at han skal sælges. Har fået 2 bud på spilleren, men er i tvivl om hvilket bud ville være bedst set på længere sigt.
Så set udfra buddene, hvilket bud ville så være Deal, og hvilket bud ville være No deal.  Smiley

Det kommer helt an på om du mener der er basis for at han bliver solgt for et stort beløb senere eller ej. Hvis det er et stort talent som kommer til en klub hvor han vil være fast mand, ville jeg tage det andet bud. Er det en 28-årig eller derover ville jeg nok tage det første.

Ganso
Førsteholdsspiller

« Svar #1302: 10 Jul 2011, 06:38 »

Det kommer helt an på om du mener der er basis for at han bliver solgt for et stort beløb senere eller ej. Hvis det er et stort talent som kommer til en klub hvor han vil være fast mand, ville jeg tage det andet bud. Er det en 28-årig eller derover ville jeg nok tage det første.
Han er 23 år, ville selv gerne have beholdt ham men siden han nu ikke gider at forlænge sin kontrakt kan jeg ligeså godt få et okay beløb for ham. Er selv rimelig sikker på at han er en spiller der senere hen i spillet, måske om en 2-3 års tid ville kunne sælges for måske det dobbelte.
Så har også derfor valgt at sælge ham for det mindste beløb inklusiv klausulen.
Tak for hjælpen.  Smiley

Enzo
Manager

« Svar #1303: 11 Jul 2011, 11:07 »

80 millioner?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

fck-drengen
Gæst

« Svar #1304: 11 Jul 2011, 12:58 »

80 millioner?
Hvor god bliver han?

Sider: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010