|
SirToby
|
|
Sahin eller Paulo Henrique uden tvivl!
Tak for det hurtige svar!  Det bliver Nuri Sahin!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
At.Madrid
|
|
Atalanta (mig) december 2010
Simone Padoin for 72.5mil nu + 30% af næste salg
Køber Sunderland
Deal no Deal?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Jul 2011, 11:00 af At.Madrid »
|
|
Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Nu er jeg i stor tvivl om hvem jeg skal vælge..
Javier Pastore for 350 mio dkk
eller
Nuri Sahin for 2++ mio dkk...
En af de to skal erstatte Rafael Van Der Vaart, og Pastore er klart bedst af de to spillere, men jeg synes så også at det er virkelig dyrt for ham.. Samtidig vil han og hans agent også have 50 mio dkk i sign on bonus.. Jeg kender dog ikke Sahins løn men jeg kan godt forestille mig at den er knap så dyr som Pastore's.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
eller
En af de to skal erstatte Rafael Van Der Vaart, og Pastore er klart bedst af de to spillere, men jeg synes så også at det er virkelig dyrt for ham.. Samtidig vil han og hans agent også have 50 mio dkk i sign on bonus.. Jeg kender dog ikke Sahins løn men jeg kan godt forestille mig at den er knap så dyr som Pastore's.
Er det til central midtbane eller offensiv midtbane?
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
jemil
|
|
eller
Offensiv midtbane: Pastore Central midtbane: Sahin Avanceret playmaker eller offensiv midtbanespiller: Pastore Dybtliggende playmaker eller central midtbanespiller: Sahin
|
|
|
|
|
|
19-18!
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Central midtbanespiller  EDIT: Har Paulo Henrique som spiller ved siden af den nye spiller, hvis det nu ændrer på valget.. Han skal være god nok til at kæmpe om førstepladsen i La Liga, så den bedste skal vælges til den bedste pris. Tror jeg har fundet ud af at Nuri koster omkring de 260 stk, mens Pastore er 100 mio dyrere.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jul 2011, 16:39 af xanor »
|
|
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
Så synes jeg du skal vælge Nuri Sahin. Jeg har også gode erfaringer med ham. Han levere altid en god portion assist og nogle mål også 
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Har også Sahin i Mit Napoli Save  Der gør han det rigtig godt. Han får "kun" 470000 i løn hos mig
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Jeg takker for hjælpen til alle der har hjulpet!  Valget falder på Nuri Sahin.. Pastore er alt for dyr, og Nuri kan sagtens erstatte VDV 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Sælger: Arsenal (Mig) Køber: Barcelona Pris: 360 millioner Sæson: 2. Navn: Fabregas
Er meget i tvivl?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jul 2011, 21:53 af Enzo »
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
hvem er buddet på?
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Sælger: Arsenal (Mig) Køber: Barcelona Pris: 360 millioner Sæson: 2.
Er meget i tvivl?
Det er sgu lidt svært når du ikke nævner spilleren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Sorry.. Fabregas!
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Har du nogle ordentlige arvtagere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Nej. Men jeg kan da købe Ganso?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|