|
mfsjovhat
|
|
Hvordan kan du sige nej i begge tilfælde? Hvis han er køberen er det vel et rigtig godt køb hvorimod hvis han er barca er det mindre godt da Thiago kan blive rigtig god  Jeg mener ikke, at Thiago ville have en jordisk chance for bare at sidde på bænken til en PrL-kamp som han ser ud nu ej heller på sigt. Men hvis han derimod er tiltænkt rollen som rotationsspiller, hvor hans mission rent ud ud sagt er at give hvile til stammen, så kunne det være et okay køb. Dog ville jeg hellere satse på spillere fra reserveholdet eller fokusere på at hente andre spillere med britisk baggrund. Tom Cairney kunne være et bud, han minder iøvrigt virkelig meget om Thiago - både som spillertype, egenskaber og alder. Jeg ville gå for Cairney der normalt også kan signes for 30-36 mio.
|
|
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Leighton Baines til Arsenal for 90 mio. kr.?? Det er vinter 2011
prøv at se om du ikke kan presse dem op på lidt over 100 
|
|
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Så det jo klar deal!.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
jakob95kp
|
|
ved ikke om jeg havde taget chancen? men havde jeg fået et tilbud på 42 havde jeg solgt!  Hvordan kan du sige nej i begge tilfælde? Hvis han er køberen er det vel et rigtig godt køb hvorimod hvis han er barca er det mindre godt da Thiago kan blive rigtig god  Nej i begge tilfælde
Jeg er United og køberen, synes sælg det ville være et okay køb, han ville blive købt til at aflaste Anderson og Fletcher inde på den centrale. måske senere udvikle sig til en starter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slowjoe
Lilleputspiller
|
|
Pierre Bengtsson Sommer 2011 20 mil + 20% af fortjeneste Jeg er sælger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jokke
|
|
Pierre Bengtsson Sommer 2011 20 mil + 20% af fortjeneste Jeg er sælger  Jeg ivlle umiddelbart sige deal, men har han været en af dine store profiler og kan han erstattes? H
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slowjoe
Lilleputspiller
|
|
Jeg ivlle umiddelbart sige deal, men har han været en af dine store profiler og kan han erstattes? H
Han har været en okay marginal spiller, men problemet har lidt været og finde en afløser. så afviste..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Som afløser kunne du evt hente Nicolai Boliesen fra Ajax. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
Navn: Patrice Evra Køber: FC Barcelona Sælger: Man utd (mig) Sæson: 1 sæson vinter Pris: 220 mio. kr.
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Navn: Patrice Evra Køber: FC Barcelona Sælger: Man utd (mig) Sæson: 1 sæson vinter Pris: 220 mio. kr.
er det 220 mio kontant?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Hvor meget skal man presse prisen op på Milan Badelj? Fik modtaget et bud på 25. mio kontant + 35 over nogle måneder. Det afslog jeg, især fordi udover at have spillet fremragende for mig, fik han bl.a. scoret 4 mål i én kamp for Kroatien. Hvor meget synes I jeg skal presse citronen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jonaslund94
|
|
er det 220 mio kontant?
50 mio. kr kontant også 170 over 24 måneder
|
|
|
|
|
|
FC Barcelona - Mes que un club.
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
50 mio. kr kontant også 170 over 24 måneder
hmmm No Deal imo jeg plejer at vente 2 sæsoner før Fabio er helt klar til at overtage
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|