|
Ganso
|
|
 Indkøbt for 13 mio. kr. Deal eller No deal? *Bemærk det er 100 mio. i alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
har han udviklet sig godt? Kan man få et ss? 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
bobby112
|
|
 Indkøbt for 13 mio. kr. Deal eller No deal? *Bemærk det er 100 mio. i alt. Vil sige deal. han er en god spiller, men bedre bud på ham kommer ikke. i mine spil er det højeste han er solgt for omkring 105-120
|
|
|
|
|
|
Bobby er blot mit dæknavn
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
 Indkøbt for 13 mio. kr. Deal eller No deal? *Bemærk det er 100 mio. i alt. Han får kun 3 sølle stjerner, men spiller rigtig godt på kanten. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Jeg ville umiddelbart sige no deal. I mit spil i 2017 er han 65 mio værd, og har også bedre stats end hos dig. Så jeg vil mene udviklingspotential et er der. Men kan du få en lige så god spiller, måske yngre og med større potentiale for de samme penge, så ville jeg sige deal.
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
Jeg ville umiddelbart sige no deal. I mit spil i 2017 er han 65 mio værd, og har også bedre stats end hos dig. Så jeg vil mene udviklingspotential et er der. Men kan du få en lige så god spiller, måske yngre og med større potentiale for de samme penge, så ville jeg sige deal.
Altså pt. er jeg godt besat på kanterne, og for de 100 mio. ville jeg nok kunne hente en god erstatning i form af Eden Hazard.  Men altså bestyrelsen har accepteret, så venter og ser om han acceptere kontrakten eller ej. Tak for hjælpen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
 Indkøbt for 13 mio. kr. Deal eller No deal? *Bemærk det er 100 mio. i alt. Han afviste tilbuddet så beholder ham indtil videre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nees
|
|
Hej
Jeg håber på lidt hjælp her
Sælger: Arsenal (mig) Køber: Manchester City Spiller: Cesc Fàbregas Dato i spillet: 22/12-10 (vinter vinduet i første sæson) Beløb: 132 mio nu, 510 mio. over 24 mdr. 20% af fortjenesten af næste salg. Deal/No Deal
Det blev en No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Skal jeg sælge Daniel Stenderup til Sunderland for denne aftale?  
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hvis du ikke kan få dem presset op frikøbsklausulen, så er det vel en udemærket pris.  Så Deal herfra.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
bobby112
|
|
Hvis du ikke kan få dem presset op frikøbsklausulen, så er det vel en udemærket pris.  Så Deal herfra. +1
|
|
|
|
|
|
Bobby er blot mit dæknavn
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Det blev ikke til noget, da jeg efter salget kun ville have 2 brugbare centerforsvare  Men er igang med at sælge Jens Stryger Larsen til en pris ala 40 mil 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Syntes altid Jens Stryger Larsen bliver solgt for den pris, er det hans frikøbsklausul? 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
42 millioner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Okay, det også en udemærket pris for ham. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|