shevadk
Lilleputspiller
|
|
tak.... han røg også afsted
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Spiller: Anderson Køber: Real Madrid Pris:90 Mill Sæson: Slutningen af første transfer vindue
Han passer ikke direkte ind i opstillingen og har 4-5 før ham.. så 90 mill for et 6 valg er vel ok
PS Jeg er self United
6 valg? hvem bruger du foran ham? Fletcher, Carrick, Scholes, Gibson og hvem? Giggs?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Sælger: AC Milan (mig) Køber: Real Madrid Spiller: Romelu Lukaku Dato: Juli 2014 Beløb: 300 millioner kroner. Det er mange penge men han blev topscorer i sidste sæson og er for alvor kommet igang. Neymar er lige blevet solgt til Barca for 550 millioner fra Santos. Skal jeg prøve at presse lidt mere ud af Lukaku eller skal jeg sælge? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Romelu Lukaku er jo en giftig spiller. Hvem har du der kan tage over?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Synes 300 er rigtig meget for Lukaku. Jeg havde solgt ham.. Du må kunne finde alternativer der er på samme niveau.
|
|
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
|
Schmidt
|
|
Romelu Lukaku er jo en giftig spiller. Hvem har du der kan tage over? Paloschi og nogle regens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nees
|
|
Hej
Jeg håber på lidt hjælp her
Sælger: Arsenal (mig) Køber: Manchester City Spiller: Cesc Fàbregas Dato i spillet: 22/12-10 (vinter vinduet i første sæson) Beløb: 132 mio nu, 510 mio. over 24 mdr. 20% af fortjenesten af næste salg. Deal/No Deal
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Paloschi og nogle regens  Paloschi er nu også ret så giftig.. Men hvis du mener du er dækket godt ind, så bare send ham afsted.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hej
Sælger: Arsenal (mig) Køber: Manchester City Spiller: Cesc Fàbregas Dato i spillet: 22/12-10 (vinter vinduet i første sæson) Beløb: 132 mio nu, 510 mio. over 24 mdr. 20% af fortjenesten af næste salg. Deal/No Deal
Syntes helt klart du skal beholde ham. Han er en klasse spiller! Alt under 700 millioner kr er no deal. Også til Manchester City.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Hej
NO DEAL!!!! alt under 700.000.000 kroner er uacceptabelt og jeg ville nok foretrække at sende ham udenlands.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
At.Madrid
|
|
Mig: Toulouse Spiller: Cheik M Bengue Køber: Fiorentina Pris: 52,5 Mill nu 100 Mill over 24 M + 40 % Sæson: Starten af 2 sæson Har spillere der kan overtage men, manden er jo kulturbærer  deal eller no deal?
|
|
|
|
|
|
Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Mig: Brøndby Spiller: LuizaoPris: 25 mil nu 27 mil over 24 måneder. Min midtbane skal forstærkes som i kan se, og pengende er heller intet problem. Jeg ved bare ikke om jeg kommer til at kunne tjene på ham? 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Mig: Brøndby Spiller: LuizaoPris: 25 mil nu 27 mil over 24 måneder. Min midtbane skal forstærkes som i kan se, og pengende er heller intet problem. Jeg ved bare ikke om jeg kommer til at kunne tjene på ham?  Jeg vil sige deal! Han er jo kun 17 år og hvis han fortsætter sin udvikling, så ser det lovende ud  !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Vil sige deal. Og tror sagtens du kan tjene en skilling på ham, når de store klubber får øjne op for ham. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Mig: Brøndby Spiller: LuizaoPris: 25 mil nu 27 mil over 24 måneder. Min midtbane skal forstærkes som i kan se, og pengende er heller intet problem. Jeg ved bare ikke om jeg kommer til at kunne tjene på ham?  Et helt okay talent, men ser kun det helt store potentiale som OMC, som MC mangler han en del... Men vil helt sikkert sige Deal selv, da han med den rette træning og kamperfaring kan blive en af de bedste i superligaen i løbet af et par år.. Derefter kan du jo nok sælge ham videre til en god pris, hvis ikke det er muligt for dig at holde på ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|