home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal/No Deal FM11
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal FM11  (Læst 225851 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller

Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #735: 10 Maj 2011, 10:15 »

Jeg synes han er god. Har self Papadopoulos eller hvad han hedder som også er stabil.
Kunne self købe Otamendi eller noget, men ja?

It's all, part of the plan.

JimmyGP
Manager

« Svar #736: 10 Maj 2011, 10:21 »

Jeg synes han er god. Har self Papadopoulos eller hvad han hedder som også er stabil.
Kunne self købe Otamendi eller noget, men ja?

Jeg ville sige No Deal, da han ser ud til at være inde i en god udvikling og derfor selvsagt blive endnu bedre Peace Han har selvfølgelig ikke gjort det prangende endnu, men jeg ville holde fast i ham lidt endnu.. Umiddelbart ser det ud til at du ville kunne komme til at sælge ham endnu dyrere, hvis han får lov til at fortsætte sin udvikling Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #737: 10 Maj 2011, 10:25 »

Han spillede 26 kampe sidste sæson, og 27 i forrige, som var hans første sæson, med snit over hele sæsonen på henholdsvis 7.20 i sidste og 7.02 i forrige, og det er da rimelig godt at så ung en gut. 5 mål har han lavet..
Og ja, han udvikler sig godt lige nu. Ham og silva er ikke til at komme forbi Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #738: 10 Maj 2011, 10:25 »

Han spillede 26 kampe sidste sæson, og 27 i forrige, som var hans første sæson, med snit over hele sæsonen på henholdsvis 7.20 i sidste og 7.02 i forrige, og det er da rimelig godt at så ung en gut. 5 mål har han lavet..
Og ja, han udvikler sig godt lige nu. Ham og silva er ikke til at komme forbi Smiley

Jamen så har du lige sat tyk streg under at du skal beholde ham... NO DEAL  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Guldbrand
Blogmester

« Svar #739: 10 Maj 2011, 10:32 »

Jeg vil også vurdere det til en No-Deal. Han er en rigtig dygtig spiller som vil blive svær at erstatte, specielt taget i betragtning af den udvikling han ser ud til at være inde i. Så medmindre du med de penge du får kan skaffe en fuldgod erstatning både på kort og lang sigt, så vil jeg ikke sælge ham.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #740: 10 Maj 2011, 10:34 »

De er nu ellers ihærdige, 280 mio  Rullende Øjne

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #741: 10 Maj 2011, 10:39 »

Jeg ville sige No Deal, da han ser ud til at være inde i en god udvikling og derfor selvsagt blive endnu bedre Peace Han har selvfølgelig ikke gjort det prangende endnu, men jeg ville holde fast i ham lidt endnu.. Umiddelbart ser det ud til at du ville kunne komme til at sælge ham endnu dyrere, hvis han får lov til at fortsætte sin udvikling Thumbs Up

Har Ranocchia og Shawcross på mit hold, som begge har lavet 6 mål i den netop overståede sæson i PL, samt er enormt stabile. Kombineret med David Luiz er mit center ret stabil, og derfor ville jeg anbefale dem alle som et godt alternativ. Otamendi er også et glimrende alternativ.

Men hvis du kan få ham til at udvikle sig i den kommende tid, så er han self. fornuftig at beholde.

JimmyGP
Manager

« Svar #742: 10 Maj 2011, 13:41 »

Hvem ville i vælge?

- Veni, vidi, vici -

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #743: 10 Maj 2011, 13:48 »

United eller Chelsea da de har de bedste reservespillere. Og tit køber nogle helt unge spillere som sagtens kan gøre sig i Southampton.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #744: 10 Maj 2011, 13:50 »

Til gengæld har jeg før oplevet (i tidligere versioner) at spillerne nægtede at blive udlejet til mig, hvis niveauforskellen er for stor. Jeg ville måske vælge Aston Villa.

Seller95
Manager

« Svar #745: 10 Maj 2011, 14:00 »

Hvem ville i vælge?

Jeg ville tage Chelsea eller United også, da de nok har de bedste reserveholdsspiller e.
Her kan jeg anbefale Bruma fra Chelsea, han gjorde det fantastisk i 2 sæsoner jeg havde lejet ham med netop, Southampton. Smiley

Arsenal <3

JimmyGP
Manager

« Svar #746: 10 Maj 2011, 14:23 »

United eller Chelsea da de har de bedste reservespillere. Og tit køber nogle helt unge spillere som sagtens kan gøre sig i Southampton.

Tak for buddet - jeg har valgt med hjertet  Wink

Til gengæld har jeg før oplevet (i tidligere versioner) at spillerne nægtede at blive udlejet til mig, hvis niveauforskellen er for stor. Jeg ville måske vælge Aston Villa.

Det sad jeg også og tænkte på, men jeg kom frem til at det eneste jeg ville låne i Villa var Nathan Baker og ham har jeg lige lejet..  Wink

Jeg ville tage Chelsea eller United også, da de nok har de bedste reserveholdsspiller e.
Her kan jeg anbefale Bruma fra Chelsea, han gjorde det fantastisk i 2 sæsoner jeg havde lejet ham med netop, Southampton. Smiley

Der var stort set dødt løb mellem United og Chelsea, så jeg valgte med hjertet. Dog har jeg ikke lejet én eneste spiller i United, da jeg fandt tre andre jeg hellere ville leje.. Men et smut op i det championship og så håber jeg da på assistance fra Uniteds reservehold/u19 hold..  Thumbs Up

Tak for jeres bud Wink

- Veni, vidi, vici -

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #747: 10 Maj 2011, 18:17 »

Lige en lille update på tidligere post.. Her nogle håndfulde kampe senere, er jeg ikke i tvivl om at jeg skal beholde ham..
Anbefaler ham varmt til alle! Klasse spiller som bare 22-årig.

Og her i den nye sæson byder barca 400 mio for ham Smiley Guld værd!
« Seneste Redigering: 11 Maj 2011, 00:12 af makkerskilap » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #748: 11 Maj 2011, 01:57 »

Benzema til Arsenal for 115 mio. DKR. 1.4 mio. DKR. om ugen i løn, engagebeløb 50 mio. DKR.

Har i forvejen RvP, Tevez, Rossi og Suarez. Men har overvejet at sælge Rossi eller Suarez.

Deal eller No Deal? ? ?

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #749: 11 Maj 2011, 06:44 »

Benzema til Arsenal for 115 mio. DKR. 1.4 mio. DKR. om ugen i løn, engagebeløb 50 mio. DKR.

Har i forvejen RvP, Tevez, Rossi og Suarez. Men har overvejet at sælge Rossi eller Suarez.

Deal eller No Deal? ? ?
No deal, du ville have for mange "gode" angribere Smiley

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

Sider: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010