home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal/No Deal FM11
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal FM11  (Læst 218775 gange)
smed1977
Landsholdsspiller

Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #300: 16 Dec 2010, 14:26 »

Klub: Shakhtar
Spiller: Raffaele Parise
Position: Forsvarsspiller (Central)
Pris: 270 mio
Løn: 620.000,- om ugen
Sælger: Napoli
Køber: Shakhtar
År: 2014

Han er et af de helt store talenter i spillet.

I får lige et ss af ham:

Hvad siger I? Deal eller no deal? Smiley

Det er mange penge. No deal hvis du tømmer bankkontoen, men deal hvis du svømmer i penge.

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #301: 16 Dec 2010, 14:31 »

Tak for svaret. Jeg har valgt at købe ham.

Kreilgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #302: 16 Dec 2010, 15:09 »

Er i tredje sæson med et meget spændende Q.P.R. hold hvor vi sluttede på en flot 6 plads i PL. Hvor kun 6 point skilte os fra 2. pladsen.

Har nu fået et kontrakttilbud fra Manchester United.

Skal jeg tage udfordringen op med the R's eller skal jeg udleve en hver managers drøm som manager i United?

Fernando
Gæst

« Svar #303: 16 Dec 2010, 15:11 »

Nej bliv i Queen Park Rangers og se om du kan slå alle de store hold i ligaen og stryge til tops. d;

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #304: 16 Dec 2010, 15:15 »

flot 2 sæsoner i PL og allerede en 6 plads med QPR Smiley. Jeg ville blive i klubben da jeg ikke bryder mig om at spille med de store hold, fordi det ikke altid er en stor udfordring Opstemt.

Kreilgaard
Lilleputspiller
*

« Svar #305: 16 Dec 2010, 15:17 »

Overvejede at lave et "save game as" så jeg kan gå begge veje Smiley

Men tak for svaret ville også nødigt rende for mine forpligtelser til spillere, klub og fans i Q.P.R. Smiley

Hvis i er nysgerrige så kan i se holdet her:

Tabellen:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/jxu09340.jpg

Holdet:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/4Bo09277.jpg

Stjernen:

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/10A09376.jpg
« Seneste Redigering: 16 Dec 2010, 15:23 af Kreilgaard » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #306: 16 Dec 2010, 16:20 »

DEAL!!! han er en klasseforsvar. Og så til den pris er det et røverkøb.
rolig nu det bare et spil...
NO DEAL!!!
Ryan Shawcross var den cunt der brækkede Aaron Ramseys ben i en fuldstændig hensynsløs "tackling".  Hvis du køber ham skal det være for at lade ham rådne på tilskuerpladserne, men vil anbefale at du ikke gør andet end at sætte dine tacklinger på "hard" når du møder St(r)oke
Jeg vil sige Deal og sælge et par spillere. Peace

Har købt ham, for så fik jeg endnu en englænder i dette transfervindue, hentede også Joe Hart for 26 mio.

Ja ved godt at det var ham der var skyld i skaden, og bryder mig heller ikk om ham i virkeligheden, men i spillet er det en anden sag, der kan jeg godt overtales til at hente ham, når jeg nærmest får smidt ham i nakken.

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #307: 16 Dec 2010, 23:28 »

Er i anden sæson med Lyon blevet tilbudt Angel Di Maria for 60 mio. Jeg har Bastos og er lidt usikker på hvem der er bedst.

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

nikl0707
Reserveholdsspiller

« Svar #308: 16 Dec 2010, 23:32 »

Deal siger jeg! Bredde er godt på holdet!:D

bøvle
Manager

« Svar #309: 17 Dec 2010, 00:48 »

Helt klar deal. Det er en super handel, og som der bliver sagt, så er bredde jo altid godt ! Opstemt

unicum
Juniorspiller
**

« Svar #310: 17 Dec 2010, 01:28 »

Klub: Anderlecht
Spiller: Javier Pastore
Køber: Anderlecht
Sælger: Schalke
Pris: 320mio
Dato: 1/8/2013

Han bliver vuderet bedre end Toni Kroos som jeg har på OMC, har Coutinho som backup til den plads, sammen med en Sulejmani/Götze 3.4. valg (de to er dog også reserver til kanterne)

Har 400mio på bankbogen efter masser af salg og med hans løn rammer jeg lige under loftet..

Jeg er ret usikker, det er mange penge osv. men har svært ved at lokke de store spillere til så når der endelig er 1 så hungre jeg lidt efter det.. argh

Deal or no deal?

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #311: 17 Dec 2010, 01:33 »

Klub: Anderlecht
Spiller: Javier Pastore
Køber: Anderlecht
Sælger: Schalke
Pris: 320mio
Dato: 1/8/2013

Han bliver vuderet bedre end Toni Kroos som jeg har på OMC, har Coutinho som backup til den plads, sammen med en Sulejmani/Götze 3.4. valg (de to er dog også reserver til kanterne)

Har 400mio på bankbogen efter masser af salg og med hans løn rammer jeg lige under loftet..

Jeg er ret usikker, det er mange penge osv. men har svært ved at lokke de store spillere til så når der endelig er 1 så hungre jeg lidt efter det.. argh

Deal or no deal?
Hvis du ikke har brug for andre spillere på andre positioner, så helt klart deal. Han er meget god!

Kolo Abib Touré

unicum
Juniorspiller
**

« Svar #312: 17 Dec 2010, 01:40 »

Har "brug" for bedre spillere på alle pladser (hvem har ik det når man ikk hedder Madrid/barce), men det er det at det er begrænset for hvilke spillere der vil til som kan forbedre.. hmmmmmmm i stadig i tvivl.. da det er i sæson starten og jeg så ikk kommer til at have nogle grønne længere henne i sæsonen..

//--- Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you on experience. ---\\

Gungner
Gæst

« Svar #313: 17 Dec 2010, 15:57 »

Dilemma....
Efter 3 sæsoner i Liverpool, hvor jeg har vundet alle turneringer, er jeg nu (ved starten af 4, sæson) blevet tilbudt job i Villarreal. Klubben sluttede som nummer 7 sidste år, og er derfor ikke med i Europa, og transfer-budgettet er noget mindre.

Jeg kunne godt bruge en ny udfordring, og det kunne være sjovt at bringe Villarreal tilbage til toppen.
Men skal jeg blive i Liverpool og vente på noget bedre, eller springe til og tage chancen i Villarreal?

Deal eller No Deal?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #314: 17 Dec 2010, 16:05 »

Dilemma....
Efter 3 sæsoner i Liverpool, hvor jeg har vundet alle turneringer, er jeg nu (ved starten af 4, sæson) blevet tilbudt job i Villarreal. Klubben sluttede som nummer 7 sidste år, og er derfor ikke med i Europa, og transfer-budgettet er noget mindre.

Jeg kunne godt bruge en ny udfordring, og det kunne være sjovt at bringe Villarreal tilbage til toppen.
Men skal jeg blive i Liverpool og vente på noget bedre, eller springe til og tage chancen i Villarreal?

Deal eller No Deal?

Deal, havde selv gode erfaringer med at tage fra Arsenal efter 6 sæsoner, og til At. Madrid som sluttede som nr. 6... Fik ført At. Madrid helt til tops i løbet af nogle sæsoner, og fik med regens skabt nok mit bedste hold ud af de saves jeg har haft i løbet af de sidste 3-4 udgaver af spillet... 

Men uden at lægge vægt på det, så er det også vigtigt at der er udfordring i spillet, mister selv lysten til at spille hvis der ingen udfordring er...

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010