home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23286
  1 Bruger, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pinkcitymodel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Deal/No Deal FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 Udprint
Forfatter Emne: Deal/No Deal FM11  (Læst 201593 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1530: 19 Okt 2011, 18:40 »

Jeg havde ikke tøvet med at skriver under med ham Smiley
Hvad har du på den plads nu?

Tøver kun en smule fordi jeg har nogle spillere der allerede gør det godt på højre back, samt nogle andre der klarer sig fint inde centralt... men fik ham varmt anbefalet, så overvejer at sige ja til ham...

Har Federico Fernández, Sime Vrsaljko, Nkoulou, Bellusci og Kaoutari som normalt dækker de placeringer som den nye mand her kan spille. Desuden er der også nogle regens på vej...
Logged

JeppeA
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1531: 19 Okt 2011, 18:45 »

Tøver kun en smule fordi jeg har nogle spillere der allerede gør det godt på højre back, samt nogle andre der klarer sig fint inde centralt... men fik ham varmt anbefalet, så overvejer at sige ja til ham...

Har Federico Fernández, Sime Vrsaljko, Nkoulou, Bellusci og Kaoutari som normalt dækker de placeringer som den nye mand her kan spille. Desuden er der også nogle regens på vej...

Det er også en slat spillere der kan dække den plads Smiley Du vil/kan ikke sælge og så hente ham ind?
Logged

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1532: 19 Okt 2011, 19:34 »

Det er også en slat spillere der kan dække den plads Smiley Du vil/kan ikke sælge og så hente ham ind?

Har pengene til at hente ham uden at sælge... har pt ca 320 mio dkk at handle for, men har dog også lige sikret mig en spansk venstre back der var lejet til klubben...det var li 80 mio der skal betales til januar... og 95 oveni vil begynde at ødelægge balancen en del... 

Men tja flere af de spillere jeg li nævnte har været på tale i klubber som Real Madrid og Barcelona, samt andre klubber i samme kaliber Wink så ku eventuelt sælge...
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1533: 08 Dec 2011, 16:06 »

Skal jeg hente Carlos Tevez tilbage til United for 130 mio. ??

Han skal have den tredjehøreste løn i klubben, så er ikke sikker på om jeg skal hente ham eller ej.

dette er i anden sæson
Logged

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1534: 08 Dec 2011, 16:09 »

Skal jeg hente Carlos Tevez tilbage til United for 130 mio. ??

Han skal have den tredjehøreste løn i klubben, så er ikke sikker på om jeg skal hente ham eller ej.

dette er i anden sæson

Set i lyset at du sådan set ikke mangler en angriber ville jeg overvejere at bruge de 130 andre steder ,når det så er sagt er Tevez  jo en rigtig god spiller men ville nok passe hvis det var mig .

god jul  Opstemt
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1535: 08 Dec 2011, 16:41 »

Skal jeg hente Carlos Tevez tilbage til United for 130 mio. ??

Han skal have den tredjehøreste løn i klubben, så er ikke sikker på om jeg skal hente ham eller ej.

dette er i anden sæson

Deal. Jeg fik ham gratis til Liverpool i starten af 4. sæson som 30 årig, og han er pt. i gang med sin 3. sæson i klubben. 1. sæson scorede han 40 kasser, 2. sæson 47 kasser og 3. sæson bliver nok omkring de 40 kasser også.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1536: 13 Dec 2011, 15:27 »

Skal jeg hente målmanden Marc-André Ter Stegen til Ajax for omkring 130 mio.?
Mit transferbudget er egentlig ikke stort nok, men overvejer at afdrage over 24 måneder.
Det er første transfervindue i anden sæson og mangler virkelig en ordentlig målmand. Tager også imod andre bud Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Skipper
Gæst
 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1537: 13 Dec 2011, 15:59 »

Snaever:

JA!!! Den mand er god allerede nu, og han bliver kun bedre.
Købte ham til Arsenal hvor han hurtigt blev fast mand, og var en virkelig god sidste skanse.
Undrer mig dog over du kan få ham så billigt Shockeret Du skal nok også regne med at han skal have en stor løn. Men han er det værd, og du kan helt sikkert tjene det dobbelte ind på videresalg senere i dit spil Thumbs Up
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1538: 13 Dec 2011, 16:11 »

Ikke sikker på det er en ret god handel hvis du mener det er i FM11 som tråden her refererer til  Thumbs Up

Men ellers er han en super god målmand, jeg synes dog det er mange penge, men hvis resten af holdet er okay og økonomien sund, så er jeg enig i at han er alle pengene værd ! Opstemt

Så længe vi snakker FM12 naturligvis Opstemt
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1539: 13 Dec 2011, 16:14 »

Ikke sikker på det er en ret god handel hvis du mener det er i FM11 som tråden her refererer til  Thumbs Up

Men ellers er han en super god målmand, jeg synes dog det er mange penge, men hvis resten af holdet er okay og økonomien sund, så er jeg enig i at han er alle pengene værd ! Opstemt

Så længe vi snakker FM12 naturligvis Opstemt
Hov. Havde ikke set, at det var til FM11 herinde Opstemt
Men økonomien er yderst sund ihf. Så mon ikke det går  Peace
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1540: 13 Dec 2011, 16:16 »

Mon ikke du roligt kan gøre det så ! Hvis han bruges fast bliver han sublim ! Smiley
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1541: 13 Dec 2011, 16:26 »

Det lyder godt. Tror sgu jeg smider alt efter ham så Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

DonMambo
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1542: 29 Dec 2011, 17:31 »

Snaever:

JA!!! Den mand er god allerede nu, og han bliver kun bedre.
Købte ham til Arsenal hvor han hurtigt blev fast mand, og var en virkelig god sidste skanse.
Undrer mig dog over du kan få ham så billigt Shockeret Du skal nok også regne med at han skal have en stor løn. Men han er det værd, og du kan helt sikkert tjene det dobbelte ind på videresalg senere i dit spil Thumbs Up

Fik ham til 38 mio på mit FCK save... Lønnen var end ikke særligt stor. FM12
« Seneste Redigering: 29 Dec 2011, 17:41 af DonMambo » Logged

runelarsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1543: 26 Apr 2013, 18:40 »

Jeg er begyndt på FM11 igen og er allerede kommet i et dilemma. Jeg er Brøndby i 2015 og mangler en central midt. Skal jeg købe ham her?


Jeg kan ikke få dem længere ned end 120 millioner. Smiley
Logged


Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Deal/No Deal FM11
« Svar #1544: 26 Apr 2013, 18:54 »

Jeg er begyndt på FM11 igen og er allerede kommet i et dilemma. Jeg er Brøndby i 2015 og mangler en central midt. Skal jeg købe ham her?


Jeg kan ikke få dem længere ned end 120 millioner. Smiley
medindre dit hold består af udelukkende verdensklassespille re som er bedre end spilleren her, så jeg synes ikke du skal købe - ellers deal
« Seneste Redigering: 26 Apr 2013, 18:59 af Esmark11 » Logged

Sider: 1 ... 101 102 [103] 104 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010