Schmidt
|
|
En central midt der er lidt mere defensivt orinteret en Claudemir... jeg har 25 mio men kan nok give over måneder så det er vel højst 35-40 jeg må/vil bruge det er i første sæson med fck Brug søger-spiller tråden http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28692.0
|
|
|
|
|
|
|
|
DenGrimmeÆlling
|
|
Hmm når ja forkert tråd troede faktisk det her var den haha
|
|
|
|
|
|
|
|
NiklasV
Gæst
|
|
Skal jeg sælge Claudemir til shaktar for 31 mio.?
|
|
|
|
|
|
|
|
ulle94
|
|
Zanka til Palermo for 36 mio. (vinteren 2011) Forresten, jeg er sælger
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Skal jeg sælge Claudemir til shaktar for 31 mio.?
Jeg vil holde ham i klubben til han trækker sig tilbage. Han er absolut klasse i Superligaen.
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
Kaw
|
|
Zanka til Palermo for 36 mio. (vinteren 2011) Forresten, jeg er sælger Jeg havde ikke gjordt det :-) havde ventet lidt endnu, og hentet større profit ud af ham. regner med du er FCK?
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|
ulle94
|
|
Jeg havde ikke gjordt det :-) havde ventet lidt endnu, og hentet større profit ud af ham. regner med du er FCK?
Korrekt. Jeg valgte altså, at sælge. Har hentet Tomas Hubocan på en fri i stedet
|
|
|
|
|
|
|
|
Januzaj
|
|
Fik du noget % af næste salg?
|
|
|
|
Manchester United
|
|
|
|
ulle94
|
|
Fik du noget % af næste salg? Nej, desværre.
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Nogle her som ville være et godt køb at hente på fri tranafer til mit Atletico hold: Mit nuværende hold ser således ud: Hent Palombo til den centrale midt... han har erfaring, han arbejder godt defensivt og han kan være med offensivt..
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Skal jeg sælge Reyes til United i 2. sæson for 135 millioner?
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
Jeg er United og skal i gang med femte sæson (spillede de tre første i Dortmund). Har netop modtaget et bud på 300 mio kr. for Javier Hernandez, som i kan se her: Chicharito. Hernandez gjorde det rigtig godt i den ene sæson jeg indtil videre har spillet i United. 32 mål i 47 kampe og et gennemsnit på 7.41 og desuden scorede han også 32 mål året før. Deal eller No deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw
|
|
Jeg er United og skal i gang med femte sæson (spillede de tre første i Dortmund). Har netop modtaget et bud på 300 mio kr. for Javier Hernandez, som i kan se her: Chicharito. Hernandez gjorde det rigtig godt i den ene sæson jeg indtil videre har spillet i United. 32 mål i 47 kampe og et gennemsnit på 7.41 og desuden scorede han også 32 mål året før. Deal eller No deal? No deal ville jeg mene. han er en skide god spiller og målene taler jo egentlig for sig selv :-) hvem bød det? for hvis det er fra egen liga ville jeg 100% ikke sige ja..
|
|
|
|
Hb køge. FCK. United.
|
|
|
|