|
Ready123
|
|
Det gør Neymar også, i tilfælde af de kan spille sammen, tror du så det vil virke med 2x skarprettere?
Har hørt om flere der spiller med 2 skarprettere, du er nok bare nød til at prøve det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenGrimmeÆlling
|
|
22 mio for Mateo Kavacic til fck (mig) Han kommer til klubbentil vinter og har pot til at spille på samme niveau som kvist  Jeg betaler over 48 måneder ved ikke om jeg skal sige ja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ScottLind
|
|
22 mio for Mateo Kavacic til fck (mig) Han kommer til klubbentil vinter og har pot til at spille på samme niveau som kvist  Jeg betaler over 48 måneder ved ikke om jeg skal sige ja Klart ja? Han bliver jo genial 
|
|
|
|
|
|
AaB, Atlético de Madrid, Manchester United - Rød hele vejen igennem!
|
|
|
|
|
|
|
ScottLind
|
|
Hvor langt i spillet er du? 
|
|
|
|
|
|
AaB, Atlético de Madrid, Manchester United - Rød hele vejen igennem!
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Nogle her som ville være et godt køb at hente på fri tranafer til mit Atletico hold:  Mit nuværende hold ser således ud: 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Hvis du mangler erfaring, så køb pirlo 
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Hvis du mangler erfaring, så køb pirlo  Ellers ikke noget? 
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Kan ikke rigtig komme på flere. Målmandsposten er jo stærk med De Gea og Asenjo. Forsvaret ser også godt ud. Angrebet, der kunne du mpske godt prøve at hente en Neymar eller en Lukaku til at tage over efter Forlan. Men llers er der ikke noget 
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Kan ikke rigtig komme på flere. Målmandsposten er jo stærk med De Gea og Asenjo. Forsvaret ser også godt ud. Angrebet, der kunne du mpske godt prøve at hente en Neymar eller en Lukaku til at tage over efter Forlan. Men llers er der ikke noget  Jeg kunne godt trænge til en ny central midtbane da Raul Garcia ikke er på toppen for tiden, og der har jeg tænkt på Nicolas Loderia fra Ajax, som afløser? Kan det ikke være et scoop at hente ham på fri? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Champenralle
|
|
Ved det ikke kender ham ikke.
|
|
|
|
|
|
Arsenal FC!!
|
|
|
|
|
Enzo
|
|
Har lige sagt Nej til Adler på fri.. Dumt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenGrimmeÆlling
|
|
En central midt der er lidt mere defensivt orinteret en Claudemir...  jeg har 25 mio men kan nok give over måneder så det er vel højst 35-40 jeg må/vil bruge  det er i første sæson med fck
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|