home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23591
  0 Brugere, 707 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Anna Lips
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aahrr-tråden FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 Udprint
Forfatter Emne: Aahrr-tråden FM11  (Læst 142191 gange)
bettepjevs
Førsteholdsspiller

Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #585: 11 Aug 2011, 12:40 »

Aaaaahr

Har haft kontakt til Streetammo.dk´s lager og bedt dem måle noget tøj. Jeg skriver at jeg er ca. 175 høj og har en talje på ca. 88.
Hvad gør de så.

De sender f--dme en mail med et par bukser i 31/32 hvor livet er 79. Det burde kra---ejme være logisk at jeg ikke vil kunne passe dem. Har desuden bedt dem måle nogle trøjer, men de måler selvfølgelig kun én størrelse.

guldfck
Førsteholdsspiller

« Svar #586: 11 Aug 2011, 12:44 »

Aaaaahr

Har haft kontakt til Streetammo.dk´s lager og bedt dem måle noget tøj. Jeg skriver at jeg er ca. 175 høj og har en talje på ca. 88.
Hvad gør de så.

De sender f--dme en mail med et par bukser i 31/32 hvor livet er 79. Det burde kra---ejme være logisk at jeg ikke vil kunne passe dem. Har desuden bedt dem måle nogle trøjer, men de måler selvfølgelig kun én størrelse.
Surt, men det hører nok ikke til her, da denne tråd kun er til FM11 Wink

PSN: Guldfck

JimmyGP
Manager

« Svar #587: 12 Aug 2011, 15:27 »

Kan man andet end at HADE FM? Jeg havde lysten tilbage - det var skidesjovt med Celtic tiltrods for manglende europæisk succes, men i stedet blev det til endnu et save der ikke kunne hentes!!! ARGGGHHH!!!!! Sur Sur Sur Sur Sur Sur

EDIT: Ydermere var jeg klar til at smadre Partick Thistle i den ene pokalturnering, otte point foran Rangers i SPL og en semifinale i den sidste pokal!!! RØV

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #588: 12 Aug 2011, 15:29 »

Kan man andet end at HADE FM? Jeg havde lysten tilbage - det var skidesjovt med Celtic tiltrods for manglende europæisk succes, men i stedet blev det til endnu et save der ikke kunne hentes!!! ARGGGHHH!!!!! Sur Sur Sur Sur Sur Sur

EDIT: Ydermere var jeg klar til at smadre Partick Thistle i den ene pokalturnering, otte point foran Rangers i SPL og en semifinale i den sidste pokal!!! RØV

Hmm.. fandt en backup.. jeg er sat 8-9 kampe bagud, men vi prøver herfra.. RØV Peace

- Veni, vidi, vici -

Korzika
Gæst

« Svar #589: 13 Aug 2011, 22:35 »

At tabe 5-1 på scoringer, der alle er kommet ud af INGENTING gør mig sur. Kampen var lige, og ud fra spil og chancer havde uafgjort været det mest retfærdige resultat...

Monaco i en CL-kvartfinale var ellers en drømmelodtrækning for mig.. Jeg har stadig en returkamp på hjemmebanen, men jeg har brug for et mirakel, hvis jeg skal videre.

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #590: 13 Aug 2011, 22:44 »

øv hvor er det surt Skuffet

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

xanor
Landsholdsspiller

« Svar #591: 14 Aug 2011, 18:21 »

hold kæft man..

Cani købte jeg på fri transfer og hvad sker der i hans første kamp efter 3 min? Han brækker benet og er ude i 6-7 måneder.. Nå. Så købte jeg en regens Geraldo Zuniga i stedet for og han scorer så i hans første kamp, men selvfølgelig brækker han så foden i anden kamp.. Så er det også svært at holde sig oppe i Liga BBVA....

JonasKastbjerg
Lilleputspiller
*

« Svar #592: 15 Aug 2011, 01:15 »

Forhelvede, alt der kunne gå galt gik galt OB - Rishøj i Pokalen, Rishøj spiller over evne og OB falder totalt igennem taber 13-12 på straffe til Rishøj.

Ariana Grande
Manager

« Svar #593: 15 Aug 2011, 10:47 »

Det burde måske egentlig hører til glædestråden for det er faktisk et super resultat.
Jeg benyttede mig af g00n's lodtrækningssystem, som kort fortalt går ud på at trække et hold mellem alle hold som er muligt at trække i verdenen. Man starter selvfølgelig med at trække land, ellers ville det tage en evighed.
Anyways. Jeg trak Ungarske Kaposvolgye. De ligger i den ungarske 2. Division Vest.
Vi var spået til en 15. Plads og jeg troede derfor vi skulle ligge og kæmpe mod nedrykning, men det skulle vise sig at vi i stedet skulle kæmpe om oprykning. Tatabanya var langt foran igennem hele sæsonen, dog er vi ufatteligt tæt på at indhente dem, men vi ender med at mangle 1 eneste fucking point for at hente dem! et par kampe mere og jeg er sikker på at vi havde taget oprykningen!
Nu må den desværre vente til næste år. Men alt i alt har det jo været en god sæson, men er nu stadig skuffet Skuffet

JimmyGP
Manager

« Svar #594: 17 Aug 2011, 01:11 »

CL 3 kval

Celtic - Beitar Jerusalem 0-0 (30 skud på mål - 11 indenfor rammen VERSUS 2 skud på mål - 0 indenfor rammen

Beitar Jerusalem - Celtic 0-0 (10 skud på mål - 3 indenfor rammen VERSUS 16 skud på mål - 6 indenfor rammen)

Beitar vandt med 6-5 i straffespark efter fire brændte Beitar spark og fem brændte Celtic spark.. ticked off

Det er jo direkte pervest at mit Celtic-hold endnu engang misser CL!!! ARGGGHHHHH!!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager

« Svar #595: 17 Aug 2011, 14:35 »

CL 3 kval

Celtic - Beitar Jerusalem 0-0 (30 skud på mål - 11 indenfor rammen VERSUS 2 skud på mål - 0 indenfor rammen

Beitar Jerusalem - Celtic 0-0 (10 skud på mål - 3 indenfor rammen VERSUS 16 skud på mål - 6 indenfor rammen)

Beitar vandt med 6-5 i straffespark efter fire brændte Beitar spark og fem brændte Celtic spark.. ticked off

Det er jo direkte pervest at mit Celtic-hold endnu engang misser CL!!! ARGGGHHHHH!!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Fuck jeg er stadig pissed Sur det kommer satme til at gå udover St. Mirren i næste kamp.. Argggghhhh ticked off

- Veni, vidi, vici -

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #596: 17 Aug 2011, 14:58 »

Fuck jeg er stadig pissed Sur det kommer satme til at gå udover St. Mirren i næste kamp.. Argggghhhh ticked off

Du har helt sikkert et overbrug af smileys.

If you can't join them, beat them.

Lausus
Reserveholdsspiller

« Svar #597: 18 Aug 2011, 23:47 »

Læg mærke til skaderne på angrebsposten! Skuffet

http://imageshack.us/f/821/pescara2016.png/

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #598: 18 Aug 2011, 23:51 »

Lækkert -.-

jokke
Førsteholdsspiller

« Svar #599: 19 Aug 2011, 20:09 »

Sgu vildt.. også et vildt hold du har skaffet dig!

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010