|
Alfster
|
|
Okay hold, men helt klart store mangler på højreback-pladsen, men ved du jo sikkert godt  hehe Præcis :-).. Leder efter noget godt til en højre back.. Subotic erstatter Rio til sommer. Handlen er godkendt, igen 50mio. God pris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Det er så til gengæld et fuldstændig vanvittig scoop :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alfster
|
|
Det er så til gengæld et fuldstændig vanvittig scoop :O
Så kommer erstatningen for O'shea. Sergio Ramos kommer til for 80mio om 3uge, når datoen er 1 januar.. Han ville væk fra REAL ... Det er fedt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
de stijl
|
|
Du bliver glad for Ramos.
Hvorfor er højre backen ikke god? Er brødrende Fabio og Rafael ikke gode mere?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Dumt at smide penge og løn efter Ramos, når man har Rafael der bliver blandt de bedste backs hvis man bare bruger ham..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TimE
|
|
Dumt at smide penge og løn efter Ramos, når man har Rafael der bliver blandt de bedste backs hvis man bare bruger ham..
Ja det godt man har fået ham i sit West Ham spil 
|
|
|
|
|
|
FC Bayern München Triplemeister 2012/2013!
|
|
|
|
|
de stijl
|
|
arhr, Ramos er vel like..50% bedre end Rafael på sit maks?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alex_champen
|
|
Jeg har ikke set Rafael kunne slå Ramos på noget tidspunkt i hvert fald, tager dog gerne imod SS der kan modbevise det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
Ramos er bedre fra start, ja, men hvor meget koster han så ikke i løn? Hvilket ikke ligefrem gavner den kæmpe gæld. Rafael bliver blandt de bedste backs hvis man bruger ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
I mit Arsenal save har Manchester United købt Sergio Ramos, de fandt ham bedre end Rafael som blev solgt til Wolves. 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
U-4-E
|
|
I mit Arsenal save har Manchester United købt Sergio Ramos, de fandt ham bedre end Rafael som blev solgt til Wolves.  Ramos er bedre fra start, ja, men hvor meget koster han så ikke i løn? Hvilket ikke ligefrem gavner den kæmpe gæld. Rafael bliver blandt de bedste backs hvis man bruger ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Læs nu hva U-4-E skriver.: Rafael KAN BLIVE en klasse back HVIS MAN BRUGER HAM!! Hvis ikke man bruger ham så bliver han jo ik til en skid det er klart.. Det er de færreste der bliver verdensklasse af at spille reserveholdsfodbold
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Er igang med min 4. sæson. Og United brugte ham fast i 3 sæsoner, indtil Sergio Ramos kom.
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Rafa
|
|
Her er mit Aston Villa hold, et halvt år inde i sæsonen; (førstnævnte er førstevalg)
Friedel/Enyeama
van der Wiel/ L.Young Galeano/Fazio Dunne/Collins M'Bengué/Warnock
A.Young/Albrighton Reo-Coker/A. Annan Ireland/Sidwell Downing/ Ji-Sung Park
Lukaku/Heskey Agbonlahor/Kadlec
Øvrige spillere; Nathan Delfouneso Martin Zeman Fabian Delph (stadig halv skadet) Barry Bannan
Derudover har jeg følgende spillere udlejet; Carlos Cuellar Habib Beye Stilliyan Petrov Marco Verratti Zacharie Boucher
og nu er truppen så blevet forstærket med; Urby Emanuelson, Afellay og Buonanotte... - Hvilket dog betyder at 2-3 spillere må ud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooney8
Lilleputspiller
|
|
Mit Barca hold i starten af 2014:
De Gea
Alves/Michel - Pique/Dalton - Sakho/Wilson - Coentrao/Digne Messi/Sanchez - Iniesta/Lodeiro - Pastore/Labyad - Sahin/Busquets - Hazard/Sanchez
Aguero/Villa
Andre spillere:
Macheda Pato Tafer Bojan Luis Maria Diaz
|
|
|
|
|
|
|
|
|