home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:03:54 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23487
  0 Brugere, 575 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tataraagadevanaha
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit hold FM11
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit hold FM11  (Læst 112178 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit hold FM11
« Svar #255: 19 Apr 2011, 18:22 »

Godt hold Ceritino Wink

Kunne godt tænke mig og se et ss, af dine tre største talenter under 18 år?

Supra Societatem Nemo

søgaard
Gæst

« Svar #256: 19 Apr 2011, 21:35 »

Værsgo at rate mit Atalanta hold her i 2023, hvor Crisetig er eneste "rigtige" spiller tilbage i truppen, mens størstedelen af staben derimod er blevet tidligere topspillere.

Startopstilling

16. Sergio
1. Massio Barberini
Bruno Bizzarri

5. Alex
Antonio Da Silva
6. Fernando Medrano
21. Gert-Jan Debruyne
2. Lucas Aranda
5. Mogi
25. Rodrigo Acevedo
3. Juan Carlos Díaz Fernández

8. Toledo
17.Ricardo Bustos
7. Nikolay Semenov
Matteo Candido
Massimo Romano
19. Lorenzo Crisetig
23. Julian Bungert
20. Ivan Speroni
24. Idrissa Koné
18. Hervé Bastile
22. Guliherme

11. Fabão
12. Rien Straatman
10. Mohamed Lamine Yildirim
9. Leandro Dewulf
15. Igor Kochetov
13. Barreto

Som det nok kan ses på nationaliteterne, så har jeg været på rov i mange forskellige lande og klubber for at få samlet den trup, som jeg har. Med den trup føler jeg faktisk at jeg er ganske godt dækket ind på faktisk alle pladser og måske lidt for godt på enkelte pladser, da jeg til tider har svært ved at holde alle spillere tilfredse, selvom jeg roterer meget mellem mange af spillerne. Efter sæsonen smutter Crisetig, hvilket gør at min trup kommer til at bestå af ene af newgens. Dette sker selvom jeg selvfølgelig gerne vil beholde Crisetig, men med hans position som reserve på den defensive midtbane, så vil jeg ikke give hvad han kræver i løn og derfor er han på vej væk. Derudover er Julian Bungert også på vej væk, da jeg har fået omskolet Leandro Dewulf til også at kunne dække den offensive midtbane og derfor har dækket mig ind på den plads også og da Bungert aldrig rigtig har kunne vise sig frem ved skader til Yildirim, så ryger han væk. Massimo Barberini smutter måske også, da han næppe vil være tilfreds med sin plads som reserve for Sergio, men den spanske keeper har simpelthen spillet sig på, mens italieneren har været skadet og Barberini har ikke kunne generobre pladsen mellem stængerne og med Bruno Bizzarri i baghånden, som desuden også er af egen avl, så ryger Barberini formentligt.

Andre fra eget ungdomsakademi er der Idrissa Koné, Matteo Candido og Massimo Romano. De to sidstenævnte kommer tilbage fra lån efter sæsonen og vil i næste sæson indgå i førsteholdstruppen, hvis altså de spillere i forrige afsnit forlader klubben. Candido som afløser for Crisetig, mens Romano vil få sporadisk med spilletid på den offensive midtbane.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #257: 19 Apr 2011, 21:52 »

Lækker hold du har fået samlet dig, men kan godt se hvad du mener med nationaliteter og for godt dækket ind.

Spiller selv med Newcastle og der har jeg kun Andy Carroll i truppen som er rigtig spiller og jeg er i 2020/2021 jeg har dog 8 ud af 22 er englændere, det vil dog blive til mindre når Carroll smutter på pension.

søgaard
Gæst

« Svar #258: 19 Apr 2011, 22:01 »

Lækker hold du har fået samlet dig, men kan godt se hvad du mener med nationaliteter og for godt dækket ind.

Spiller selv med Newcastle og der har jeg kun Andy Carroll i truppen som er rigtig spiller og jeg er i 2020/2021 jeg har dog 8 ud af 22 er englændere, det vil dog blive til mindre når Carroll smutter på pension.
Jeg er også kommet til det punkt, hvor jeg vil til at satse på de spillere, som kommer op gennem mit ungdomssystem, men hidtil har der simpelthen været for langt mellem snapsene og derfor har jeg købt spillere. En stor del af spillerne er hentet i andre italienske klubber, men jeg da også været ude at snuppe stortalenterne fra deres barndomsklubber. Nu bliver der dog satset på ungdommen fremover, dog uden jeg reelt vil sælge ud af den nuværende trup, da ungdommen i klubben simpelthen ikke har niveauet udover de spillere, som jeg allerede har hevet op i 1.holdstruppen og udlejet. Så det bliver en langsom udskiftning over en lang række år, hvor der kun vil blive lavet enkelte indkøb.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #259: 19 Apr 2011, 22:15 »

Jeg er også kommet til det punkt, hvor jeg vil til at satse på de spillere, som kommer op gennem mit ungdomssystem, men hidtil har der simpelthen været for langt mellem snapsene og derfor har jeg købt spillere. En stor del af spillerne er hentet i andre italienske klubber, men jeg da også været ude at snuppe stortalenterne fra deres barndomsklubber. Nu bliver der dog satset på ungdommen fremover, dog uden jeg reelt vil sælge ud af den nuværende trup, da ungdommen i klubben simpelthen ikke har niveauet udover de spillere, som jeg allerede har hevet op i 1.holdstruppen og udlejet. Så det bliver en langsom udskiftning over en lang række år, hvor der kun vil blive lavet enkelte indkøb.

Kører meget med samme indstilling, når min egen afdeling ikke giver nok henter jeg selvfølgelig også unge spillere fra andre lande og klubber det er en ekstrem billig model og du har mulig hed for at få et verdensklasse hold og hele linjen.

Jeg har 4,92 mia. på bundlinjen, 2 af dem kom da klubben blev overtaget af Timo Holdebrand, og et stadion med plads til 87.676 personer. Jeg vinder Premier League hver sæson dog tæt forfulgt af Arsenal og Man Utd.
Champions League er vundet 7 gange så den vej kommer der også penge i kassen. Jeg får knap 800 mil i sponsor kroner så det er ikke penge der mangler nærmere noget at bruge dem på. Vil gerne have mit stadion udvidet da jeg 50% af kampene har udsolgt og igennem sæsonen ligger på 98% fyldt stadion i gennemsnit.

Jeg tager mig nok snart sammen og giver jer et ss af det klart stærkeste hold jeg har haft.

EDIT: Købte lige en gammel kending tilbage som kommer fra akademiet for 350 mio, det fede er at jeg skulle have 35% af beløbet grundet en klausul i hans kontrakt, det er et okay nedslag i prisen. Smiley
« Seneste Redigering: 19 Apr 2011, 22:34 af Damse1994 » Logged

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #260: 20 Apr 2011, 23:07 »

Mit FCK hold til op til 5. sæson.

FCK Hold 2014/2015

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #261: 20 Apr 2011, 23:10 »

Mit FCK hold til op til 5. sæson.

FCK Hold 2014/2015
Forstræk dit forsvar Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #262: 20 Apr 2011, 23:21 »

Forstræk dit forsvar Smiley
Ja, men venter til næste sommer fordi at jeg lige har brugt 122M.. Så der er ikke så manger penge tilbage   Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #263: 20 Apr 2011, 23:49 »

Det er for vildt der der, Søgaard. Har kæmpe respekt for, at du kan gøre Atalanta til et verdensklasse hold to spil i træk. Vanvittigt hold du har, især dit angreb ser vildt giftigt ud. Nice work!!

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #264: 21 Apr 2011, 00:03 »

Hvornår er alle "rigtige" spillere ca. gået på pesion?

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #265: 21 Apr 2011, 00:05 »

Et sted mellem 2025 og 2030 Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #266: 21 Apr 2011, 00:23 »

Ok tak.

søgaard
Gæst

« Svar #267: 21 Apr 2011, 00:34 »

Det er for vildt der der, Søgaard. Har kæmpe respekt for, at du kan gøre Atalanta til et verdensklasse hold to spil i træk. Vanvittigt hold du har, især dit angreb ser vildt giftigt ud. Nice work!!
Tak, i år tog det dog lidt længere tid end sidste år og jeg føler egentlig det har været sværere at finde spillere og ikke mindst fastholde spillerne. De par spillere, som jeg har haft gennem en lang årrække har jeg været heldige med, da de ret hurtigt fik både mig og klubben som favoritter, hvilket har gjort at de har været nemme at forhandle kontrakter med, hvor jeg især gennem de seneste år har måtte sige farvel til flere af de lidt ældre profiler på holdet. Her var især angrebet hårdt ramt, men så fandt man Kochetov i Fiorentina og Barreto i Brescia, som begge gerne ville skifte tilværelsen ud i midterklubber med livet i en storklub.

Jeg er dog noget overraskende kørt lidt død i FM den seneste tid, hvilket faktisk vil sige, at jeg næsten ikke har spillet FM siden februar og derfor kommer jeg nok desværre ikke ligeså langt som sidste år, hvor jeg førte Atalanta frem til år 2055 eller sådan noget Smiley

SkjoldManden
Reserveholdsspiller

« Svar #268: 21 Apr 2011, 00:38 »

Om man er nået til år 2035 eller 2055 gør da ikke den store foreskel? Det er jo bare kun regens?

søgaard
Gæst

« Svar #269: 21 Apr 2011, 00:44 »

Om man er nået til år 2035 eller 2055 gør da ikke den store foreskel? Det er jo bare kun regens?
Det er ligeså meget en konkurrence med mig selv, hvor jeg gerne ville have overgået mine præstationer i FM10 med Atalanta.

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 31 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010