home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
14 Maj 2026, 14:42 warmon Blogs [38] Mit AS Roma-event...
30 Apr 2026, 22:03 szukizek Blogkonkur... 17# Arbeit, Fußball, L...
Antal Registrerede Brugere: 23538
  0 Brugere, 1103 Gæster Online.

Indlæg: 1133928 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: JAkolSoazy
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Lavezzi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lavezzi  (Læst 4727 gange)
Lavezzi
Gæst
 
Lavezzi
« : 18 Okt 2010, 22:01 »

Hej!
Jeg hedder Lavezzi. Og jeg har oprettet mig herinde, så jeg kan få hjælp, når jeg er i nødt med mit Football Manager-spil. Kender I det, når man bare  sidder i en frygtelige kattepine? Det gør jeg nemlig. Derfor er det rart, at man kan komme sådanne her steder, og få hjælp.
Jeg er ikke den bedste til Football Manager, derfor vil I nok se mig spørge om meget hjælp. Hehe, lol, haha.

Jeg er den bruger herinde, der er blevet snydt for titlen, Månedens bruger flest gange. Tak for lort, Carzy-Poul!

Jeg spiller meget, fangerne på fortet, når jeg altså kan få det til at virke.

Desuden hader jeg folk, hvis de skriver sådan her: "Hej !!".

Jeg elsker at skrive med pink. Pink er det bedste.

TheX er en fucking nar, som jeg hader. Han lugter af stald.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #1: 18 Okt 2010, 22:07 »

Velkommen til siden.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Lavezzi
« Svar #2: 18 Okt 2010, 22:08 »

Mange tak. Jeg føler mig velkommen.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #3: 18 Okt 2010, 22:17 »

Du er fandme en nar.
Logged


Lavezzi
Gæst
 
Sv: Lavezzi
« Svar #4: 18 Okt 2010, 22:18 »

Tak. Nu føler jeg mig ikke så velkommen.
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #5: 18 Okt 2010, 22:20 »

Sådan er det når man skriver dumme ting med småt!
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #6: 18 Okt 2010, 23:17 »

Hvad hedder du? Smiley
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #7: 18 Okt 2010, 23:31 »

Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #8: 18 Okt 2010, 23:32 »


Hvilket da rykkede mig 0 skridt nærmere et navn. Smiley
Logged


Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #9: 18 Okt 2010, 23:32 »


Vil lige sige, at jeg har trykket F5 inde på hans profil 1000 gange for lidt tid siden, så det er derfor den er så høj!
Logged


ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #10: 19 Okt 2010, 00:27 »

Følger du med i fodbold, og måske andre sportsgrene? Smiley
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #11: 19 Okt 2010, 00:28 »

Følger du med i fodbold, og måske andre sportsgrene? Smiley
Nu vil jeg nødig svare for ham igen; men det gør jeg: Ja, han er en ivrig sportsbetter. Han følger med i "Hest til Frokost" på TV2Sport (tror jeg det er) hver middag. Han har vist stort overskud på hestevæddemål.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Lavezzi
« Svar #12: 19 Okt 2010, 00:29 »

LAge har ret.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Lavezzi
« Svar #13: 19 Okt 2010, 00:29 »

Nu vil jeg nødig svare for ham igen; men det gør jeg: Ja, han er en ivrig sportsbetter. Han følger med i "Hest til Frokost" på TV2Sport (tror jeg det er) hver middag. Han har vist stort overskud på hestevæddemål.

Det er løgn. Lavezzi har ramt 1 ud af 60 spil.
Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lavezzi
« Svar #14: 19 Okt 2010, 00:32 »

Det lyder som om du hygger dig, Lavezzi Smiley

Jeg mangler stadig at finde ud af, hvad sådan en fyr som dig hedder? Smiley
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010