home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Nekrologkonkurrencen, 2010
| | | |-+  Nekrolog 2
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nekrolog 2  (Læst 1423 gange)
søgaard
Gæst
 
Nekrolog 2
« : 11 Okt 2010, 23:59 »

Endnu et overstået kapitel
- "89': Der er lagt 3 minutter til. Stillingen er stadigvæk 2-3, efter et fantastisk comeback af United!"
- "91': Og der falder udligningen! Mesterskabet ligger pludseligt i Arsenals hænder! Sikke et fantastisk langskudsmål, jeg har aldrig set noget lignende! Emirates er ved at koge over!"
- "94: Dommeren peger på pletten! Der er straffespark til United! De vinder mesterskabet med en scoring nu. Giggs går til pletten..."

Vi kender disse sindssyge stunder, hvor ens nerver er ved at gøre det af med en. Nogle af de følelser fodbold vækker i os til daglig, får vi lov at opleve i vores egen dagligstue. Football Manager '10 har på mange måder været et fantastisk spil, med en masse op og nedture.

Det nye design, det nye taktik-system og hjørnesparks-buggen sat de tre største fodaftryk i mit sind. Det nye design, der var åh så forvirrende i starten. Men efterhånden er det bare blevet genialt. SI tog en chance med designet, og det har helt sikkert båret frugt. Det nye og avancerede taktik-system har gjort spillet endnu mere realistisk og fængende. Og den er - for mange - lige dét, spillet har "manglet". Vi husker vel også alle sammen den hjernedøde hjørnesparks-bug, der skabte hurtig succes, og kunne ødelægge enhver liga.

Men alt har en ende. Det er som at læse en lang bog: Vi rammer snart slutningen, men vi har allerede mistet interessen, fordi vi vil i gang med noget nyt. Selvom vi har haft mange gode stunder med denne bog, er der noget andet der har fanget interessen. Vi glæder os til nye udfordringer, ny spænding og forhåbentligt endnu en dejlig oplevelse.

FM '10 er dog ingen bog - men et spil, de fleste af os har brugt adskillige timer foran vores computer på. Timer, der kunne være brugt til så meget andet. Jeg vil vove at påstå, at jeg kunne have tjent mange penge, på at arbejde istedet for at spille FM. Og jeg er sikkert ikke den eneste, der har det sådan.

Denne udgave bliver formodentligt ikke blot endnu et spil i rækken for mig. Aldrig har jeg været så engageret og bidt af et spil. Et spil er en ringe betegnelse for dette mesterværk - det er et virtuelt univers, hvor man får lov at udleve drømmen. En drøm, der forhåbentligt fortsætter med det næste 'univers' i rækken.


Af DavidMadsen
« Seneste Redigering: 25 Okt 2010, 18:50 af Søgaard » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010