home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 530 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 582917 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Crewet
« Svar #2415: 04 Feb 2012, 15:23 »

nopes

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2416: 04 Feb 2012, 15:24 »

Jeg har klikket på jeres lort før.
Det har dog ikke været med vilje de gange jeg har gjort det crazy

Hehe vi kan jo ikke leve uden nogen klikker eller køber noget Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2417: 04 Feb 2012, 15:28 »

Men vi ville da bestemt, også ønske vi ikke behøvede reklamer på siden, men der er jo desværre udgifter, selvom vi med den nye server ca har fået dem halveret.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #2418: 04 Feb 2012, 15:29 »

Jeg har klikket på jeres lort før.
Det har dog ikke været med vilje de gange jeg har gjort det crazy

What X said.

@Sune - er det unikke klik eller en gang pr. IP adresse/dag?

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2419: 04 Feb 2012, 15:32 »

unikke går jeg udfra

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #2420: 04 Feb 2012, 15:33 »

Okay Smiley Kunne være man skulle trykke lidt mere på dem Smiley

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2421: 04 Feb 2012, 15:35 »

Men vi ville da bestemt, også ønske vi ikke behøvede reklamer på siden, men der er jo desværre udgifter, selvom vi med den nye server ca har fået dem halveret.

Jeg har intet imod reklamer - jeg synes bare det er træls, når de fylder så meget på en central plads. De små gør intet.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2422: 07 Feb 2012, 09:05 »

Jeg har intet imod reklamer - jeg synes bare det er træls, når de fylder så meget på en central plads. De små gør intet.
Hvor ser du disse såkaldte store reklamer centralt, eller snakker du bare generelt? Smiley

Jeg har personligt intet i mod disse reklamer på siden - jeg lægger faktisk næsten ikke mærke til dem. Men det kunne være, at man skulle klikke på reklamerne, hvis det er unikke klik, så Sune ikke sidder med så mange udgifter!  Peace

Szczesny
Manager

« Svar #2423: 07 Feb 2012, 12:45 »

Klikker vel på reklamerne ca én gang om måneden. Som regel på Quint-reklamen. Udmærkede tilbud de har pt i øvrigt, bare ærgerligt, at de fleste af deres sko/støvler er udsolgt.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2424: 07 Feb 2012, 13:21 »

Hvor ser du disse såkaldte store reklamer centralt, eller snakker du bare generelt? Smiley

Forleden var der en kæmpe (kæmpe og kæmpe... 250x250) reklame fra Viaplay på forsiden under første nyhed + over kommentarfeltet i forumtråde Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2425: 08 Feb 2012, 14:38 »

Hvem skal jeg henvende mig til, hvis jeg har en forespørgsel omkring dette års blogkonkurrence? Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2426: 08 Feb 2012, 14:42 »

Hvem skal jeg henvende mig til, hvis jeg har en forespørgsel omkring dette års blogkonkurrence? Smiley

Du kan henvende dig til os alle samme, men ingen af os melder noget ud, før reglerne er på plads til årets konkurrence, og det er de ikke endnu.

Så spar besværet, vi har endnu ikke reglerne på plads, så vi kan ikke fortælle noget. Beklager Smiley

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2427: 08 Feb 2012, 15:04 »

Så det vil sige, at man ikke kan melde sig på et hold?

Det er fordi at jeg så småt vil begynde at forberede mig på en Palermo-blog og savet er allerede startet op, og nu vil jeg stille og roligt begynde at skrive selve historien i bloggen. Problemet ligger jo i, at hvis jeg nu sidder og skriver en halv blog om Palermo, og I så poster konkurrencetilmeldi ngen og en anden lige snupper holdet, så er det hele jo ligesom tabt, så derfor vil jeg forhøre mig om man allerede nu kan tilmelde sig og vælge holdet?

Legenden
Manager

« Svar #2428: 08 Feb 2012, 15:07 »

Du kan først tilmelde dig omkring en måned før, sådan plejer det at være.

Men nu ved jeg da, hvilket hold jeg skal være.

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

plutonium
Manager

« Svar #2429: 08 Feb 2012, 15:09 »

Så det vil sige, at man ikke kan melde sig på et hold?

Det er fordi at jeg så småt vil begynde at forberede mig på en Palermo-blog og savet er allerede startet op, og nu vil jeg stille og roligt begynde at skrive selve historien i bloggen. Problemet ligger jo i, at hvis jeg nu sidder og skriver en halv blog om Palermo, og I så poster konkurrencetilmeldi ngen og en anden lige snupper holdet, så er det hele jo ligesom tabt, så derfor vil jeg forhøre mig om man allerede nu kan tilmelde sig og vælge holdet?

Du kan ikke reservere hold forud for konkurrencen. Når holdvalgene frigøres har alle lige muligheder for at vælge det enkelte hold. At du vælger at gå i gang før tid er en risiko der står for egen regning.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010