home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 688 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 583308 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2370: 04 Feb 2012, 00:08 »

Den kommer vel, som den plejer: i april.

Og du må ikke vælge hold, der har mulighed for at komme i Champions League. Medmindre de vælger at ændre reglerne.

Oki.. Wink

Men du mener vel et hold, der på forhånd er kvalificeret til CL a la Barcelona, men ikke et hold som f.eks. Espanyol?

Jeg kan bekræfte at der kommer en blogkonkurrence i år, men jeg kan samtidigt afsløre at der ikke er fastlagt regler for den i endnu. Det er endnu ikke noget vi arbejder med, men så snart der er noget fastlagt vil det blive offentliggjort på forsiden.

Neymar nævner her i flæng hvilke regler der typisk gør sig gældende, men vi vil hverken be- eller afkræfte noget, for vi har ganske enkelt ikke kigget på det endnu Smiley

Super tak for det Thumbs Up

Oki det ser jeg frem til.. jeg har nemlig fundet to meget spændende hold - problemet er bare at begge er kvalificeret på forhånd til EURO League, men jeg afventer hvad Crewets endelige beslutning(er) munder ud i Peace Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

plutonium
Manager

« Svar #2371: 04 Feb 2012, 00:09 »

Jeg vil sige det sådan, at det med al sandsynlighed bliver i april. Det skyldes at det passer nogenlunde med at man går fri af eksamener og konfirmationer samtidig med at det er en måned vi i crewet traditionelt har bedst tid til rådighed. MEN det er slet ikke noget vi har lagt fast, så der tages forbehold for at det ændrer sig.

Men tidligere har det været en meget nem beslutning at tage fra crewet side, netop på grund af ovenstående grunde. Så I kan godt forvente at det bliver i april, selvom vi ikke har lagt noget fast endnu.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager

« Svar #2372: 04 Feb 2012, 00:11 »

Det plejer bare at være sådan, at man ikke må være et hold, der har mulighed for at kvalificere sig til CL i første sæson. Sådan plejer det at være, og det har fungeret meget godt alle de andre år. Så ville undre mig, hvis de ændrede det, men kan jo ikke vide, hvad de tænker ude i baglokalerne. Wink

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

JimmyGP
Manager

« Svar #2373: 04 Feb 2012, 00:20 »

Jeg vil sige det sådan, at det med al sandsynlighed bliver i april. Det skyldes at det passer nogenlunde med at man går fri af eksamener og konfirmationer samtidig med at det er en måned vi i crewet traditionelt har bedst tid til rådighed. MEN det er slet ikke noget vi har lagt fast, så der tages forbehold for at det ændrer sig.

Men tidligere har det været en meget nem beslutning at tage fra crewet side, netop på grund af ovenstående grunde. Så I kan godt forvente at det bliver i april, selvom vi ikke har lagt noget fast endnu.

Vi afventer Wink

men i må gerne melde ud noget før & evt. regler crazy

Det plejer bare at være sådan, at man ikke må være et hold, der har mulighed for at kvalificere sig til CL i første sæson. Sådan plejer det at være, og det har fungeret meget godt alle de andre år. Så ville undre mig, hvis de ændrede det, men kan jo ikke vide, hvad de tænker ude i baglokalerne. Wink

ALLE hold i et respektivt lands bedste fodboldrække har vel en chance for at kvalificere sig til CL, når det nu er FM? Sådan hent hypotetisk kan HB Køge da godt gå amok i foråret og vinde hele lortet...? ergo CL i første sæson?

- Veni, vidi, vici -

Legenden
Manager

« Svar #2374: 04 Feb 2012, 00:29 »

Du misforstår mig, Jimmy-boy. Tunge

Når du starter spillet op, må du ikke vælge et hold, der kan spille sig i CL/er kvalificeret til CL. Du må gerne være HM Køge og så vinde CL i anden sæson. Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

HansenLFC
Gæst

« Svar #2375: 04 Feb 2012, 00:30 »

HM Køge

Hvem har de nu slået sig sammen med?

JimmyGP
Manager

« Svar #2376: 04 Feb 2012, 00:58 »

Du misforstår mig, Jimmy-boy. Tunge

Når du starter spillet op, må du ikke vælge et hold, der kan spille sig i CL/er kvalificeret til CL. Du må gerne være HM Køge og så vinde CL i anden sæson. Smiley

Mister Ney..  Wink vi mener det samme - vi skriver bare ikke det samme.. Grin

Nej ellers tak.. det var bare et eksempel.. hvis jeg deltager holder jeg mig meget langt væk fra Superligaen.. Peace

- Veni, vidi, vici -

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #2377: 04 Feb 2012, 01:03 »

Hvem har de nu slået sig sammen med?

Herfølge-Maribo Køge måske?

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

JimmyGP
Manager

« Svar #2378: 04 Feb 2012, 01:27 »

Tæller EURO League med i "NEJ-bunken"? Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Legenden
Manager

« Svar #2379: 04 Feb 2012, 01:42 »

Det plejer det ikke at gøre. Wink

Lavezzi
Gæst

« Svar #2380: 04 Feb 2012, 04:02 »

Der var lidt kommunikationsprobl emer crewet og Fynbo imellem, hvorfor han ikke længere er en del af crewet.
Så han droppede ikke ud pga. den oddsblog, hvor stort set alle var kritiske overfor den måde han valgte at 'låne' analyser fra? Jamen, det var da en skam, da Fynbo faktisk var den eneste som satte fokus på amerikanske sportgerne.

Derudover gør dig mig ondt at begge mine tidligere indlæg blev slettet.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2012, 11:06 af plutonium » Logged

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2381: 04 Feb 2012, 09:47 »

Så han droppede ikke ud pga. den oddsblog, hvor stort set alle var kritiske overfor den måde han valgte at 'låne' analyser fra? Jamen, det var da en skam, da Fynbo faktisk var den eneste som satte fokus på amerikanske sportgerne.

Derudover gør dig mig ondt at begge mine tidligere indlæg blev slettet.

Hvad mener du lige med at han er den eneste der sætter fokus på amerikanske sportsgrene?? Skal jeg være helt ærlig, så må jeg indrømme at i November og December smed jeg NFL Kampe på listen hver uge... Samt endda NHL kampe nogle gange, så det er ganske enkelt ikke rigtigt. Men hvis du tænker i hans oddsblog har du sikkert ret.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2012, 11:05 af plutonium » Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #2382: 04 Feb 2012, 11:05 »

Kyle, du kan nok godt forvente at alle dine store billeder bliver slettet, for de fylder ganske enkelt for meget på siden Tunge

Nu fjerner jeg fx din frø

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #2383: 04 Feb 2012, 11:10 »

Jeg kan hermed også med stor ærgrelse bekræfte at Enged stopper helt i crewet. Hans tilstedeværelse i baglokalerne vil afgjort blive manglet, men samtidig må man have respekt for hans beslutning. Han har haft en stor betydning for den her side, især i kraft af hans store arbejde på forum.

Så satser vi på at han fortryder inden længe Tunge

Lavezzi
Gæst

« Svar #2384: 04 Feb 2012, 11:19 »

Hvad mener du lige med at han er den eneste der sætter fokus på amerikanske sportsgrene?? Skal jeg være helt ærlig, så må jeg indrømme at i November og December smed jeg NFL Kampe på listen hver uge... Samt endda NHL kampe nogle gange, så det er ganske enkelt ikke rigtigt. Men hvis du tænker i hans oddsblog har du sikkert ret.
Troede egentlig du var i projektafdelingen.

Kyle, du kan nok godt forvente at alle dine store billeder bliver slettet, for de fylder ganske enkelt for meget på siden Tunge
Nu fjerner jeg fx din frø

Hvis I vælger den linje, så før den fuldt ud.

Sider: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010