home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 592085 gange)
Erzael
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2010: 01 Feb 2011, 16:07 »

Husk nu på, at der ikke er nogne som er blevet hevet ind endnu. De er begge to i prosser perioden, så at sige det er for dumt at tage dem ind kan i ikke bruge (ikke endnu i hvert fald).
Det kan godt være Petur har udviklet sig meget, eller kommer til det i den næste måneds tid, nu hvor han får lov til at arbejde sammen med de garvede gutter i crewet. Så vent lige med at angribe ham før i har set hvad han har produceret i den løbende måned.

I er mere end velkommende til at have jeres mening! Men hold den venligst for jer selv, hvis den ikke indeholder opbakning til hovedpersonen!

Ville du gøre det samme på en arbejdsplads? En ny mand bliver ansat, og du lægger ud med at gå hen og sige til ham at han er et kvaj du ikke mener er klar til opgaverne der venter? Sikke dog en fornem opførsel! Velkommen til børnehaven!

Det er i orden at være skeptisk, og her kan jeg faktisk kun henvise til Guldbrands indlæg. Det er HELT i orden at man ikke er 100 % enig. Men vis dog lidt opbakning til manden alligevel. Ellers klap i, for det gavner i hvert fald SLET ikke på hans evner.

Lige dette eksempel er jeg dog ikke enig i Pluto. Det er selve crewet som jeg anser som arbejdspladsen. Vi andre er jo bare kunder. Du kan sammenligne det med eksempelvis en tankstation. Tanken har ansat en ny mand bag kassen, og nogle af kunderne syntes så bare han er et kvaj. Ikke helt det samme Wink

Lavezzi
Gæst

« Svar #2011: 01 Feb 2011, 16:13 »

Men ting ændrer sig jo også hurtigt. Jeg huske at vi havde Lavezzi inde som downloadansvarlig, og han var et super godt aktiv for crewet - helt igennem fantastisk person at have med på vognen - siden har han udfra sidens perspektiv ændret sin opførsel, og sådan er det nu engang. Men det er et meget godt eksempel på hvor hurtigt tingene kan ændre sig Smiley
Man bliver næsten helt rørt. <3

plutonium
Manager

« Svar #2012: 01 Feb 2011, 16:13 »

Nu har jeg kigget tråden lidt igennem og jeg kan virkelig ikke finde nogen, der direkte siger at crewet har truffet et dumt valg. Det tætteste på det må være at WS kalder det 1. april, men det er sgu også det. Folk er skeptiske og overraskede, men størstedelen giver ham alligevel et held og lykke på den ene eller anden måde. Er det ikke netop det, du mener, der er i orden?

Jeg har opfattet mange af indlæggene som værende sarkastiske og mere end bare skeptiske. Skal ikke kunne udelukke at jeg er nærtagende i denne situation, men jeg mener folk burde vise mere støtte. Der har heldigvis været mange der også har vist flaget med god opbakning, og det er sådan jeg mener det bør være. Petur skal føle at folk har forventninger til ham, for så er der incitament til at yde en indsats.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

cjensen94
Gæst

« Svar #2013: 01 Feb 2011, 16:15 »

Så kan man da håbe at Petur nu vil give alle kritikkerne svar på tiltale. Allerede nu er han jo trods alt igang med "Din Chance!".

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2014: 01 Feb 2011, 16:30 »

Jeg håber da at petur følger med i denne tråd og tænker 'nu skal jeg fanme vise dem' og gør et skide godt arbejde for siden. Det er altid en balancegang for crewet at tage meget unge folk ind, og nogle gange er det en kæmpe gevinst (jeg var f.eks. skeptisk over for DelPiero) og andre gange slår det fejl. Folk kan modnes utroligt meget ved at få chancen for at vise deres værd og man kan da kun håbe at det også sker for petur. At der så, som Swizz hentyder til, er andre der går den anden vej, er bare synd og skam.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DeBuur
Manager

« Svar #2015: 01 Feb 2011, 16:50 »

Man skal altså passe rigtig meget på, med at bedømme folk på den måde. Vi (FMGround) tog i sin tid også en af scenens sorte får ind, nemlig verdenskrig.

VKs attitude og opførsel har mange gange pisset mig af, men jeg må da indrømme at han i løbet af få uger modnede ret meget, og faktisk kom med mange gode inputs til siden. At hans militærperiode så kom i vejen er en anden historie.

Det er uhyre svært at finde engagerede folk på scenen, der rent faktisk vil yde noget for en side, og hvis der bare er minimal chance for at petur kan være en af disse, så skal han da have chancen. Men at dømme ham ude på forhånd, er vel lige lovlig at tage sorgerne på forskud.

@petur; Jeg håber inderligt at du gør dine kritikkere til skamme, for i det mindste har du modet og lysten til at prøve at gøre det godt for FmF.

Thumbs Up kunne ikke være mere enig - det kræver intet at sidde og være negativ...... men at turde stille sig frem og deltage med noget positivt og konstruktivt det kræver et vist mod... velkommen til Petur... lad være med at lade dig påvirke af det negative..... det kan ikke bruges til noget... ret fokus på de mennesker der har noget konstruktivt at bidrage med.

YNWA

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #2016: 01 Feb 2011, 16:56 »

Held og lykke Petur, glæder mig til at se hvad du kan udrette her på FmF! Smiley

Hala Madrid!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #2017: 01 Feb 2011, 17:31 »

Der skal lyde et held og lykke fra mig til Petur. Jeg ved ikke om det er en god eller dårlig beslutning at hive ham ind, men han skal have en chance. Han kan jo sagtens blive en gevinst. Mange herinde synes også jeg er en klovn, men jeg sidder også i crewet for en Football Manager-side. Folk er forskellig, men kan de bidrage er det det vigtigste.

Til sidst vil jeg kan opfordre crewet til ikke at lade denne diskussion have indflydelse på om Petur kommer i crewet - det tror jeg godt I ved, men nu er det sagt.

Også god vind til Johannes.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2018: 01 Feb 2011, 17:56 »

Først og fremmest tillykke til Petur og Johannes. Wink

Dernæst lyder det for mig, som om at I har ondt i røven. Det er fint, at I har en vis skeptisk, da der måske er andre som umiddelbart er mere berettiget. Men jeg synes de skal have en chance, og at sidde og gøre direkte grin med dem her på sitet er fuldstændig uacceptabelt, hvis jeg bestemte. I sidder og joker på en katastrofal måde, hvor der bliver b.la. bliver slynget ud, at det ikke er den 1. april endnu!? Det er måske nogle af jer, som skal overveje at finde en anden attitude frem her på sitet!

Som sagt fra mange andre, kender vi ikke særlig meget til deres kompetencer, og kan derfor ikke henrette ham før, at vi har hørt manden.

Good luck, Petur and Johannes!

3.v evaB
Gæst

« Svar #2019: 01 Feb 2011, 18:01 »

Jeg mener bestemt også, at der var nogle, som havde det sådan med mig, da jeg blev hevet ind her på siden.
Tjooooh, det var der vel nogen der havde.
Måske endda efter også.
Ingen problemer nu dog. Selvom du stadig er... hvordan siger man det pænt....
United fan?
Pluto: Jeg har INGEN steder skrevet at det er en dårlig idé at I tager Petur eller Johannes ind. Jeg synes bare det er mærkeligt, at folk ikke må sige det de føler. For hvis de synes at han ikke har gjort godt væsen af sig inden sin prospect periode, så skal de have lov at skrive det.
Er helt enig med R80, synes nogle gange det bliver sådan at kritik ikke helt er velkommen.
Men sådan er det jo så meget.

plutonium
Manager

« Svar #2020: 01 Feb 2011, 18:09 »

Tjooooh, det var der vel nogen der havde.
Måske endda efter også.
United fan?

lol  funny

Jeg er jo selv united-fan, men kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet dér crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2021: 01 Feb 2011, 18:10 »

United fan?

Synes nu ikke det var specielt pænt sagt..  Rullende Øjne

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2022: 01 Feb 2011, 18:23 »

Synes nu ikke det var specielt pænt sagt..  Rullende Øjne
Tvivler på der er en pæn måde at sige det på.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2023: 01 Feb 2011, 18:25 »

Det kan du have en vis pointe i.

DeBuur
Manager

« Svar #2024: 01 Feb 2011, 18:37 »

Kritik er velkommen, men hvis jeg som modtager skal kunne arbejde med kritikken så er det vigtigt at den er formuleret således at forsvarsmekanismern e ikke blokkerer og det er vigtigt at kritikken er formuleret nuanceret og præcis.
Kritik skal også helst formuleres konstruktivt og dermed anvise modtageren handlings alternativer.

Når jeg læser denne tråd så er der mange der formår at give kritik på en konstruktiv og præcis måde... men der er altså en hel del der ikke formår at løfte sig udover det niveau jeg min  8 årige datter viser når hun ikke får sin vilje.

Selv samme personer har det med at smide om sig med holdninger om alt og alle uden at have evnen eller viljen til at argumentere eller begrunde... de mennesker der har en sådan umoden adfærd er spild af tid at beskæftige sig med..de formår sjældent at få indflydelse og indsigt og typisk er den eneste hæder de opnår er at få æren af at være den tumpe der kan råbe højest.. kom dog på banen i stedet for og deltag konstruktivt... måske i så også kan udvikle jer... ingen nævnt igen glemt...  Peace

YNWA

Sider: 1 ... 133 134 [135] 136 137 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010