home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 637 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 603131 gange)
kasperbp12
Manager

Sv: Crewet
« Svar #1245: 10 Feb 2009, 20:01 »

Et nyt manager site, som mange af de gamle i crewet har været med til at starte ... Det er dog ikke kommet op endnu, selvom det vist skulle have været oppe engang i december. Smiley
Godt Cesc Thumbs Up Og for crewet og siden selvfølgelig Smiley

Har da hørt at det først var sidst i januar siden skulle komme op, men glæder mig til at se hvordan den er! Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #1246: 14 Feb 2009, 17:04 »

troede Cesc skulle være en del af Managerslounge?!

Jeg troede, han var en del af Managers` Lounge indtil i dag, hvor Cesc meddeler mig, at han aabenbart joiner FmFreaks. Umiddelbart forkert raekkefoelge, men det ok - det maa Cesc selv styre.

Held og lykke paa FmFreaks, Cesc. Det kan vel ikke undre, at jeg ikke ligefrem ser det som noget stort tab, efter at have erfaret, hvilken raekkefoelge, du goer tingene i.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vesperGT
Manager

« Svar #1247: 14 Feb 2009, 17:17 »

Jeg troede, han var en del af Managers` Lounge indtil i dag, hvor Cesc meddeler mig, at han aabenbart joiner FmFreaks. Umiddelbart forkert raekkefoelge, men det ok - det maa Cesc selv styre.

Held og lykke paa FmFreaks, Cesc. Det kan vel ikke undre, at jeg ikke ligefrem ser det som noget stort tab, efter at have erfaret, hvilken raekkefoelge, du goer tingene i.

Hvis han havde lovet dig (eller hvad man nu siger) at joine Managerslounge og så springer tilbage så ja; så er det forkert! Men hvis ikke han har sagt andet end muligvis (som så kan tolkes forskelligt) så er den vel go' nok!

Shaft
Manager

« Svar #1248: 14 Feb 2009, 17:19 »

Hvis han havde lovet dig (eller hvad man nu siger) at joine Managerslounge og så springer tilbage så ja; så er det forkert! Men hvis ikke han har sagt andet end muligvis (som så kan tolkes forskelligt) så er den vel go' nok!

Det er nok mere efter som sådan jeg kan forstå det, at han først har fortalt Managerslounge idag, selvom han blev taget ind som prospect hos freaks for et par dage siden.

Zulue
Manager

« Svar #1249: 14 Feb 2009, 17:21 »

Jeg ved i hvert fald, at det har været Cesc' intention at fortælle dig det KF, for jeg ved, at vi skulle vente med at annoncere det, til Cesc havde fået fat i dig. (:

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1250: 14 Feb 2009, 17:21 »

Han var en del af Managers Lounge. Det var ikke bare noget, han havde sagt muligvis til.

United-styrer
Gæst

« Svar #1251: 14 Feb 2009, 17:24 »

Jeg ved i hvert fald, at det har været Cesc' intention at fortælle dig det KF, for jeg ved, at vi skulle vente med at annoncere det, til Cesc havde fået fat i dig. (:

Det havde han så åbenbart ikke helt tålmodighed til alligevel...

Cencur
Manager

« Svar #1252: 14 Feb 2009, 18:05 »

Bliver spændende at se om hans periode som prospect bliver lige så fyldt med oplevelser som sidst. God vind fremover Cesc.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

ZhotLog
Gæst

« Svar #1253: 14 Feb 2009, 18:21 »

Hehe, det var da en overraskelse.. Men godt at se, at der også kommer nogle ind ad døren i crewet. Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #1254: 14 Feb 2009, 18:22 »

Det havde han så åbenbart ikke helt tålmodighed til alligevel...

Det var nu ikke mig som offentliggjorde det.. :-)

Jeg skrev til KF, to minutter efter jeg kom ind som Prospect, men siden den dag, har han ikke været på MSN - og derfor, ser han det først nu.

Cencur
Manager

« Svar #1255: 14 Feb 2009, 18:23 »

Det er vel ikke en diskussion som skal foregå her.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

vesperGT
Manager

« Svar #1256: 14 Feb 2009, 19:24 »

Det var nu ikke mig som offentliggjorde det.. :-)

Jeg skrev til KF, to minutter efter jeg kom ind som Prospect, men siden den dag, har han ikke været på MSN - og derfor, ser han det først nu.

Nå ja, hvad fanden....... Så er der jo ikke så meget at gøre Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #1257: 20 Feb 2009, 12:07 »

Vi har idag hevet Pepe ind som Skribent Prospect, vi byder ham velkommen ombord Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #1258: 20 Feb 2009, 12:15 »

Lyder som en god tilføjelse Thumbs Up...

Og så er PEPE jo liverpool fan, så det kan ikke andet end at gavne siden Cool

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1259: 20 Feb 2009, 13:18 »

Dejligt med en skribent! Lad os så håbe at han lever op til de TÅRNHØJE forventninger.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010