home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 579834 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: Crewet
« Svar #3510: 13 Apr 2013, 21:12 »

Ja da. Har skrevet mig dem bag øret!  Tunge

Så du regner med jeg fucker up allerede nu!?  Grin Hehehe

Haha Grin Nej overhovedet ikke Morfar, jeg har stor tillid til dig Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3511: 13 Apr 2013, 21:27 »

Haha Grin Nej overhovedet ikke Morfar, jeg har stor tillid til dig Smiley

Det kunne godt være jeg ville give dig tjansen, hvis det nu var. Du er jo ret awesome!  Thumbs Up

plutonium
Manager

« Svar #3512: 13 Apr 2013, 21:32 »

Så du regner med jeg fucker up allerede nu!?  Grin Hehehe

Det skal absolut heller ikke misforstås! Jeg er ikke i tvivl om, at du vil kunne gøre et forrygende stykke arbejde! Men jeg vil altid få svært ved ikke at sammenligne award-ansvarlige med Crazy-Poul. Af den tid jeg har siddet i crewet, er han den der sad på posten i længst tid, og det er uhyre sjældent der var uenighed i hans valg af vindere.

Så giv du den bare en skalle, så er jeg ikke i tvivl om, at du bliver et stærkt aktiv Peace

Og CP, jeg er på ingen måde for flink Tunge
De award-ansvarlige efter dig har absolut ikke været dårlige, men ingen enkeltperson har præsteret et så konstant godt niveau som du gjorde. De, der kan huske så langt tilbage, vil næppe være uenige med mig. Det har ikke noget at gøre med at rose dig unødigt, det er egentlig bare at konstatere, at awards kørte upåklageligt i den periode.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #3513: 13 Apr 2013, 21:42 »

Pollebolle før var bedre og VK var også.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3514: 13 Apr 2013, 21:42 »

Jeg kunne ikke lide at CP virkede arrogant. Det er min rolle.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Ariana Grande
Manager

« Svar #3515: 13 Apr 2013, 21:43 »

Pollebolle før var bedre og VK var også.

Jeg var fantastisk.

Men det er jeg jo i det meste.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #3516: 13 Apr 2013, 22:22 »

Det skal absolut heller ikke misforstås! Jeg er ikke i tvivl om, at du vil kunne gøre et forrygende stykke arbejde! Men jeg vil altid få svært ved ikke at sammenligne award-ansvarlige med Crazy-Poul. Af den tid jeg har siddet i crewet, er han den der sad på posten i længst tid, og det er uhyre sjældent der var uenighed i hans valg af vindere.

Så giv du den bare en skalle, så er jeg ikke i tvivl om, at du bliver et stærkt aktiv Peace

Og CP, jeg er på ingen måde for flink Tunge
De award-ansvarlige efter dig har absolut ikke været dårlige, men ingen enkeltperson har præsteret et så konstant godt niveau som du gjorde. De, der kan huske så langt tilbage, vil næppe være uenige med mig. Det har ikke noget at gøre med at rose dig unødigt, det er egentlig bare at konstatere, at awards kørte upåklageligt i den periode.

Jamen jeg siger igen tak for de mange rosende ord Pluto Smiley Det kan man jo aldrig få nok af Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3517: 13 Apr 2013, 23:21 »

Jeg misforstod den skam heller ikke. Man skal jo drille lidt i ny og næ!  Thumbs Up

HansenLFC
Gæst

« Svar #3518: 14 Apr 2013, 00:56 »

Jeg var fantastisk.

Men det er jeg jo i det meste.

Pollebolle er dog et federe nickname end Demi ..

Ariana Grande
Manager

« Svar #3519: 14 Apr 2013, 00:59 »

Demi Lovato for president!

plutonium
Manager

« Svar #3520: 14 Apr 2013, 01:21 »

Jeg er sgu ikke sikker på jeg forstår hendes valgsprog så? crazy

Oversætter jeg det helt forkert, hvis jeg læser det som 'kærlighed er stærkere end presset til at være perfekt'?

Såå.. hvis man ikke har kærlighed, så er man presset til at skulle være perfekt, men hvis man har kærlighed, så er der ikke noget pres på en? Jeg fatter hat. Kærlighed og perfektionisme har jo intet med hinanden at gøre..? Jeg kan ikke finde ud af om det er mig der er dum og ikke kan fatte hendes pointe eller om det er hende der prøver at være dyb og fejler miserabelt. Måske en mellemting?

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #3521: 14 Apr 2013, 01:23 »

Medina er ihvertfald lækre. Det kan du da forstå, Pluto!

Ariana Grande
Manager

« Svar #3522: 14 Apr 2013, 01:24 »

Jeg er sgu ikke sikker på jeg forstår hendes valgsprog så? crazy

Oversætter jeg det helt forkert, hvis jeg læser det som 'kærlighed er stærkere end presset til at være perfekt'?

Såå.. hvis man ikke har kærlighed, så er man presset til at skulle være perfekt, men hvis man har kærlighed, så er der ikke noget pres på en? Jeg fatter hat. Kærlighed og perfektionisme har jo intet med hinanden at gøre..? Jeg kan ikke finde ud af om det er mig der er dum og ikke kan fatte hendes pointe eller om det er hende der prøver at være dyb og fejler miserabelt. Måske en mellemting?

Jeg tror ikke du forstår hendes pointe. Du burde se hende dokumentar "Stay strong"

Hehe. Nej...

plutonium
Manager

« Svar #3523: 14 Apr 2013, 01:25 »

Ikke at det har noget som helst med noget at gøre, men nej, det synes jeg faktisk ikke Tunge

Synes absolut ikke Medina er særlig køn, og Demi er ikke noget særligt heller (almindelig pæn er vel det nærmeste jeg kan komme)

Men smag er gudskelov forskellig, for ellers skulle vi jo alle slås om de samme tøsebørn Tunge

Ariana Grande
Manager

« Svar #3524: 14 Apr 2013, 01:26 »

Vise ord Pluto. Vise ord.

At du syntes Demi er flottere end Medina er jeg glad for.

Men nu mener jeg jo også Demi er perfekt.

Sider: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010