home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 580281 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Crewet
« Svar #2745: 27 Okt 2012, 21:25 »

Hold nu op en børnehave. Jer som er i Crewet, er ikke søde at tage jeres "ansvar" seriøst! For på mig virker det som om at i allesammen bare fraskriver jer hvert et "ansvar" i nu måtte have.
Det klær' på ingen måde den her ellers så gode side at have så mange mennesker som bare siger at det tager vi i en PB, som der tydeligvis ikke bliver gjort alligevel.

Jeg appelere til en større forståelse og respekt for de henvendelser som måtte komme omkring upassende adfærd, om det er i en PB eller i hvilken som helst givet tråd.

Det gør vi som crew bestemt også.
Der er ingen der fraskriver sig noget som helst ansvar.
Men hvis man føler sig stødt af andre herinde etc. Så er det nemmeste at tage det i en PB. Dette blev ikke gjort her, og fred vær med det.

Den berørte bruger, som i denne sag har skrevet nogle ting, har efter de er skrevet valgt at slette sin profil, og derfor kan vi som sådan ikke gøre mere ved dette i øjeblikket. Ud over naturligvis at holde øje med om han skulle vælge at oprette en ny.

SørenA
Gæst

« Svar #2746: 27 Okt 2012, 21:29 »

Hold nu op en børnehave. Jer som er i Crewet, er ikke søde at tage jeres "ansvar" seriøst! For på mig virker det som om at i allesammen bare fraskriver jer hvert et "ansvar" i nu måtte have.
Det klær' på ingen måde den her ellers så gode side at have så mange mennesker som bare siger at det tager vi i en PB, som der tydeligvis ikke bliver gjort alligevel.

Jeg appelere til en større forståelse og respekt for de henvendelser som måtte komme omkring upassende adfærd, om det er i en PB eller i hvilken som helst givet tråd.
Det er fint at tage en diskussion om vores håndtering af sagen, men det er endnu for tidligt at gøre, da vi end ikke har taget snakken i baglokalet. Derfor kan vi som sådan ikke melde mere ud end Sunbao (sune) allerede har gjort.
Når du siger at der ikke sker noget i PB, så er det direkte løgn, da jeg nu har haft kontakt med flere brugere i aften.
Jeg ved som jeg også har sagt i PB ikke hvad der er op og ned i denne sag.
Det eneste jeg forholder mig til er at vi som crew ikke har været gode nok til at tage hånd om de upassende indlæg der må være kommet og som må være overset.
Dog vil jeg sige at der med hensyn til HRz er gang i baglokalet for at finde frem til en løsning/sandheden.

Jeg vil gerne være ham der står frem og tager de tæsk i end måtte have at give, men jeg er nød til at kende baggrunden for dette, og det gør jeg endnu ikke, derfor beder jeg jer have en smule tålmodighed.
Der skal nok komme en udmelding, når vi er kommet til bunds i sagen.

Jeg håber på jeres forståelse.

Quixotry
Førsteholdsspiller

« Svar #2747: 27 Okt 2012, 21:29 »

Det gør vi som crew bestemt også.
Der er ingen der fraskriver sig noget som helst ansvar.
Men hvis man føler sig stødt af andre herinde etc. Så er det nemmeste at tage det i en PB. Dette blev ikke gjort her, og fred vær med det.

Den berørte bruger, som i denne sag har skrevet nogle ting, har efter de er skrevet valgt at slette sin profil, og derfor kan vi som sådan ikke gøre mere ved dette i øjeblikket. Ud over naturligvis at holde øje med om han skulle vælge at oprette en ny.
På mig virker det som om at det bare bliver fejet ind under tæppet med kommentaren "Den tager vi i en PB". Men når nu "katten er ude af sækken" i en tråd, hvorfor så ikke tage den der? Om end ikke andet for at indrage de mennesker som har været en del af den her efterhånden lange "debat".

Hvem er det nemmest for? Jer eller brugeren? For det må da alle dage være brugeren som vurdere hvad der er nemmest i den givne situation?

Og nej, det kan i selvfølgelig ikke, men håndteringen af det her kunne have været bedre.

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2748: 27 Okt 2012, 21:32 »

På mig virker det som om at det bare bliver fejet ind under tæppet med kommentaren "Den tager vi i en PB". Men når nu "katten er ude af sækken" i en tråd, hvorfor så ikke tage den der? Om end ikke andet for at indrage de mennesker som har været en del af den her efterhånden lange "debat".

Hvem er det nemmest for? Jer eller brugeren? For det må da alle dage være brugeren som vurdere hvad der er nemmest i den givne situation?

Og nej, det kan i selvfølgelig ikke, men håndteringen af det her kunne have været bedre.

Noget helt andet er så, at hvis man endelig tager noget i en PB med crewet og de så siger at det bliver sendt videre til baglokalet, så sker der ikke mere. Så kan man spørge senere om man er kommet frem til noget, hvilket der ikke er en der ved noget som helst om.

Og nej. Jeg gider ikke komme med en konkret sag, heller ikke i en PB. Det er bare en oplevelse jeg har haft flere gange tidligere.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2749: 27 Okt 2012, 21:33 »

MarkAndersen, hvad er det du mener der er tilbage at tage ? sagen blev rapporteret herinde, i en pæn bunke indlæg, et havde været rigeligt, derfor blev en del af dem fjernet, da de blot var "dubletter".

Da jeg blev opmærksom på sagen, havde den pågældende bruger allerede slettet sin profil, og der var som skrevet før, ikke rigtigt mere vi som crew kan gøre for nuværende. Ud over at holde øje med om pågældende person, skulle finde på at oprette sig igen herinde.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2750: 27 Okt 2012, 21:35 »

Noget helt andet er så, at hvis man endelig tager noget i en PB med crewet og de så siger at det bliver sendt videre til baglokalet, så sker der ikke mere. Så kan man spørge senere om man er kommet frem til noget, hvilket der ikke er en der ved noget som helst om.

Og nej. Jeg gider ikke komme med en konkret sag, heller ikke i en PB. Det er bare en oplevelse jeg har haft flere gange tidligere.

Det er naturligvis ikke godt nok, hvis du bliver fortalt at vi tager en sag op, og der så ikke sker mere.
Det skal jeg være den første til at beklage.

Jeg ved ikke hvad du konkret tænker på og det er naturligvis også sagen uvedkommende.

Det er beklageligt og vi vil gøre vores bedste for at forbedre indsatsen på området.
Sender man en pm skal man naturligvis havde et brugbart svar, samt kunne forvente at der bliver taget stilling til ens ærinde, uanset udfaldet.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2751: 27 Okt 2012, 21:36 »

"dubletter" nu må du holde op Sunbao. Vi får altid lagt låg på, når vi nærer nogen form for utilfredshed. Vi stiller blot spørgsmålstegn ved håndterringen af sagerne. Det virker til, at der går bureaukrati i den, når man tager sagen i "baglokalet". Så sker der ikke mere og det er hverken i eller brugerne interesseret i.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2752: 27 Okt 2012, 21:39 »

"dubletter" nu må du holde op Sunbao. Vi får altid lagt låg på, når vi nærer nogen form for utilfredshed. Vi stiller blot spørgsmålstegn ved håndterringen af sagerne. Det virker til, at der går bureaukrati i den, når man tager sagen i "baglokalet". Så sker der ikke mere og det er hverken i eller brugerne interesseret i.

Jeg er oprigtigt ked at at du føler dette, for det er så absolut ikke tilfældet, at der bliver lagt låg på også ignoreret. Det kan være vi ikke er enige i den kritik eller det synspunkt der har været, men det betyder på ingen måde at vi blot ignorere det og ikke besvare en evt kritik.

Men fortæl mig da hvordan du mener det kan gavne noget, at der skrives 1½ side med den samme sag herinde i tråden ?. Vi er jo ikke blinde vi kan sagtens gå vores chat igennem, og finde ud af hvad der konkret er sket. Uagtet om vi får 1 eller 20 indlæg om det samme herinde.

SørenA
Gæst

« Svar #2753: 27 Okt 2012, 21:42 »

Gemma - Det vi skrev om i PB, er lagt ind i baglokalet, og der bliver i den grad taget hånd om det!

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2754: 27 Okt 2012, 21:43 »

Men fortæl mig da hvordan du mener det kan gavne noget, at der skrives 1½ side med den samme sag herinde i tråden ?. Vi er jo ikke blinde vi kan sagtens gå vores chat igennem, og finde ud af hvad der konkret er sket. Uagtet om vi får 1 eller 20 indlæg om det samme herinde.
Hellere end gerne. Lad os tage det i en række punkter.

1: Jeg mener, at jo flere øjne der er på sagen, desto bedre.
2: Brugerne skal have deres ret til at sige, de føler sig uretfærdigt behandlet.
3: Hvis den bruger, der er blevet forulempet ikke må nære sin utilfredshed, så forstår jeg intet.

Der skal jo åbenbart en række indlæg til, før at i tager det seriøst. Der var jo aldrig blevet gjort noget ud af det ved ét indlæg. Det ved du ligeså godt som jeg.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2755: 27 Okt 2012, 21:45 »

Gemma - Det vi skrev om i PB, er lagt ind i baglokalet, og der bliver i den grad taget hånd om det!
Det er jeg mere end glad for.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #2756: 27 Okt 2012, 21:46 »

1. Nu er der jo ikke tale om 20 indlæg fra 20 forskellige brugere, men 20 fra de samme 3 personer.
2. Det skal de helt bestemt.
3. Det må de så helt bestemt også.

4. Det skal der ikke nej, en besked om det er rigeligt. Og jo det var der, at der så til tider ikke altid er nogen online, til at kigge på en konkret sag med det samme, er jo bare virkeligheden inden for frivillige ting.

Hvis nogen har oplevet andet, er det dybt beklageligt, og vil vi arbejde på at det ikke sker igen.

Gemma
Førsteholdsspiller

« Svar #2757: 27 Okt 2012, 21:49 »

Jeg kender skam mere end rigeligt til frivilligt arbejde, så du skal ikke belære mig om online-statussen hos crewet. Det var ikke min pointe.

Det handler for mig mere om, at i håndtere de her sager ad helvede til. Der er ingen tvivl om, at der skulle uddeles et ban. Hvad er problemet med at 3 brugere debattere en sag, når alle har set den - det kan jeg virkelig ikke forstå. Vi får slettet vores indlæg og så mangler i lige pludselig argumenter for det. Jeg synes, at det er vattet at bruge som argument.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2758: 27 Okt 2012, 21:50 »

Fordi det kun er 3 personer der skriver indlæg er der jo stadig flere der læser det, Sunbao.

Vinokourov
Manager

« Svar #2759: 27 Okt 2012, 21:52 »

At der ud af til intet bliver gjort, betyder så absolute ikke at der ikke bliver gjort noget, hvilket i også godt ved.
Så når man både rapporterer indlæg og skriver til Hcan, og at der intet er sket i over en måned, betyder det ikke, at der ikke bliver gjort noget? Sune, du ved jeg elsker dine formuleringer. Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 182 183 [184] 185 186 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010