home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  1 Bruger, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 581913 gange)
plutonium
Manager

Sv: Crewet
« Svar #2565: 16 Apr 2012, 23:11 »

Du er jo kun stoppet for ros. Du er tilbage om et par måneder.

Kun hvis du også vender tilbage! Grin

Ej, jeg er ret sikker på at det er for good denne gang Smiley

Jeg kan allerede nu mærke hvor meget overskud det har givet mig, at jeg ikke sidder og tjekker FmF helt så ofte som jeg gjorde før. Og med tanke på at jeg har rigtig meget at se til i privaten tror jeg ikke det vil være sundt for mig at vende tilbage til crewet foreløbig crazy

Men sjovt har det været, og jeg er glad for al den tid jeg har haft der Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #2566: 16 Apr 2012, 23:16 »

Kan forestille mig man har en del tid når man ikke får en rapportering hvert 10. minut. Måske man også får det hvis man ikke rapporterer hvert 10. minut?

Swizz CataR
Manager

« Svar #2567: 16 Apr 2012, 23:21 »

@Bave:
Good one Tunge

@Pluto:
Kom nu bare, vi ved jo allerede at Enged er på vej igen..

Nyheden skal naturligvis nok komme, og selvom det er dig ligegyldigt, så skylder vi dig den nyhed som en tak for dit store arbejde Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #2568: 16 Apr 2012, 23:25 »

Har I da besluttet jer for at give betaling? Tunge

Swizz CataR
Manager

« Svar #2569: 16 Apr 2012, 23:43 »

Vi arbejder på at samle støttekroner ind, kun for din skyld. Det går dog langsomt, hvilket primært skyldes at du undveg samtlige hårde taklinger ved sidste Sommerbold-arrangement. Var du bare blevet ramt hårdt, så havde vi kunnet bilde dem ind, at du var på grænsen til det invalide - se det ville give penge i kassen.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #2570: 23 Apr 2012, 18:49 »

@Swizz
:*

Er der liv i Guldbrand? Jeg mener, at han havde en masse gode idéer på tegnebrættet, der er vist bare ikke kommet noget ud i den seneste tid fra ham. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2571: 23 Apr 2012, 19:16 »

@Swizz

Er der liv i Guldbrand? Jeg mener, at han havde en masse gode idéer på tegnebrættet, der er vist bare ikke kommet noget ud i den seneste tid fra ham. Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Og hvorfor spørger du ikke  Guldbrand om det i stedet ?

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

plutonium
Manager

« Svar #2572: 23 Apr 2012, 19:32 »

Lol for et spørgsmål, Andy xD

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Enged
Gæst

« Svar #2573: 23 Apr 2012, 19:37 »

Og hvorfor spørger du ikke  Guldbrand om det i stedet ?
Fordi jeg ikke har set ham online, men nu har jeg heller ikke selv været ret meget online. Lad da være med at blive så harm over  et stille og roligt spørgsmål.
Det var ikke ment som nogen kritik eller noget, jeg huskede det bare som sådan fra min tid i crewet. Han kan jo sagtens have travlt eller andre årsager, men så er det da bare at sige det.

Lol for et spørgsmål, Andy xD
Hvad mener du med det? Smiley

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #2574: 23 Apr 2012, 20:01 »

Fordi jeg ikke har set ham online, men nu har jeg heller ikke selv været ret meget online. Lad da være med at blive så harm over  et stille og roligt spørgsmål.
Det var ikke ment som nogen kritik eller noget, jeg huskede det bare som sådan fra min tid i crewet. Han kan jo sagtens have travlt eller andre årsager, men så er det da bare at sige det.

Jeg blev skam ikke harm, jeg stillede et stille og roligt spørgsmål, fordi jeg i min egen verden syntes det var mere logisk at sende en PB til ham. Men kan da godt være jeg er forkert på den, skal jeg skam ikke kunne sige.

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Enged
Gæst

« Svar #2575: 23 Apr 2012, 20:05 »

Hvis nu han var 3 måneder i Thailand eller noget lignende ville jeg jo ikke få noget svar. Jeg synes bare, at det er synd, når der var så meget energi i ham til at starte med.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2576: 23 Apr 2012, 20:14 »

@Swizz

Ja der er stadig liv i mig..   Tunge

Men det har været en travl periode for mig, med en ungdomsturnering i Holland sammen med mine U-14 drenge, en familie fest som jeg har fået æren af at arrangere til maj, en masse snak med både div. banker og byggefirmer da min kæreste og jeg overvejer at bygge/købe hus, samt at jeg oven i alt dette også har fået en ny stilling på mit arbejde som jeg skal have styr på.
- Så det har været og er stadig en travl periode for mig, hvilket gør at min FM/FMF tid er på lavt blus.

Mange af mine ideer er dog stadig på tegnebrættet, og jeg håber også på snart at kunne begynde på min næste artikel, men jeg tør ikke sige hvornår den vil stå klar. Jeg har heldigvis lidt tid allerede i morgen, men hvor meget jeg når er står i uvished.

Enged
Gæst

« Svar #2577: 23 Apr 2012, 20:26 »

Se så giver det hele jo mening. Men det er godt at høre, og lykke til med huset!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #2578: 23 Apr 2012, 20:28 »

Se så giver det hele jo mening. Men det er godt at høre, og lykke til med huset!

Jo tak, selvom vi desværre måtte se os overhalet i forbindelse med et køb af en grund i dag..   ticked off

I øvrigt mener jeg at det er okay at du spørger ind til det, da der sikkert er andre som tænker det samme. Så at du spørger her og ikke i en PB er helt fint med mig   Wink

plutonium
Manager

« Svar #2579: 23 Apr 2012, 22:05 »

Hvad mener du med det? Smiley

At du spørger Swizz specifikt om status på Guldbrand Grin

Jeg ville nu nok bare have skrevet en besked i tråden helt generelt i stil med 'Er der stadig liv i Guldbrand? Det er længe siden man har set ham' Wink

Så ingen kritik af dig, men pudsigt at stille spørgsmålet til en specifik person i crewet frem for at spørge overordnet. Der ville jeg nok hellere have sendt Swizz en pb, hvis jeg ville have svaret fra ham og ingen anden Peace

Sider: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010