home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 575396 gange)
Juanito
Førsteholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #885: 28 Aug 2008, 23:36 »

Nu er det jo ikke ligefrem det vores liv handler om.
Men der er faktisk tidligere beskrevet at det er næsten umuligt at blande jer brugere ind i de valg vi tar, da der altid vil være nogen der er imod, og så vil der jo aldrig ske noget nyt.

Practise makes Perfect!

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #886: 28 Aug 2008, 23:36 »

Overdrivelse fremmer forståelsen:

Kan man ikke sammenligne FMFreaks med vores samfund? Vi er en masse brugere (befolkningen) som bliver nødt til at rette sig efter nogen retningslinjer som er lavet af crewet (regeringen).

Nej, vi brugere har ikke valgt hvem der skal være crew, men det er jo dem som har oprettet siden. Hvis man er utilfreds, må man melde sig ud, eller prøve at få lidt indflydelse. Altså prøve at søge om optagelse i crew.

Veni, vidi, vici

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #887: 28 Aug 2008, 23:36 »

Crewmember - altid perfekte..

Det er der vist ingen der har påstået - udover dig.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #888: 28 Aug 2008, 23:37 »

Nu har jeg spist mig igennem en hulens masse sider om det her...

Las mig først og fremmest sige, at folk der udtaler sig om crewets samarbejde, hieraki og måde generelt at fungere på, overhovedet ikke ved hvad de snakker om. Jeg har været i crewet i ikke så lang tid, og jeg har været med igennem den "transition" periode der har været - omskifteligt om man vil - mange er smuttet af forskellige årsager osv osv osv...vil jeg ikke komme nærmere ind på - men der er at tale om et mere harmonisk crew nu end før (håber ikke jeg får tæsk af de andre nu Cool )

Derfor kan kommentarer fra forskellige brugere om, at det er enkelte dele af crewet som styrer det hele, brat forstumme, og samtidigt kan upassende kommentarer fra f.eks. FCK88 og NicolasFelipe også brat forstumme, for det I har gang i sys jeg er under lavmålet for at opførsel på et debatforum, og må indrømme at I begge bevæger på det laveste niveau jeg har oplevet i mine 4 mdr. herinde, og mine 2 år på FmGround. Jeg håber der kan være en gensidig respekt, hvor der kan diskuteres uden at gå personligt til angreb, som er sket indtil nu!

TT: jeg har ikke aktivt deltaget i diskussionen om, hvorvidt nattetråden eller børnehaven skulle det ene eller andet, men til gengæld stolet på, at de mange som deltog aktivt i de beslutninger, har gjort deres hjemarbejde, og jeg kan derfor kun stå bag beslutningen om de indskærpelser som er sket!

Det handler ikke om, at vi ønsker et forum, hvor der ikke er plads til sjov, men om at vi faktisk driver et site, hvor der forventes en vis seriøsitet trods alt. Mange virker her i tråden at have glemt, at vi faktisk har brugere i en meget bred gruppe fra 12 år og op...det skal der tages hensyn til. Desuden er der også andre ting der skal tages højde for - sponsorer bla...det er jo ikke uvæsentligt...jeg vil ikke komme nærmere ind på den del her!

Jeg synes folk skal prøve at fange en Forum Mod. på en Privat besked og se, om ikke de kan få en forklaring der er fornuftig, og hvis man ikke vil det, så må man jo vente på, at vi udgiver de nye retningslinier for børnehaven!

Tro det eller lad være, så prøver vi jo at skabe forum, hvor der er plads til alle, og hvor alle kan udvide deres horisont, FØRST OG FREMMEST I FORHOLD TIL FM, men dernæst også i meningsfulde diskussioner om andre ting...

JEg mener sagtens der kan være plads til spas, gak og løjer, selvom vi har låst en enkelt tråd... Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #889: 28 Aug 2008, 23:38 »

Fint indlæg Birkedahl - så længe man er på det rene med at det under ingen omstændigheder er et demokrati Wink

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #890: 28 Aug 2008, 23:38 »

Demokrati - det er faktisk en god ting..

Skuffende af crewmemberne(langt fra alle), at de ikke kan give brugerne en lille andel i beslutningerne. Det ville gøre siden meget bedre, og det er det som jeres liv handler om, at gøre FmF til den bedste side. Det tror jeg bare ikke at det bliver med 100 procents seriøstitet.
Hvad er den bedste side?
Det er vidst nok meget subjektivt, og mon ikke Crewet handler efter hvad DE synes er det bedste for siden, det er at få mere seriøsitet ind i debatterne.

søgaard
Gæst

« Svar #891: 28 Aug 2008, 23:38 »

Demokrati - det er faktisk en god ting..

Skuffende af crewmemberne(langt fra alle), at de ikke kan give brugerne en lille andel i beslutningerne. Det ville gøre siden meget bedre, og det er det som jeres liv handler om, at gøre FmF til den bedste side. Det tror jeg bare ikke at det bliver med 100 procents seriøstitet.
Det du mener, er at hvis vi lader jer bestemme reglerne, så bliver det en bedre side? Det må jeg så lige være en "lille smule" uenig i. Jeg vil gerne se dig få 28858 brugere til at blive enige om nogle retningslinjer (ved godt alle ikke er aktive brugere..). Hvis du kigger på folketinget, så kommer (næsten) ingen love (retningslinjer i dette tilfælde) op til afstemning blandt befolkningen. Folk vælger politikere, som de føler, der kan varetage deres interesser. Herinde vælger crewet nogle brugere ud, som de føler kan gøre siden bedre.
« Seneste Redigering: 28 Aug 2008, 23:42 af søgaard » Logged

Cencur
Manager

« Svar #892: 28 Aug 2008, 23:39 »

Jeg kan hente IRC imorgen, så kan du få svar imorgen..
Crewmember - altid perfekte..

Tror ikke nogle fra crewet har søgt derind for at få mere magt, men mere fordi vedkomne gerne vil yde et større arbejde på en side som alle skal kunne bruge til at forbedre og få hjælp til deres Football Manager.
IRC er et skidesjovt program og når en som mig endda kan finde ud af at bruge, så kan I sagtens også. I kan oprette jeres egen kanal og så skal den hedde #Nattetråden Smiley Sov godt.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #893: 28 Aug 2008, 23:41 »

Det du mener, er at hvis vi lader jer bestemme reglerne, så bliver det en bedre side? Det må jeg så lige være en "lille smule" uenig i. Jeg vil gerne se dig få 28858 brugere til at blive enige om nogle retningslinjer (ved godt alle ikke er aktive brugere..). Hvis du kigger på folketinget, så kommer (næsten) ingen love (retningslinjer i dette tilfælde) op til afstemning blandt befolkningen. Folk vælger politikere, som de føler, der kan varetage deres interesser. Herinde vælger crewet nogle brugere ud, som de føler kan gøre siden bedre.
Var den til mig?

Veni, vidi, vici

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #894: 28 Aug 2008, 23:41 »

Er du på IRC, Cencur?! Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #895: 28 Aug 2008, 23:42 »

Var den til mig?
ahh, nej, har indsat et citat nu, det er bare fordi min hjerne ikke er så hurtig her sent om aftenen Wink

Cencur
Manager

« Svar #896: 28 Aug 2008, 23:43 »

Når jeg husker at åbne det Forlegen Lidt ligesom MSN hihi.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #897: 28 Aug 2008, 23:43 »

Hvad hedder FMF's IRC kanal?
Og på hvilket server er den, eller er det ligemeget?  Thumbs Up

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #898: 28 Aug 2008, 23:44 »

Undernet - #fmfreaks Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #899: 28 Aug 2008, 23:44 »

ahh, nej, har indsat et citat nu, det er bare fordi min tankegang ikke er så hurtig her sent om aftenen Wink
Ok, det var bare fordi du nævnte folketinget jeg blev i tvivl.  Smiley

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010