home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
02 Apr 2025, 18:53 g00n Blogs Minimalistic 2020
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23547
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CrimsonLullaby
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 527246 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Crewet
« Svar #60: 06 Sep 2006, 12:07 »

Er det noget bestemt man skal skrive om? F.eks. FM eller Fodbold IRL eller noget tredje?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #61: 06 Sep 2006, 12:13 »

Tja, det er helt op til dig, hvad du skriver om, men noget FM-relateret er selvfølgelig at foretrække - gerne krydret med nogle input fra fodbold IRL.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Zone 43
Manager

« Svar #62: 06 Sep 2006, 15:14 »

Tja, det er helt op til dig, hvad du skriver om, men noget FM-relateret er selvfølgelig at foretrække - gerne krydret med nogle input fra fodbold IRL.

Det kan godt blive lidt svært.. Synes der er det, som man kan skrive om FM Smiley

Men jeg prøver lykken senere.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #63: 06 Sep 2006, 15:21 »

Det kan godt blive lidt svært.. Synes der er det, som man kan skrive om FM Smiley

Men jeg prøver lykken senere.

Du kan jo skrive om hvordan du gør, når du leder efter gode spillere.

Hvad du ser efter osv.

Zone 43
Manager

« Svar #64: 06 Sep 2006, 15:24 »

Du kan jo skrive om hvordan du gør, når du leder efter gode spillere.

Hvad du ser efter osv.

Det kunne man også.. Jeg tror bare ikke det vil fylde så meget igen Skuffet

- Daniel Agger.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #65: 06 Sep 2006, 15:36 »

Det kunne man også.. Jeg tror bare ikke det vil fylde så meget igen Skuffet

Altså...

Som jeg har sagt til et par andre, så er man velkommen til at skrive om hvad man vil. Jeg vil dog foretrækket at man skriver om noget FM/fodboldrelateret. Hvad det bliver må man fuldstændig selv om, man må bare vise at man er kreativ, eller ved hvad man snakker om... Det der er meningen er at jeg kan finde ud af hvor gode i er til at skrive, og hvordan skrivestilen er.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DelPiero
Gæst

« Svar #66: 06 Sep 2006, 15:42 »

Jeg kom da ind på et kapitel af en historie jeg laver :O

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #67: 06 Sep 2006, 15:44 »

Jeg kom da ind på et kapitel af en historie jeg laver :O

Det betyder ikke at jeg ikke ville have foretrukket at du havde sendt noget FM/fodbold relateret, vel?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #68: 06 Sep 2006, 15:47 »

Altså...

Som jeg har sagt til et par andre, så er man velkommen til at skrive om hvad man vil. Jeg vil dog foretrækket at man skriver om noget FM/fodboldrelateret. Hvad det bliver må man fuldstændig selv om, man må bare vise at man er kreativ, eller ved hvad man snakker om... Det der er meningen er at jeg kan finde ud af hvor gode i er til at skrive, og hvordan skrivestilen er.

Hehe.. Jeg skal nok finde på et eller andet Cool

- Daniel Agger.

DelPiero
Gæst

« Svar #69: 06 Sep 2006, 16:36 »

Det betyder ikke at jeg ikke ville have foretrukket at du havde sendt noget FM/fodbold relateret, vel?

Det har jeg da heller ikke sagt.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #70: 08 Sep 2006, 16:32 »

Jeg vil bede folk have sendt evt. skribenansøgninger før weekenden er omme.. Det er begrænset hvor længe jeg kan vente på at træffe en beslutning Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #71: 10 Sep 2006, 14:46 »

Endnu et crew har valgt at sige farvel. Det er denne gang Borelli BB, der ikke længere havde tiden eller motivationen til at fortsætte. Han vil dog stadig være i blandt os på forummet..

Borelli nåede at være her i lang tid, og kom med et hav af idéer og artikler samt guides til siden. Blandt andet var julegaverne hans idé, og artiklen Talenter for ingen penge var også skrevet af Borelli. Samtidigt nåede han også at få sit eget personlige portræt her på denne side.

Kan du have det godt, Borelli. Smiley

ZhotLog
Gæst

« Svar #72: 10 Sep 2006, 16:20 »

Det er da trist med så mange der forlader Crewet nu :/

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #73: 11 Sep 2006, 20:46 »

Det er da trist med så mange der forlader Crewet nu :/

Ja, det er da altid sørgeligt når vi mister nogen, især nogle af dem som vi havde store forventninger til. Borelli var på siden i et godt stykke tid, og det er ærgerligt at sige farvel til ham. Men vi håber så på at kunne finde folk som kan udfylde de tomme huller, og hjælpe med at gøre siden endnu bedre. Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #74: 11 Sep 2006, 20:49 »

I skal da bare sige til. Jeg er udråbt som den nye CG. Wink

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010