|
Yoggidk
Gæst
|
|
Omvendt så er det heller ikke ret mange, som gider at oddse på en russisk bundkamp?  Plus siden plejer mere eller mindre at holde sommerferien.. aktivitetsniveauet bliver mindre fra alle sider, da folk nu har eksamener og snart tager ud at rejse og ellers bare nyder sommervejret osv. Jeg er da sikker på at der er nogle der synes det ville være super med kampe fra den russiske division hvis det er det, bedre end ingen kampe i hvert fald...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Omvendt så er det heller ikke ret mange, som gider at oddse på en russisk bundkamp?  Plus siden plejer mere eller mindre at holde sommerferien.. aktivitetsniveauet bliver mindre fra alle sider, da folk nu har eksamener og snart tager ud at rejse og ellers bare nyder sommervejret osv.Haha det må være årets joke, Søgaard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Haha det må være årets joke, Søgaard  Der er da solskin og omkring 23 grader heroppe i Nordjylland 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Der er da solskin og omkring 23 grader heroppe i Nordjylland  Ja heroppe i Danmark 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Jeg synes at oddssektionen bliver varetaget og administreret af Danmarks måske mest kompentente person. Ingen udskiftninger dér. Tak!
Men mon ikke der kommer det alligevel... Jeg har smidt nogen kampe op, men jeg gider ikke smide kampe op hvor en af holdene giver 1,10 tilbage. Og jeg smider 1 og 2 divi til weekenden op Torsdag eller Fredag. Så kan der heller ikke være meget mere.
Sune er også sat på sagen for at finde en ny oddsmaster..
Dette er taget fra odds tråden og BlaZZO har jo ingen intentioner om at fortsætte... Der er da solskin og omkring 23 grader heroppe i Nordjylland  Så har du lige glemt at fortælle at det blæser en halv storm eller mere samtidig så selv om der er 23 grader er det jo ikke specielt varmt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Det bliver spændende at se hvem den nye så bliver... Jeg er i hvert fald frisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Det bliver spændende at se hvem den nye så bliver... Jeg er i hvert fald frisk.
Så er det jo bare at få knaldet en ansøgning afsted... Når de ny så åbenlyst mangler en mand eller 2 til odds-sektionen så er der i hvert flad pæne chancer for at få en "stilling" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Jeg ville gerne ansøge, men da jeg rejser om mindre end en måned og er væk i over en måned, så vil jeg ikke ansøge nu, men måske efter sommerferien, hvis det heller ikke går godt med det dér. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BlaZZo
FmFreaks' Venner
|
|
Hey Boys, Jeg har smidt nogen kampe op til imorgen og et par stykke andre. Nogen gange er det ikke så fedt når man opdager hvor lidt der bliver spillet på kampene, så derfor har jeg efterhånden kun valgt at tage de store ligaer, og de bedste hold. For der bliver ikke spillet specielt meget på de mindre kampe. Men ser frem til der er en ny der kan overtage posten 
|
|
|
|
|
|
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12. Velkommen til Hazard.
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Vi har i dag valgt at hive JosepGuardiola ind som prospect 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
...men I skal ikke sige det til nogen. Det er en hemmelighed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
og derfor skal der IKKE snakkes om det udenfor denne tråd!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Mener I det g00n og Peps? 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Vi har i dag valgt at hive JosepGuardiola ind som prospect  Hvem er det?
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
En kat fra den gustne del af Randers
|
|
|