home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 99 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FIFA11 FMF-turnering (PS3)
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: FIFA11 FMF-turnering (PS3)  (Læst 42704 gange)
Yoggidk
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #105: 09 Okt 2010, 02:14 »

Du er langt ude...

Skriv over PB hvis der er mere Smiley
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #106: 09 Okt 2010, 02:24 »

Du er langt ude...

Skriv over PB hvis der er mere Smiley
Det er bare hele din måde at gøre tingene på, der er under al kritik. Din attitude, da jeg mindede dig om, at du havde glemt mit navn på listen, var til grin. Du beklagede ikke engang, at du havde glemt mig. Det var som om, at det var min fejl?

Hvad er det for en måde at gøre tingene på nærmest at fryde sig over, at jeg ikke er på listen? Og igen: nej, jeg gider ikke skrive en PB til dig - det burde være dig, der kontaktede mig og prøvede at få ordnet tingene, så jeg enten kunne acceptere at blive overset, eller måske ligefrem (!!!) komme med i turneringen. Men snæversynede mennesker skal der desværre også være plads til.

Gid din røv må klø og dine arme være for korte!
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Yoggidk
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #107: 09 Okt 2010, 02:33 »

Det er bare hele din måde at gøre tingene på, der er under al kritik. Din attitude, da jeg mindede dig om, at du havde glemt mit navn på listen, var til grin. Du beklagede ikke engang, at du havde glemt mig. Det var som om, at det var min fejl?

Hvad er det for en måde at gøre tingene på nærmest at fryde sig over, at jeg ikke er på listen? Og igen: nej, jeg gider ikke skrive en PB til dig - det burde være dig, der kontaktede mig og prøvede at få ordnet tingene, så jeg enten kunne acceptere at blive overset, eller måske ligefrem (!!!) komme med i turneringen. Men snæversynede mennesker skal der desværre også være plads til.

Gid din røv må klø og dine arme være for korte!

Det har intet med fryd og navne at gøre, så jeg forstår slet ikke du bringer det på banen.

Den eneste mulighed jeg ser er at du får en plads fra en af dem som ikke stiller op, og så får torsdagen til at spille den.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #108: 09 Okt 2010, 09:53 »

Det er da bare lige at tage den der har tilmeldt sig sidst, og tage ham ud, og sæte LAge ind igen.

Smiley
Logged

Jeton2750
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #109: 09 Okt 2010, 11:04 »

Nu må du da lige slappe lidt af LAge. Det er for latterligt at du beskylder ham for at skulle sidde og fryde sig bag skærmen, men hvis du synes det, må du da lave en tunering selv.. Enten hvor du spiller mod dig selv 32 gange, eller får nogle herinde til at være med ... Og man kan ikke bare tage de sidste tilmeldte ud, de har da har lige så meget ret til at være med som dig. At Yoggidk så har glemt dig, må du bare leve med ...
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #110: 09 Okt 2010, 11:05 »

Nu må du da lige slappe lidt af LAge. Det er for latterligt at du beskylder ham for at skulle sidde og fryde sig bag skærmen, men hvis du synes det, må du da lave en tunering selv.. Enten hvor du spiller mod dig selv 32 gange, eller får nogle herinde til at være med ... Og man kan ikke bare tage de sidste tilmeldte ud, de har da har lige så meget ret til at være med som dig. At Yoggidk så har glemt dig, må du bare leve med ...

Det har de jo så ikke, hvis de ikke var blandt de 32 første, der tilmeldte sig Wink

EDIT: Jeg synes også, at det er mest fair, at pille den sidst tilmeldte ud eller dig selv Yoggi.
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #111: 09 Okt 2010, 11:06 »

Det er da bare lige at tage den der har tilmeldt sig sidst, og tage ham ud, og sæte LAge ind igen.

Smiley
Så, så - nu skal du ikke komme med komplicerede løsninger - det er jo Yoggi, der styrer turneringen. Er du ude på at slå ham ihjel?  Rullende Øjne
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Jeton2750
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #112: 09 Okt 2010, 11:10 »

Det har de jo så ikke, hvis de ikke var blandt de 32 første, der tilmeldte sig Wink

EDIT: Jeg synes også, at det er mest fair, at pille den sidst tilmeldte ud eller dig selv Yoggi.

Selvfølgelig har de været blandt de 32.... Det ville være noget andet hvis der var 32 tilmeldte og en af dem siger han ikke kan være med alligevel, og der så kommer en anden ind... Så ville jeg godt kunne forstå det ... Han må bare lade være med at tude.. Han vil sikkert tabe alligevel..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #113: 09 Okt 2010, 11:13 »

Han må bare lade være med at tude.. Han vil sikkert tabe alligevel..

Det har du ikke en kinamands chance for at vide. LAge er supergod til FIFA. :-)
Logged

Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #114: 09 Okt 2010, 11:13 »


Selvfølgelig har de været blandt de 32.... Det ville være noget andet hvis der var 32 tilmeldte og en af dem siger han ikke kan være med alligevel, og der så kommer en anden ind... Så ville jeg godt kunne forstå det ... Han må bare lade være med at tude.. Han vil sikkert tabe alligevel..

Tjaah, LAge var jo blandt de 32, så da vi nu har 32 uden ham, så vil simpel hovedregning kunne fortælle dig, at 32+1=33, så må den sidst tilmeldte jo have været nummer 33 og derfor vil simpel logik kunne fortælle dig, at 33 ikke ligger indenfor intervallet 0-32 og derfor er han ikke blandt de 32.. You see..?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #115: 09 Okt 2010, 11:15 »

.. Han må bare lade være med at tude.. Han vil sikkert tabe alligevel..
Ovenstående viser lidt om, hvordan du ser verden - og måden er skæv, meget skæv.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Enged
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #116: 09 Okt 2010, 11:20 »

Nu er det Yoggi der står for turneringen, så det er sådan set ham der bestemmer, men jeg er enig i at LAge burde få pladsen, i stedet for nummer 33. Som jeg har forstået det har det blot været først til mølle, og ikke først til at blive husket.
Logged

Jeton2750
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #117: 09 Okt 2010, 11:25 »

Hold kæft hvor der bliver slikket røv på LAge fra flere forskellige brugere..
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #118: 09 Okt 2010, 11:29 »

Hehe. Smiley
At det er LAge har sådan set intet med min holdning at gøre, måske burde du blot indse at Yoggi og du står alene med jeres holdning, som det ser ud nu. Man kan godt være enig uden at 'slikke røv.'
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FIFA11 FMF-turnering (PS3)
« Svar #119: 09 Okt 2010, 11:31 »

Hold kæft hvor der bliver slikket røv på LAge fra flere forskellige brugere..

Som om nogen ville slikke hans hvide røv.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010