home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Miles blog dag 6: Nye bestyrelses og stabmøders muligheder
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Miles blog dag 6: Nye bestyrelses og stabmøders muligheder  (Læst 820 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Miles blog dag 6: Nye bestyrelses og stabmøders muligheder
« : 05 Okt 2010, 01:09 »

I dag vil jeg skrive omkring ændringerne omkring bestyrelseslokalet og møderne med din stab også.
Som I så i går, da jeg havde smidt et screenshot ind, hvor I kunne se bestyrelseslokalet, så lad os starte der.

Bestyrelseslokalet er området, hvor du har med klubbens bestyrelse at gøre. De styrer økonomien, hvor mange stabmedlemmer du kan have, transfer og lønbudgetterne, stadionet og træningsfaciliteter ne – ligesom i virkeligheden, har manageren ikke noget med disse ting at gøre, men kan komme med ønsker til bestyrelsen om forbedringer af disse ting, men det er op til bestyrelsen at bestemme.

Det har været muligt at spørge bestyrelsen om simple ting i et stykke tid. Forøge dit transferbudget, forøge kapaciteten på stadionet eller endda komme med et ønske om de køber en spiller, hvis du har en pengestærk bagmand, som ejer klubben.

Med Football Manager 2011 har vi tilføjet en masse nye muligheder. Mine favoritter er:

-   Udvid nummeret af trænere eller talentspejdere, som er tilladte i klubben
-   Byg et ungdomsakademi
-   Køb et kommuneejet stadion
-   Spørg om at øge procentdelen af transferindkomsten, som går til transferbudgettet
-   Og min favorit; Chancen for at spørge dem om at bygge et nyt stadion, hvis det nuværende stadion ikke kan blive udvidet, fordi det kommunen nægter det.

Ligesom i virkeligheden…

I sidste års udgivelse af Football Manager tilføjede vi stabmøderne for første gang. Med et par ugers mellemrum ville din assistent komme til dig og bede dig om at holde mødet, hvor alle fra din stab ville give dig råd, alt fra anbefalede spillere og stab, som du bør købe, informationer omkring taktikken, hvordan dit hold er i forhold til de andre hold med forskellige egenskaber i spillet, og forskellige informationer omkring dine spillere.

Det er en måde, at få Football manager til at have en masse dybde, uden at det bliver for overvældende for personen, som spiller – de fleste af mulighederne var der i forvejen, men du skulle selv gøre tingene og hvad er pointen med en stab, hvis de ikke giver dig feedback.

Det nye system var ret godt, men der var nogle få kritikere, så vi har opstrammet teksterne lidt, så de synes mere menneskelige end robotagtige, bedre råd angående kontraktskrivning med unge spillere og informationer tilføjet omkringen grunden til de foreslår, at du kritiserer en spiller eller roser ham.

Vi har også tilføjet flere ting, som du bliver rådgivet omkring, som:

-   Staben kan foreslå hårdere eller lettere træning (Hvilket går fint i spænd med det nye træningssystem, som jeg vil blogge om i løbet af de kommende uger)
-   Staben kan foreslå, at man bør omskole en spiller til en anden position eller om de bør have eget træningsskema.
-   Staben kan foreslå, at droppe en spiller, hvis de er i dårlig form
-   Staben kan rådgive dig om hvor mange point der er nødvendige for at undgå nedrykning eller for at opnå oprykning.
-   Din stab vil også påpege, hvis dine spillere er utilfredse

Vi har også tilføjet masser af nye muligheder, i form ved manager til manager snakke, i år Det er et område, hvor du kan lave kommentarer omkring andre hold eller managere for at få et overtag i forhold til den kommende kamp eller bare prøve at blive velset hos dem eller hos fansene.

Der er over 40 nye muligheder i dette område, så med alle områderne omkring interaktion, som jeg har skrevet om i går og i dag, så har jeg lige valgt et par af mine favoritter.

-   Kommentere på spillere en anden manager vil købe
-   Kommentere banens tilstand på modstanderens stadion
-   Kommentere på en managers transferstil (hvis han f.eks. går efter stjernespillere eller unge talenter)
-   Kommentere når en manager bliver hyret

Du kan selv opdage alle de ekstra muligheder ved interaktion, når spillet udkommer den 5. november eller du kan tjekke det ud et par uger før (datoen bliver snart bestemt), når en halvsæsons demo af Football Manager 2011 bliver gjort tilgængelig.

Oversat af Søgaard

« Seneste Redigering: 05 Okt 2010, 11:26 af Søgaard » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010