home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Miles Blog dag 4: new press conference questions revealed!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Miles Blog dag 4: new press conference questions revealed!  (Læst 926 gange)
søgaard
Gæst
 
Miles Blog dag 4: new press conference questions revealed!
« : 01 Okt 2010, 07:10 »

I går bloggede jeg om det nye nyhedssystem og noget omkring de nye medier i Football Manager 2011 og i dag forsætter jeg, ved at snakke om fornyelsen af pressekonferencedel en.

Pressekonferencer er hvad jeg vil beskrive, som en ”marmite (forklaring er i bunden)” feature i Football Manager serien. Du enten elsker dem eller hader dem. Hvilket også er grunden til at det er muligt få assistent træneren til at tage sig af dem, hvis du falder i den sidste kategori!
Mig, jeg elsker dem. Men jeg har også indset at de i sidste års release (FM10) ikke var så gode, som de kunne have været.

For dem af jer, so aldrig har spillet Football Manager før, så fungerer pressekonferencerne sådan, at der kommer en masse journalister fra forskellige medier, inklusiv MirrorFootball selvfølgelig, og spørger dig spørgsmål, hvor du har fem svarmuligheder.

Det var faktisk en af de første features, som vi arbejdede på i Football Manager 2011 med en tidlig beslutning om at gennemgå hvert enkelt spørgsmål (Vel over 300 af dem på dette tidspunkt) og sikre os at svarene mere tilsvarende situationen din klub er i. Dybest set var der ikke nok svar sæt, men det er der nu.

Vi har også ændret måden du svarer på spørgsmålene. Tidligere valgte du dit svar og trykkede på ”bekræft” og vores studier omkring brugervenlighed fortalte os, at dette irriterede folk, så nu har vi et ”et-klik system”. Så tænk grundigt over dine svar før du vælger det ellers kan du komme i en situation med meget utilfredse spillere!

Vi har også tilføjet en bunke af nye spørgsmål – vel over 100 – hvilket betyder at der nu er over 500 forskellige spørgsmål, inklusiv mange, som er kommet til via et system, som finder ud af hvor godt/dårligt dit hold spiller og sikrer at spørgsmålene passer til klubbens situation frem for generelle.

Det nye system er også meget ”smartere”. Det kan genkende, når du aflaster en spiller, hvordan fans reagerer på de nykøbte spillere, når du har købt en spiller, som tidligere har spillet for klubben, hvor vigtig den kommende kamp er og derved kan finde det mest logiske svar sæt.

En af de fejl, som vi har haft ved systemet har været at det bliver ensformigt så forhåbentlig kan de ekstra spørgsmål sørge for det ikke sker så ofte – selvom man bruger mange timer på interviews hvert år, så sker gentagelserne også i den virkelige verden. I vil ikke tro hvor mange gange jeg er blevet spurgt de eksakt samme spørgsmål hvert år, inklusiv mange i selvsamme interview!

Så jeg kan ikke love, at I ikke vil se spørgsmål mere end en gang, fordi I simpelthen kommer til de – men vi har prøvet at simulere det rigtige liv her og det er lykkedes.

Der er ikke noget nær nok plads på internettet til at gå i detaljer med hver ny ting i pressekonference spørgsmålene der er i spillet, men her er et par af mine favoritter:

-   Spørgsmål om klubbens forhenværende manager, når du overtager klubben (Især hvis den forrige manager har været succesfuld)
-   Spørgsmål angående nye spillere, når de har spillet et par kampe
-   Specifikke spørgsmål for specielle turneringer, som Commuity Shield
-   En ny pressekonference, som følger lodtrækninger til store turneringer, som dit hold er involveret i
-   Spørgsmål angående trup udtagelser, når manageren måske overvejer rotation eller at give enkelte spillere en pause.
-   Køb af tidligere spiller i klubben og reaktionen det giver rundt om i klubben og blandt fansene
-   Spørgsmål stillet, når klubben eller en spiller opnår en milepæl
-   En helt ny række af cup-relaterede spørgsmål

Det er det for i dag og for ugen! Jeg vil være tilbage på mandag til at afsløre flere hemmeligheder omkring Football Manager 2011, men du bliver nødt til at vente med at se hvad det bliver.

En ting som jeg vil formentlig vil blogge om i den kommende uge, er det nye sociale netværk feature, som er i Football Manager 2011, som første gang. 

Hvis du vil have et snigkig over hvordan det fungerer, så ville det formentlig være en god idé at følge mig på Twitter, hvis du er derpå, da jeg vil ”teste” spillet denne weekend og Twitterfunktionen er en af tingene, som jeg vil teste. Du kan følge mig her
Have en god weekend og held og lykke til alle de hold overalt i verden, som du er fans af. Undtagen Sheffield United, som spiller mod mit elskede Watford….

Marmite: Er en form for marmelade, som er lavet af gær. Det er noget, som nogle englændere elsker, mens andre hader det som pesten. (Fra pålidelige kilder siges det, at alle udlændige også hader det)


Oversat af NicklasJakobsen og Søgaard
« Seneste Redigering: 01 Okt 2010, 18:37 af Søgaard » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010