home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  Det perfekte hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det perfekte hold  (Læst 2800 gange)
rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Det perfekte hold
« : 27 Sep 2010, 23:25 »

Nu vil jeg igen bevæge mig ud i blogverdenen, i håb om at jeg denne gang rent faktisk formår at holde en blog kørende.

Denne blog bliver ikke som alle andre blogs, den kommer ikke til at have en god historie om en managers kamp mod det ene og det andet med en dyb indsigt i hans privatliv, det kommer heller ikke til at handle om en klubs kamp mod nedrykning eller et storholds kæmpe bedrifter. Istedet vil jeg, lidt ligesom min sidste blog, som jeg ikke kom ret langt med, bevæge ind i den mere analytiske del af spillet, og fokusere på at forsøge at skabe det perfekte hold.
Hvad menes der så med det perfekte hold vil nogle nok spørge. Det handler i bund og grund om at jeg, udfra diverse teorier jeg har læst, samt min egen viden og erfaring, vil skabe det perfekte hold. Det vil blandt andet sige at jeg ikke bare køber en spiller fordi han er god, men i stedet købe ham fordi han passer perfekt ind i det spillesystem jeg har valgt, og perfekt sammen med de andre spillere. Ergo alt skal tænkes ordentligt igennem.
Sideløbende vil jeg få flettet mine egne teorier ind ved at forklare hvorfor jeg har valgt som jeg har valgt.

Mit valg af klub er faldet på Genoa da jeg syntes de har et enormt stort potentiale, samt at jeg har en lille kærlighed til Italiens fodbold.

Jeg håber i vil læse med, og håber rigtig meget at i også vil kommentere på mine beslutninger og teorier så vi kan få en god debat igang.

Hvis der forresten er en grafikker der har virkelig meget lyst til at lave en banner må de gerne det, og dette vil jeg da modtage med kyshånd, men jeg vil generelt ikke ligge særlig meget vægt på det grafiske element i blog verdenen.
Logged




Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #1: 27 Sep 2010, 23:49 »

Det lyder sgu spændene Smiley

Jeg følger med
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #2: 27 Sep 2010, 23:50 »

Præsentation af Klubben

De kolde facts om klubben

Klubnavn: Genoa Cricket and Football Club
Grundlagt: 1893

Transferbudget: 60 mio (titeludfordrer)
Lønbudget: 7,25 mio/uge - heraf bruges pt 4 mio/uge
Ændret Transferbudget: 108 mio
Ændret lønbudget: 6,25 mio/uge

Truppen - listet, ikke dybdegående

Målmænd:
Marco Amelia
Alessio Scarpi
Alberto Frison

Central Forsvar:
Dario Dainelli
Sokratis Papastathopoulos
Salvatore Bocchetti
Emiliano Moretti
Nenad Tomovic

Wingbacks:
Domenico Criscito
Ivan Fatic
Marco Rossi
Giandomenico Mesto

Defensiv Midtbane:
Ivan Juric
Alberto Zapater

Kreativ Midtbane:
Omar Milanetto

Wings:
Giuseppe Sculli
Rafaelle Palladino

Offensiv Midtbane:
Houssine Kharja

Angribere:
Rodrigo Palacio
Robert Acquafresca
David Suazo
Danijel Aleksic


Det var lige en hurtig præsentation af klubben og holdet, jeg vil ikke gå mere i dybden med klubben, da jeg finder en historie time irrelevant i denne blog, men vil i stedet gå i dybden med holdet, startende med taktikken, hvor det først kommer til at handle om hvilken taktik jeg vil bruge, og dernæst hvilke spillere jeg vil bruge på de forskellige postioner, for til sidst at runde af med hvilke spillere der er overflødige og skal sælges, og hvilke positioner jeg vil købe ind til.
Logged




nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #3: 29 Dec 2010, 15:03 »

Nu vil jeg igen bevæge mig ud i blogverdenen, i håb om at jeg denne gang rent faktisk formår at holde en blog kørende.
Denne blog bliver ikke som alle andre blogs, den kommer ikke til at have en god historie om en managers kamp mod det ene og det andet med en dyb indsigt i hans privatliv, det kommer heller ikke til at handle om en klubs kamp mod nedrykning eller et storholds kæmpe bedrifter. Istedet vil jeg, lidt ligesom min sidste blog, som jeg ikke kom ret langt med, bevæge ind i den mere analytiske del af spillet, og fokusere på at forsøge at skabe det perfekte hold.
Hvad menes der så med det perfekte hold vil nogle nok spørge. Det handler i bund og grund om at jeg, udfra diverse teorier jeg har læst, samt min egen viden og erfaring, vil skabe det perfekte hold. Det vil blandt andet sige at jeg ikke bare køber en spiller fordi han er god, men i stedet købe ham fordi han passer perfekt ind i det spillesystem jeg har valgt, og perfekt sammen med de andre spillere. Ergo alt skal tænkes ordentligt igennem.
Sideløbende vil jeg få flettet mine egne teorier ind ved at forklare hvorfor jeg har valgt som jeg har valgt.

Mit valg af klub er faldet på Genoa da jeg syntes de har et enormt stort potentiale, samt at jeg har en lille kærlighed til Italiens fodbold.

Jeg håber i vil læse med, og håber rigtig meget at i også vil kommentere på mine beslutninger og teorier så vi kan få en god debat igang.

Hvis der forresten er en grafikker der har virkelig meget lyst til at lave en banner må de gerne det, og dette vil jeg da modtage med kyshånd, men jeg vil generelt ikke ligge særlig meget vægt på det grafiske element i blog verdenen.

Nu ville jeg ikke vade i det, men det lader ikke til det lykkeds Peace
Logged

FCK

Ringling96
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #4: 29 Dec 2010, 15:10 »

Haha det var godt nok en kort blog Opstemt
Logged

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

frisor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #5: 08 Jun 2011, 13:04 »

Det lyder sgu spændene

Jeg følger med
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #6: 08 Jun 2011, 13:16 »

Efter som der ikke har været liv i denne blog siden efteråret 2010, tvivler jeg på at der lige pludselig bliver det (:
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #7: 08 Jun 2011, 14:19 »

Det lyder sgu spændene

Jeg følger med

Den kommer nok aldrig op desværre, og hvad er det for nogle link du har i bunden af siden omkring en frisør ? Peace
Logged

PSN: Guldfck

Philips
Gæst
 
Sv: Det perfekte hold
« Svar #8: 08 Jun 2011, 14:22 »

Efter som der ikke har været liv i denne blog siden efteråret 2010, tvivler jeg på at der lige pludselig bliver det (:
man kan da altid håbe  crazy
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010