home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  FmF-Quizzen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: FmF-Quizzen  (Læst 21029 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #30: 26 Sep 2010, 21:46 »

You don't stand a chance anyway!  Wink

Nej jeg er for doven til at sætte en indsats ind Tunge Spiller alligevel ikke FM, min computer kan ikke køre det, hehe..
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

søgaard
Gæst
 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #31: 26 Sep 2010, 21:50 »

Nej jeg er for doven til at sætte en indsats ind Tunge Spiller alligevel ikke FM, min computer kan ikke køre det, hehe..
Dårlig undskyldning.. Bare vent til babyen begynder at skrige, så vil du være desperat for at komme ind foran computeren og game manager!
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #32: 26 Sep 2010, 22:53 »

Det er det jeg har xboxen til Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #33: 26 Sep 2010, 22:53 »

CBS HA Almen 1. års ... Så det er stadig ret nyt men jaja skal jo til at være stor chef . Opstemt Ikke fordi jeg ik allerede er det som vi jo alle ved (på fmf) men nu synes jeg også snart hele verdenen skal se det ! Opstemt hahaha  funny



CBS  crazy

LIFE er det eneste rigtige sted, og i endnu højere grad Veterinær uddannelsen  Hævet Øjenbryn
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #34: 27 Sep 2010, 15:45 »

Hvis man mener at en af crewmedlemmerne har sabbatår, skal man så skrive hvad personen ville lave, hvis han var aktiv? :-)

Altså om han så ville være studerende, eller om han ville være færdig? :-)
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #35: 27 Sep 2010, 15:47 »

Det skal lige noteres at spørgsmål 15 manglede en tidsgrænse, det er rettet nu, og hvis nogen vil ændre deres svar skal de blot sende hele deres nye besvarelse ind igen. Jeg beklager naturligvis ulejligheden.
Hvis man mener at en af crewmedlemmerne har sabbatår, skal man så skrive hvad personen ville lave, hvis han var aktiv? :-)

Altså om han så ville være studerende, eller om han ville være færdig? :-)
Det er personernes nuværende aktivitet, ikke tidligere, fremtidige eller hypotetiske.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #36: 27 Sep 2010, 15:51 »

Det ville sige man skal opgive hvad, hvert medlem præcist laver, og ikke oplyse 2 tal? For sabbatår er jo ingen er de to muligheder der er? :-)
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #37: 27 Sep 2010, 15:56 »

Det ville sige man skal opgive hvad, hvert medlem præcist laver, og ikke oplyse 2 tal? For sabbatår er jo ingen er de to muligheder der er? :-)
Det fremgår da rimelig tydeligt, hvad det er man skal opgive, så der er ikke mere hjælp her fra. Wink
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #38: 27 Sep 2010, 15:57 »

Nå dada. Jamen så må jeg sgu prøve mig frem. Tunge
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #39: 27 Sep 2010, 20:06 »

Nu var der mange problemer med det sidste år, men når der står hvem der fik "første årets bruger" og "første årets crewmedlem", på FmFreaks er det så også med CMfreaks.dk eller kun den nuværende side ?

Sidste år opfattede nogle crewmedlemmer jo begge sidder under et samlet navn FmFreaks ??
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Enged
Gæst
 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #40: 27 Sep 2010, 20:58 »

Nu var der mange problemer med det sidste år, men når der står hvem der fik "første årets bruger" og "første årets crewmedlem", på FmFreaks er det så også med CMfreaks.dk eller kun den nuværende side ?

Sidste år opfattede nogle crewmedlemmer jo begge sidder under et samlet navn FmFreaks ??
Det gør slet ingen forskel, men i den slags spørgsmål, er det svar som du kan finde på denne side der er gældende. Smiley
Logged

rolighed99
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #41: 28 Sep 2010, 18:28 »

Må tidligere crew medlemmer deltage, eller er det snyd? De/jeg har jo op til flere fordele ift alle andre.
Logged




Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #42: 28 Sep 2010, 19:17 »

Må tidligere crew medlemmer deltage, eller er det snyd? De/jeg har jo op til flere fordele ift alle andre.

Tidlgere crews kan naturligvis deltage på lige fod med resten af brugeren, så længe de ikke har været crews, mens spørgsmålene har figureret i baglokalerne! Muligvis har tidligere crews en fordel, men det har aktive brugere sådan set også.. Ligesom de folk som bruger 20 timer på konkurrencen..
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #43: 28 Sep 2010, 19:37 »

Må tidligere crew medlemmer deltage, eller er det snyd? De/jeg har jo op til flere fordele ift alle andre.

Nu lavede du jo ikke en skid i crewet, så mon ikke du er lige så dårligt stillet på den front, som de nyeste brugere? Tunge Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmF-Quizzen
« Svar #44: 28 Sep 2010, 19:42 »

Ligesom de folk som bruger 20 timer på konkurrencen..
Hvis det da kan gøre det.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010