home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240346 gange)
Marchang
Landsholdsspiller

Sv: Tatoveringer
« Svar #330: 03 Sep 2011, 16:21 »

http://www.colorblind-tattoo.dk/ - Det var der jeg fik lavet 90 % af mit Smiley De er super dygtige når det kommer til farver især. !

Shit ham der NH er jo også vild Opstemt

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

kløv
Ynglingespiller

« Svar #331: 04 Sep 2011, 20:47 »

Folk der tattovere deres farvorit klub på sig, har ikke tænkt sig om.
Dumt andet er der ik at sige.... Tænk jer nu om når i får en tus...
En tus skal betyde noget for dig !

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #332: 04 Sep 2011, 20:57 »

Og hvis den betyder noget for ham, er det jo fint. Det kan du altså ikke bare konstatere. Det er forskelligt hvad der betyder noget fra person til person, og er det, et klublogo der gør det, skal man naturligvis have lov til at det skal være en del af ens krop. :-)

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #333: 04 Sep 2011, 21:00 »

Hvorfor? Jeg har Arsenals kanon tatoveret i nakken, og det synes jeg da egentlig ikke er dumt. Arsenal betyder da også en hel del for mig, og sådan bliver det ved med at være resten af livet...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #334: 04 Sep 2011, 21:10 »

Hvorfor? Jeg har Arsenals kanon tatoveret i nakken, og det synes jeg da egentlig ikke er dumt. Arsenal betyder da også en hel del for mig, og sådan bliver det ved med at være resten af livet...

Du har lige fået mig til at overveje det...

JKJ
Gæst

« Svar #335: 04 Sep 2011, 21:12 »

En kanon? Hvor dumt er det lige  funny

Nej er enig, et klub logo er da langt bedre end alt andet gejl eller en kærestes navn  Thumbs Up

Jeg overvejer også at få lavet en Liverbird på et eller andet tidspunkt  Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #336: 04 Sep 2011, 21:13 »

Lol. Det er da den ultimative kærlighedserklæring . Jeg skal helt sikkert have en Med Brøndby en dag, hvis jeg skal have en. Så kan mine to andre klubber også overvejes efter det Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #337: 04 Sep 2011, 21:20 »

Lol. Det er da den ultimative kærlighedserklæring . Jeg skal helt sikkert have en Med Brøndby en dag, hvis jeg skal have en. Så kan mine to andre klubber også overvejes efter det Smiley
Tatoveringer er selvfølgelig også folks smag og behag. Men synes nu at tusser med fodbold logoer etc. er mildest talt tamt. Jeg ville kunne forstå det hvis man fx. var en Totti i Roma der har dedikeret hele sin professionelle fodbold karriere for en klub og opnået en hvis status. Men som fan vil jeg aldrig kunne finde på at lade mig tusse med et hold. Det virker bare som et "plat" motiv, hvor der især findes flere dybde gående tatoveringer at vælge imellem som har nogen reel mening.

Forventer at blive flamet nu  Opstemt Wink

Og jo fodbold kan da fylde meget i tilværelsen men hallo, vi bor i Danmark og ikke i syd amerika hvor man går op i det med liv og sjæl, med mindre man er denne engelske mand

Hamza_BIF
Manager

« Svar #338: 04 Sep 2011, 21:23 »

Der findes såmænd masser af folk i Europa, og også nogle i Danmark der går op i det med liv og sjæl. Så at generalisere på den måde er i mine øjne unfair, selvom der nok findes flest andre steder i verden. Bedøm ikke folk på nationaliteten Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #339: 04 Sep 2011, 21:24 »

Der er ingen der behøver at blive flamet, for det er selvfølgelig et spørgsmål om personlig smag. Jeg kan dog ikke se hvorfor det skal stemples som "dumt" og at man ikke har tænkt sig om hvis man får sådan en...

JKJ
Gæst

« Svar #340: 04 Sep 2011, 21:26 »

Tatoveringer er selvfølgelig også folks smag og behag. Men synes nu at tusser med fodbold logoer etc. er mildest talt tamt. Jeg ville kunne forstå det hvis man fx. var en Totti i Roma der har dedikeret hele sin professionelle fodbold karriere for en klub og opnået en hvis status. Men som fan vil jeg aldrig kunne finde på at lade mig tusse med et hold. Det virker bare som et "plat" motiv, hvor der især findes flere dybde gående tatoveringer at vælge imellem som har nogen reel mening.

Forventer at blive flamet nu  Opstemt Wink

Og jo fodbold kan da fylde meget i tilværelsen men hallo, vi bor i Danmark og ikke i syd amerika hvor man går op i det med liv og sjæl, med mindre man er denne engelske mand

Alle har deres mening, det kan jeg ikke se noget galt i.

Men jeg kan heller ikke forstå hvorfor der er noget galt i at få tatooveret et klub logo, eller et eller andet klub relateret.
personligt har jeg det sådan at de få tatto's jeg har eller skal have bliver nogle små uskyldige som ikke bør genere andre, det er så min stil.
Men hvis en gerne vil have ehele brystet, ryggen, armen, benet eller hvad ved jeg tuschet med et eller andet klub relatret såfint med mig, det er deres valg, ikke dit mit eller nogle helt andres.

Jeg overvejer stadig om jeg skal have en liverbird, eller bare Y.N.W.A totooveret og i givet fald hvor. Men det bliver nok et kedeligt sted som feks overarmen  eller noget i den stil Wink

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #341: 04 Sep 2011, 21:29 »

Alle har deres mening, det kan jeg ikke se noget galt i.

Men jeg kan heller ikke forstå hvorfor der er noget galt i at få tatooveret et klub logo, eller et eller andet klub relateret.
personligt har jeg det sådan at de få tatto's jeg har eller skal have bliver nogle små uskyldige som ikke bør genere andre, det er så min stil.
Men hvis en gerne vil have ehele brystet, ryggen, armen, benet eller hvad ved jeg tuschet med et eller andet klub relatret såfint med mig, det er deres valg, ikke dit mit eller nogle helt andres.

Jeg overvejer stadig om jeg skal have en liverbird, eller bare Y.N.W.A totooveret og i givet fald hvor. Men det bliver nok et kedeligt sted som feks overarmen  eller noget i den stil Wink

Vil faktisk mene at en Liverbird ville kunne gå an. Netop fordi en fugl kan symbolisere meget  plus at det også kan hentyde til en kærlighed til Liverpool, men samtidig ikke skinner igennem som en eller anden hardcore fanatik fan  Wink

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #342: 04 Sep 2011, 21:43 »

Vil faktisk mene at en Liverbird ville kunne gå an. Netop fordi en fugl kan symbolisere meget  plus at det også kan hentyde til en kærlighed til Liverpool, men samtidig ikke skinner igennem som en eller anden hardcore fanatik fan  Wink

Jeg forstår ikke hvorfor du skal pointere hvad der er i orden og ikke i orden mht. klublogo-tatoos?
Det er vel forhelvede personens eget valg. Hvis man føler de betyder noget specielt for en, så har andre da ikke ret til at bestemme om det er rigtigt eller forkert. Om det er en Liverbird eller et kæmpe gunnersmærke henover rykken, er det vel personens eget valg.

Så medmindre du kan komme med nogen grunde for at det er så "forkert", så synes jeg ikke du skal udtale dig sådan.

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #343: 04 Sep 2011, 21:47 »

Jeg forstår ikke hvorfor du skal pointere hvad der er i orden og ikke i orden mht. klublogo-tatoos?
Det er vel forhelvede personens eget valg. Hvis man føler de betyder noget specielt for en, så har andre da ikke ret til at bestemme om det er rigtigt eller forkert. Om det er en Liverbird eller et kæmpe gunnersmærke henover rykken, er det vel personens eget valg.

Så medmindre du kan komme med nogen grunde for at det er så "forkert", så synes jeg ikke du skal udtale dig sådan.
Jeg skriver heller ikke nogen steder hvad der er rigtig eller forkert? Tag lige og læs engang til før du udtaler dig. Jeg kan lide tusser der symboliserer noget, og det synes jeg at de færreste klub logoer gør. Siger jeg at andre skal have den holdning? Nej vel? Og ja i sidste ende er det personens valg, så alt er jo frit at vælge. Men det er skam let at fortryde noget i tatoveringensverden hurtigt- men igen hvor intet vover.

Så tag det roligt Wink

Enged
Gæst

« Svar #344: 04 Sep 2011, 21:50 »

Okay bevares. I forvejen er jeg ikke heeelt til idéen med klubtatoveringer i forvejen, men hvis man får tatoveringer for flere klubber, så er det simpelthen bare for mærkeligt. Jeg kan godt se idéen med en klubtatovering, hvis man virkelig har SÅ stor passion for klubben, hvilket jeg ærligt må indrømme, at jeg på ingen måde har for FCK, selv om jeg skulle mene, at jeg godt kan kalde mig passioneret fan. Men når det kommer til at have for flere forskellige klubber, arg come on. Så synes jeg altså, at det lugter mere af "Se mig jeg elsker bare de her hold såååå meget". Udover det så ville jeg, hvis jeg så en med 3 forskellige klubber tatoveret, tænke "Han kan godt nok ikke have meget andet i livet".

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010