home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1153 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tatoveringer
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Tatoveringer  (Læst 240276 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller

Sv: Tatoo
« Svar #135: 25 Maj 2009, 16:17 »

Hvad med foden? Jeg har tit tænkt på at få et tatovering på den fod jeg sparker med i fodbold - ikke for at vise den frem, men mere "symbolikken" i det. Det kunne eksempelvis være 1964, 1989 eller 7 i Romertal, men det er stadig på "så mange penge er der ikke i min pung og det kan jo være jeg fortryder" stadiet.

Echoes, Silence, Patience and Grace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #136: 01 Jun 2009, 23:03 »

jeg er "kun" 17 år, men har kræftet overvejet, at få et større projekt på ryggen.
Kunne rigtig godt tænke mig noget råt / raw. meget gerne japanskstil.
Har tænkt på en dragelignende ting eller en pitbull lignende ting, fordi det er hvad jeg bliver kaldt. Opstemt

Thaurat al Shabab

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #137: 01 Jun 2009, 23:08 »

Lyder nu meget nice Smiley Min personlige holdning til tusser på ryggen er dog at jeg ikke kunne finde på at få dem. Det er jeg nok lidt for nærig til! Hehe.. Hvis jeg skal betale så mange penge for én, skal jeg fandme kunne kigge på den uden at se mig i spejlet Opstemt
Dermed ikke sagt at det ikke kan se pænt ud Smiley

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #138: 01 Jun 2009, 23:13 »

Så fik man sgu lavet sin tus nummer tre igår Opstemt Har længe gerne ville have én på indersiden af venstre overarm med mine 4 søskendes forbogstaver og min fødselsdato i romertal. Så igår gik turen ind til Mik's Tattoo inde ved Istedgade og efter 20 minutter under nålen, gik jeg ud glad og tilfreds Opstemt

Har jeg ret i at du har fødselsdag 2. oktober 1986, eller er det helt skudt ved siden af?  Huh

Nu hvor vi er vi de useriøse indslag, så kunne man jo overveje at få tatoveret en gennemsnitlig penis, på sin egen penis. Bare så tøsebarnet ved, hvor meget hun får ekstra?
funny funny funny Den ryger s**** lige ned i min signatur. Kongekommentar, intet mindre....  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #139: 01 Jun 2009, 23:14 »

jeg synes ryggen er et perfekt sted.
Det udviser en lidt krigerisk eller barbarisk personlighed.
At man ikke er bange for at tage mod smerte osv..
Jeg synes dog, at tatoveringer på halsen og derover er den rene fiasko. På et eller andet tidspunkt i ens liv, fortryder man virkelig at man valgte at blive tatoveret et så synligt sted.

Thaurat al Shabab

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #140: 01 Jun 2009, 23:18 »

Har jeg ret i at du har fødselsdag 2. oktober 1986, eller er det helt skudt ved siden af?  Huh

Det er helt rigtigt. Fik det fandme kigget igennem mange gange inden jeg fik den tusset Opstemt

jeg synes ryggen er et perfekt sted.
Det udviser en lidt krigerisk eller barbarisk personlighed.
At man ikke er bange for at tage mod smerte osv..
Jeg synes dog, at tatoveringer på halsen og derover er den rene fiasko. På et eller andet tidspunkt i ens liv, fortryder man virkelig at man valgte at blive tatoveret et så synligt sted.

Tja.. Kan ikke rigtig se det med barbar og det, men så er det jo godt det dig der skal have den lavet Smiley Hehe...

Szczesny
Manager

« Svar #141: 01 Jun 2009, 23:24 »

Hmm... Kan godt se det med 86, men kan du ikke lige forklare mig MCM?  Peace
funny funny funny Den ryger s**** lige ned i min signatur. Kongekommentar, intet mindre....  Thumbs Up

Og tak fordi du udødeliggør mig Thumbs Up Grin

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #142: 01 Jun 2009, 23:25 »

Det er helt rigtigt. Fik det fandme kigget igennem mange gange inden jeg fik den tusset Opstemt
Nååå, så kan man stadig lidt med de romertal...  Cool

Jeg overvejer at faa en lille, diskret tatovering med en dato, men jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om, hvor det er mest optimalt at faa den. Jeg overvejer paa haandledet, men er dette mon gemt godt nok af vejen til, at det ikke vil betyde noget for fremtidige jobmuligheder etc.? Hvordan ses der egentlig paa tatovering anno 2009?

Ellers andre forslag til, hvor jeg kan faa den tatoveret?
Nu er der forskellige opfattelser af diskret, men jeg kan ikke forestille mig at en dato på håndleddet skulle blive det store problem overhovedet. Jeg overvejer det også selv, og jeg har allerede et tegn på underarmen. Det er vel 3 cm højt, og det har aldrig givet mig problemer. Tværtimod så spørger alle hvad det betyder. (hvilket jeg ikke fortæller, for så forsvinder "effekten").

Veni, vidi, vici

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #143: 01 Jun 2009, 23:26 »

Hmm... Kan godt se det med 86, men kan du ikke lige forklare mig MCM?  Peace
Og tak fordi du udødeliggør mig Thumbs Up Grin
MCM= 1000 - 100 + 1000 = 1900

...og det er mig der takker for en god griner...  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

Szczesny
Manager

« Svar #144: 01 Jun 2009, 23:30 »

Okay.. men sådan som jeg ville læse det (godt jeg ikke er romer), så står der 900 efterfulgt af tusind?

MMC ville så have været 1000 * 1000 - 100, eller hvordan?

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 01 Jun 2009, 23:33 »

Godt nok lidt OT men stadig Wink
Romertal

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #146: 01 Jun 2009, 23:39 »

Okay.. men sådan som jeg ville læse det (godt jeg ikke er romer), så står der 900 efterfulgt af tusind?

MMC ville så have været 1000 * 1000 - 100, eller hvordan?
Hvis der står et mindre tal foran skal det trækkes fra. Står det bagved skal det lægges til. Der må kun stå ét mindre tal foran og kun tre ens tal efter hinanden...

1986 = MCMLXXXVI fordi
1000 = M
 900 = CM =1000-100
   80 = LXXX = 50+10+10+10
    6= VI = 5+1

Så nej, MMC bliver 2100...

Veni, vidi, vici

Szczesny
Manager

« Svar #147: 01 Jun 2009, 23:44 »

Det er sgu da også rigtigt. Det vidste jeg vist egentlig godt - tror dog jeg holder mig fra Romertals-tusser alligevel Smiley

Tak for oplysningen af en glemsom mand (knejt?)

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #148: 01 Jun 2009, 23:52 »

Det er sgu da også rigtigt. Det vidste jeg vist egentlig godt - tror dog jeg holder mig fra Romertals-tusser alligevel Smiley

Tak for oplysningen af en glemsom mand (knejt?)
Det er også derfor vi ikke bruger dem idag. Der er ingen "logik" i dem, og de er umulige at regne med. Prøv du en gang at lægge 214144 til 32452 kun ved hjælp af romertal...

Manden (jeg kan ikke lige huske navnet) som præsenterede arabertallene, som egentlig kommer fra Indien, var ved at blive slået ihjel af romerne. Men det var kun indtil han regnede store tal ud med dem, så forsvandt romertallene stille og roligt, så det er egentlig underligt at vi overhovedet kender dem idag...

Nå, nok nørde-OT for i dag...  Tunge

Veni, vidi, vici

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #149: 01 Jun 2009, 23:53 »

Hvad med foden? Jeg har tit tænkt på at få et tatovering på den fod jeg sparker med i fodbold - ikke for at vise den frem, men mere "symbolikken" i det. Det kunne eksempelvis være 1964, 1989 eller 7 i Romertal, men det er stadig på "så mange penge er der ikke i min pung og det kan jo være jeg fortryder" stadiet.
Hvorfor lige 7?
...og så meget koster det heller ikke at få lavet.

Veni, vidi, vici

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010