home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Regens
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Regens  (Læst 1668 gange)
Fernando
Gæst
 
Regens
« : 22 Sep 2010, 13:11 »

Ja vi skal da have en tråd om de såkaldte regens. Ville gerne høre, hvordan i finder jeg regens, hvornår i finder dem, hvordan i får råd til dem, hvis økonomien ikker hænger sammen og hvordan i betaler for dem, altså om i betaler over 24 eller 48 måneder eller hvordan i nu betaler for dem?

Hvis i nu har nogle rigtige gode regens, så er i da velkomne til at vise dem frem og skrive hvad i gav for ham/dem Smiley.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #1: 22 Sep 2010, 13:20 »

Jeg synes ofte man finder regens ved at kigge på forskellige ungdomslandshold i Afrika. Men sender altid talentspejdere rundt til alle kontinenter i håbet om at finde den næste superstjerne Smiley
Logged

Arsenal <3

Fernando
Gæst
 
Sv: Regens
« Svar #2: 22 Sep 2010, 13:23 »

Ja, men hvis man nu køber er det så ikke svært, at få dem til at få en arbejdstilladelse? Jeg finder altid gode regens på USA's ungdomslandshold Wink Når jeg køber regens til f.eks Superliga klubber, så køber jeg altid over måske 4 mio og 5 mio over 24 måneder, hvis han nu koster f.eks 8 mio. Men kender i en bedre måde at handle regens ind på?
« Seneste Redigering: 22 Sep 2010, 13:25 af Fernando » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #3: 22 Sep 2010, 13:26 »

Arbejdstilladelse er altid et problem, og har aldrig helt fattet reglerne for det. Det sker tit ved mig at jeg ikke kan få talentet pga. arbejdstilladese.
Logged

Arsenal <3

Fernando
Gæst
 
Sv: Regens
« Svar #4: 22 Sep 2010, 13:38 »

Det samme her og det kan pisse mig helt af! Men regens synes jeg er en af de få ting i spillet der er underholdene Wink. Er ''regens'' og ''Newgens'' egentlig det samme eller er der forskel?
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens
« Svar #5: 22 Sep 2010, 14:05 »

Det er det samme. Newgens er dog den "rigtige" betegnelse.

Regens kommer fra de gamle spil, hvor spillet regenererede de gamle spiller med samme potentiale, personlighed og alt det der bare under et ny navn. Nu laver spillet helt nye spillere hvert år, deraf ordet newgens (ny generation).

Kig i "Rate mit talent"-tråden, der vil du kunne finde svar på alle dine spørgsmål, har selv lige skrevet svar til det du spørger om her Smiley

Brug evt. søgefunktionen oppe i højre hjørne i fremtiden Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regens
« Svar #6: 22 Sep 2010, 14:51 »

Ja, men hvis man nu køber er det så ikke svært, at få dem til at få en arbejdstilladelse? Jeg finder altid gode regens på USA's ungdomslandshold Wink Når jeg køber regens til f.eks Superliga klubber, så køber jeg altid over måske 4 mio og 5 mio over 24 måneder, hvis han nu koster f.eks 8 mio. Men kender i en bedre måde at handle regens ind på?

Du skal købe efter hvad din klub og økonomi har råd til.. Det bliver jo ikke billigere af at købe over flere måneder, du udskyder blot hvornår du skal af med pengene.. Kan du betale kontant, så vil det klart være bedst, for ellers kan du ende med at skylde penge til ti forskellige klubber over de næste mange måneder..
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010