home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 490 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken FM2010
| | | | |-+  Din vej 3update marc
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Din vej 3update marc  (Læst 21156 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #30: 21 Sep 2010, 21:47 »

Hvorfor når jeg aldrig disse tråde?! Skuffet
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

søgaard
Gæst
 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #31: 21 Sep 2010, 21:48 »

Søgaard har du et spicielt forhold til Atlanta?
Det har jeg helt sikkert!
Nu skal du høre en historie, som du aldrig har hørt før Wink

Året var 1999 og jeg sad foran min PS1 og 28" fjernsyn i stuen. I Playstationen sad Premier Manager 99 (med Kevin Keegan udenpå!!). Et fuldstændig genialt spil, som jeg brugte mange weekender på. Man kunne så vælge enten England eller Italien. Mit allerførste spil deri kunne jeg så ikke finde ud af at vælge hold eller liga og da den så startede i Italien og det første hold i Serie B var Atalanta, så var der ikke andet for end jeg måtte vælge dem. Med stjerner, som Andrea Sottil og Cristiano Doni, så lykkedes det mig at vinde alt i spillet. Der opstod så et kærlighedsforhold, som måske aldrig helt har plusset op, men altid har været i undergrunden.
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #32: 21 Sep 2010, 21:59 »

Hvorfor når jeg aldrig disse tråde?! Skuffet

Jeg nåede det for en sjælden gangs skyld!! Opstemt
Logged

Aldrig alene!

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #33: 21 Sep 2010, 22:12 »

Fuck! Jeg troede vi ikke måtte vælge klubber fra bedste række, så jeg valgte Hvidovre, hvis jeg havde tænkt mig om havde jeg selvf. valgt BIF! Doh! Sur
Men godt med en så tidlig update. Thumbs Up
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #34: 22 Sep 2010, 00:21 »

Update 2
Første Kampe



anden update, handler lidt om de første kampe og evt. transfers, eller udlejet spillere..



Johannes Falkenberg: Vauxhall

Den unge Dansker som er flyttet over til de Engelske rækker, og er nu udlejet til Vauxhall, hvor han har haft lidt succes på første holdet, han har spillet 3 kampe og lagt op til 1 mål, formålet med udlejningen, er at den unge mand kan få noget erfaring med første holds fodbold.



Tobias Toft Larsen: AAB

Den meget unge AAB Målmand, har overrasket alle med sit talent, han træner med folk fra første holdet, og har såmænd også stået 2 Venskabs kampe for AAB, men stod desværre ikke hans 2 bedste kampe da der blev lukket 1 mål ind pr. kamp, han har også sprunget u/19 Landsholdet over og hopper direkte op til u/21 som fast målmand, ham kan man forvente meget af.



Niklas Niewald: Randers u/19

Niklas har indtil videre kun spillet 7 venskabs kampe og lavede 2 oplæg for Randers u/19, men har dog også haft en lille skade i foden, som har gjort at Niklas ikke har kunnet spille for sin klub, han er dog tilbage på trænings banen sammen med sine holdkammerater, hvor han skal træne sig ind i start 11'eren igen.



Theis Hansen: Huddersfield u/18

Theis har haft svært ved at falde til i Huddersfield, hvor han kun spiller på holdet's u/18 hold, han har spillet 4 venskabs kampe og scoret blot 2 mål og et gns. 6.53, under træning pådrog han sig en forstuvet ankel, og bliver nødt til at sidde ude mellem 13 dage og 3 uger. før han kan kommer tilbage på trænings banen sammen med sine team mates.



Benjoe: Hvidovre

Benjamin men mest kendt som Benjoe bla. venner og familie, er startet i Hvidovre hvor den kun 16 årige "unge mand" har spillet 4 venskabs kampe og lagt op til 1 mål, og har nu også spillet en 1 divisions kamp dog uden mål, men Benjoe gik fra kampen med et imponerende gns. på 8.00 og titlen som kampens spiller.



Oliver Lund Bastholm: Brøndby u/19

Oliver Lund, som er hentet til klubben efter at havde været i Finalen i skole fodbold, han har overrasket mange og spillet 12 Venskabskampe, scoret 3 mål og lagt op til 4 mål, ikke nok med det har den unge dansker også fået sin debut i Europa League, hvor han startet inde, scoret et mål, lavede et oplæg og fik et overraskende gns. på 9.00 og fik derfor titlen som kampens spiller, men selvom han spillet en god kamp, skal der mere til for at imponere træneren ude i Brøndby, så Oliver har stadig sin Super liga debut til gode.



Juan Dos Bolin: Brøndby u/19

Den unge Brøndby mand Juan, har trods sine kun 15 år, allerede spillet 6 venskabs kampe og lag op til 1 mål for Brøndby's u/19 hold, han er glad for tilværelsen i Danmark, og har allerede fået et tilbud fra det danske u/19 Landshold om han ville spille med, men Juan takkede pænt nej, begrundet at han hellere ville vente lidt for at se om Argentina kunne bruge ham på deres ungdoms hold, fornuftigt valg af den unge Brøndby mand.



Michael Søgaard: Atalanta u/20

Den unge dansker der lever tilværelsen i Italien, under Atalanta's u/20 hold spiller han med en masse talentfulde spillere, Michael Søgaard er navnet, nok et navn vi kommer til at hører tit, han har spillet 2 venskabs kampe med et gns. på 6.25, så ikke den bedste start han har fået i klubben, men han har dog gjort sig fortjent til en start plads på Danmark's u/19 landshold, Atalanta har prøvet at leje ham ud, men ingen klubben har givet et tilbud på den unge dansker.



Nicolaj Bøgelund: OB u/19

Den meget farlige 15 årige AC fra Odensen ved navn Nicolaj, har spillet 9 kampe og scoret 6 mål og lagt op til 3 mål, for OB's u/19 hold, af hans unge alder må man sige at det er meget godt klaret, han har hjernen til at kunne tænke sig til et godt træk forbi modstanderen men kan også godt ligge en farlig aflevering i dybden til sin med angriber, en kommende stjerne for OB i følge eksperterne, men Nicolaj vil dog godt have noget førsteholds erfaring, og ønsker derfor at blive lejet ud til en lidt mindre klub, hvor han kan få scoret en masse mål.



Sebastian Bornhøft Nielsen: Kolding FC u/19

Sebastian er en af Kolding FC's u/19 stjernespillere, han har spillet 7 venskabs kampe og scoret 1 mål men lagt op til 4, alle 4 er lavet med sine meget farlige afleveringer i dybden til sin frie angriber, han var meget tæt på en debut for Kolding FC's første hold, men pådrog sig en skade til træning og fik derfor ikke sin debut, han er dog tilbage inden længe, og er derfor så småt begyndt at træne igen, og arbejder sig op til en plads på første holde.



Marc Kjær Rasmussen: FCM u/19

jeg vil ikke skrive noget her da det er min egen spiller, men SS, skal i da have.
Logged

Lavet Af GadeFM

Fernando
Gæst
 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #35: 22 Sep 2010, 07:30 »

Øv! så for man en lille skade?! men fin update, hvornår kommer den næste?
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #36: 22 Sep 2010, 09:46 »

Ser sku godt ud for MOI! Smiley

Lige til en orientering, så skrev jeg at jeg spillede Offensiv midt og angriber. Ikke central midt, men nevermind, kan dog også spille den rigtig.

Ellers ser det sku godt ud Smiley
Logged

Arsenal <3

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #37: 22 Sep 2010, 09:56 »

Fin update, men forstår bare ikke helt hvorfor jeg også spiller def midt, og central, da jeg kun sagde angriber Peace? men ligemeget Smiley. kan du sige mig hvor jeg får spilletid? i angrebet, ikke Peace?
Logged

Kolo Abib Touré

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #38: 22 Sep 2010, 13:09 »

Fin update, men forstår bare ikke helt hvorfor jeg også spiller def midt, og central, da jeg kun sagde angriber Peace? men ligemeget Smiley. kan du sige mig hvor jeg får spilletid? i angrebet, ikke Peace?

kan jeg desværre ikke se, men kan sige så meget at du har scoret 3 mål i 2 kampe i cuppen, for det hold du er udlejet til Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #39: 22 Sep 2010, 13:11 »

kan jeg desværre ikke se, men kan sige så meget at du har scoret 3 mål i 2 kampe i cuppen, for det hold du er udlejet til Smiley
Fedt nok! Opstemt
Dejligt arbejde Marc  Thumbs Up
Logged

Kolo Abib Touré

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #40: 22 Sep 2010, 13:17 »

jo tak Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #41: 22 Sep 2010, 15:06 »

Det går da meget godt for mig Opstemt
Logged

Aldrig alene!

Fernando
Gæst
 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #42: 22 Sep 2010, 15:09 »

Hvornår kommer næste update?
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #43: 22 Sep 2010, 19:30 »

ved ikke helt den kommer nok ikke i dag, da jeg skal lave nogle lektier, men regner med at den kommer i morgen Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: "Din Vej" af Marc2705
« Svar #44: 22 Sep 2010, 19:32 »

Det er sku iorden at jeg allerede spille u21 landshold som 15 årig Opstemt

Det er sku iorden Marc, mere end en update om dagen kan man sku heller ikke forvente Smiley
Logged

- 96 -

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010