home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Konkurrencer
| | |-+  Fremtidens Superliga anno 2010
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidens Superliga anno 2010  (Læst 9773 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Fremtidens Superliga anno 2010
« : 21 Sep 2010, 09:14 »

FREMTIDENS SAS-LIGA ANNO 2010


Mine damer (ifølge statistikkerne ER der nogen en gang imellem) og herrer, og de som måtte falde uden for kategori

Velkommen til en ny omgang Fremtidens SAS-liga. Sidste gang vi afholdt denne konkurrence endte Erzael med at blive den klare vinder, og blev på den konto mange Freak$ rigere. Skal det nok engang være ham der stikker af med den store pengepræmie, eller er der nogen derude der kan true ham?

Jeg forstår jo for så vidt godt, at nogen tænker den tanke, at han er uovervindelig. Hvorfor overhovedet prøve? Det skal jeg sige jer:

I år vinder førstepladsen et eksemplar af Football Manager 2011 sponsoreret af distributøren PanVision, foruden de mange præmiepenge

Kan det mon motivere nogen til at prøve kræfter med denne konkurrence?

Hvis du skulle være interesseret, så kan du her nedenfor finde de i alt 25 spørgsmål om SAS-ligaen og dansk fodbold i almindelighed, foruden de 5 bonusspørgsmål om fodbold uden for de danske grænser. Hvert rigtige svar på hovedspørgsmålene bliver belønnet med 2.000 Freak$, mens hvert bonusspørgsmål udløser 10.000 Freak$. En god portion af spørgsmålene er to-delte, og disse spørgsmål giver halv præmiesum (1.000 Freak$) for en delvis korrekt besvarelse. Disse spørgsmål er markeret med en rød stjerne.

Hvis der er nogen spørgsmål til spørgsmålene (crazy) - herunder formulering - så skriv gerne her i tråden. Jeg vil så vidt muligt besvare spørgsmålene med det samme, men da jeg bruger mange timer dagligt på mit studie kan der godt gå nogen tid før jeg svarer. Dog garanterer jeg, at jeg svarer indenfor 24 timer!

Besvarelser indsendes til undertegnede på en PB (IKKE HER I TRÅDEN) inden d. 12. oktober klokken 21.00 (3 uger fra konkurrencens begyndelse)




1) I første sæson (09/10) vinder en klub 'The Double'. Hvilken klub er der tale om?
2*) Jesper Grønkjær stopper sin aktive karriere i sommeren 2011 - han vælger dog at blive i fodboldens verden, ved at tage et job i en græsk klub. Hvilket job fik han og hvilken græsk klub er der tale om?
3) Efter Ståle Solbakken forlader FCK i 2013 til fordel for AC Milan overtager en velkendt dansk træner det varme sæde i 15 succesfulde måneder, hvorefter han vælger at sige op. Hvilken træner er der tale om?
4*) Hvor meget kan det største danske stadion rumme, og hvilken klub ejer det?
5) Kasper Schmeichel fik sig en pæn international karriere med landsholdsfodbold og italiensk fodbold til følge. Men 36 år gammel vælger han at tage hjem til dansk fodbold for at afslutte karrieren. Hvilken nuværende Superligaklub skriver kontrakt med ham?
6*) Hvilken klub formår at sælge en spiller dyrest? Og hvad var beløbet (+/- 2 mio kroner)?
7*) Hvilken klub vinder Superligaen flest gange I TRÆK? Og hvor mange gange er der tale om?
8) Hvilken spiller har rekorden for flest landskampsmål?
9) Hvor mange klubber når Michael Laudrup at træne i sin karriere? (fra spilstart i sæson 09/10 og frem - dvs. Getafe og Spartak skal fx ikke tælles med)
10) Hvilken klub når Cup-finalen flest gange?
11) Hvem overtager landstrænerjobbet efter Morten Olsen?
12*) Hvad er den bedste præstation (kvartfinale, semifinale etc.) et dansk hold har lavet i Europa i de 25 år - og hvilken klub gjorde dåden?
13) Hvad er det højeste pointtal en klub vinder Superligaen med? (ikke spring ned til nr. 2, men samlet pointtal!)
14) Hvad er det laveste pointtal en klub formår at skrabe sammen på en sæson i Superligaen?
15*) Hvad endte den mest målrige kamp i Superligaen i de 25 år med? (3-4 fx) Der gives også point for at gætte det rigtige antal mål.
16) Hvilken klub vinder 1. division flest gange?
17) Hvor mange klubber har spillet i Superligaen på de 25 år (inklusive klubberne ved spilstart)
18*) Hvilken nuværende dansk målmand vinder 'Årets Målmand' i Superligaen FLEST gange - og hvor mange gange vandt han den i træk?
19) Fra hvilken klub er 'Årets Træner' oftest kommet? (altså hvilken klub har flest gange oplevet at deres træner blev kåret til 'Årets Træner')
20) Hvad er det højeste antal mål en spiller har scoret i Superligaen på én sæson?
21) Hvem blev den ældste målscorer i Superligaen i løbet af de 25 år?
22*) Hvor mange kampe fik Ronnie Schwartz på landsholdet - og hvor mange mål scorede han?
23) Hvor mange gange rykker OB ud af Superligaen på de 25 år?
24) Hvilken klub formår flest gange at inkassere flest kort på en sæson i løbet af de 25 år?
25) Hvor hurtigt blev det hurtigste mål i Superligaen scoret? (svar skal opgives i sekunder)

a) Hvilket land har flest gange haft en vinder af Europa League?
b) Hvilket land vinder sensationelt EM i 2012 over selveste Spanien?
c) Hvad er den dyreste transfersum en spiller er blevet handelt for på de 25 år? (+/- 10 mio kr)
d) Hvilken klub vinder Champions League flest gange?
e) Hvor mange kampe når Theo Walcott at få på det engelske landshold?




Held og lykke!  Peace
« Seneste Redigering: 23 Sep 2010, 17:28 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

asj89
Gæst
 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #1: 21 Sep 2010, 11:47 »

Jeg forstår ikke reglerne overhovedet? Ståle Solbakken skal da være træner for norges landshold? Ubeslutsom
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #2: 21 Sep 2010, 11:47 »

Hej Fedtmulium,

Spørgsmål nr. 12, skal man der svare hvilken europæisk turnering eller blot hvilken runde? Det er jo nok noget nemmere at nå finalen i Europa League end Champions League Wink

EDIT: Og i sprg. nr c, er det så inkl eller eksl. diverse ekstra fees, f.eks. er det tit at der bliver lagt en 'minimum 30 goals' klausul der kan udløse ekstra 40mio eller sådan noget..?
« Seneste Redigering: 21 Sep 2010, 11:54 af Gazlgor » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #3: 21 Sep 2010, 13:20 »

jeg fatter ikke spørgsmålene hvordan skal vi dog vide hvor Ståle får job i 2013?
Logged

Tidligere: Baloo38

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #4: 21 Sep 2010, 13:35 »

jeg fatter ikke spørgsmålene hvordan skal vi dog vide hvor Ståle får job i 2013?

Går ud fra at manden har simuleret et FM save, i 25 sæsoner, og du så skal gætte hvordan det ser ud.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #5: 21 Sep 2010, 13:48 »

Går ud fra at manden har simuleret et FM save, i 25 sæsoner, og du så skal gætte hvordan det ser ud.

Det er præcis det manden har gjort  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #6: 21 Sep 2010, 13:55 »

når okay på den måde tak for hjæpen
Logged

Tidligere: Baloo38

Fernando
Gæst
 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #7: 21 Sep 2010, 14:13 »

er det bare en slags gætte konkurrence eller hvad går det ud på?

mvh: Fernando
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #8: 21 Sep 2010, 14:31 »

er det bare en slags gætte konkurrence eller hvad går det ud på?

mvh: Fernando
Du har jo ikke rigtig andre muligheder end at gætte, da du ikke har hans spil. Så ja, det skal du. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #9: 21 Sep 2010, 14:52 »

25 sæsoner? Jeg troede at det var 50.. Fuck, så vinder jeg sgu nok ikke Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #10: 21 Sep 2010, 15:17 »

Hvilken patch spilles der med?
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #11: 21 Sep 2010, 19:45 »

Forstår ikke hvad du mener med +/-
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

søgaard
Gæst
 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #12: 21 Sep 2010, 19:54 »

Forstår ikke hvad du mener med +/-

F.eks. ved ekstra spørgsmål C, så godtager vi et bud på +/- 10 mio.


Altså hvis spilleren er handlet for 150 mio, så godtages bud mellem 140 og 160 mio.



For at fjerne den forvirring, som åbenbart er omkring konkurrencen, så går den ganske enkelt ud på, at I skal bruge jeres vilde fantasi og gætte jer frem til hvad der er sket i spillet.
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #13: 21 Sep 2010, 20:01 »

Hvilken patch spilles der med?

Hej, Lavezzi.

- Der spilles med den nyeste officielle patch, held og lykke med konkurrencen.

Med venlig hilsen

Nicklas Jakobsen
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Lavezzi
Gæst
 
Sv: Fremtidens Superliga anno 2010
« Svar #14: 21 Sep 2010, 20:03 »

Hej Nicklas,

Mange tak for det hurtige svar! Det sætter jeg virkelig pris på. 

Mvh, Lavezzi
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010