home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 54310 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #15: 25 Sep 2010, 16:11 »


Venskabskampe:

Juli måned er slut og venskabskampene er spillet. Dette har givet mig et overblik over hvor mit hold står, og det ser nogenlunde ud efter kampene. Den første kamp mod reserve holdet cruisede vi en 5målssejr hjem, på mål af Karim Ziani, Diego x2 og Cicero x2, Cicero var rigtig god i den kamp og blev fortjent kampens spiller.

Kapfenberg blev heller ikke den helt store udfordring for mine tropper. Diego lægger på fantastisk vis op til Dzekos mål efter en halv times spil, han sætter to forsvarer af vender ryggen mod målmanden og prikker bolden uden om målmanden, med hælen, over til en fri Dzeko der scorer uden problemer. Smukt. I anden halvleg ville Diego igen vise sit overblik for spillet, han spotter at Ashkan Dejagah løber bag om sin markering, ind i det frie rum, og Diego svinger en bold lige ind til Ashkan. Han tager et træk og brager den ud i det lange hjørne fra en spids vinkel. Arne Friedrich var hele tiden med i opbygningen af angreb i højre side og brød modstandernes omsætninger i samme side, der for fortjener han kampens spiller titel.

Kassel var den næste modstander og det blev blot til én scoring mod dem. På et fladt hjørne ind i kanten af feltet kommer Simon Kjær løbende og brager bolden ind i netmaskerne, målmanden har ingen chance og Kjær scorer et flot mål. Igen var Arne stærk, han pressede modstanderens mål med et par farlige hovedstød på nogle hjørnespark, men fik aldrig scoret. Intet mindre blev han alligevel kampens spiller.

Turen gik nu til Holland hvor vi skulle besøge RKC Waalwijk. Det blev en målfattig kamp, trods vi havde 15 skud hvoraf de 5 var indenfor målrammen. RKC blev helt holdt fra de store chancer, og med 4 skud og 3 af dem forbi og det sidste blokeret havde vi godt styr på dem defensivt. Andrea Barzagli holdt defensiven tæt og kunne trække kampens spiller titlen over sig efter kampen.

Nu skulle vi til chokolade og urlandet Belgien, her ville Oostende gerne prøve kræfter mod os, og det blev til en 5-1 sejr til os. Diego lægger op til Cícero som føler bolden ind i mål efter syv minutter. Blot fire minutter senere udlignede belgierne, forsvarede kogede kort og så stod den 1-1. Dzeko viste i slutningen af 1. halvleg hvorfor jeg vil have indlæg mod hans hoved, der bliver smækket et indlæg ind over og trods to spillere der markerer ham, hopper han højst og header med fuld kraft ind mod målmanden der ikke kan holde den ude. To minutter er Dzeko igen på spil, han tæmmer bolden og sætter målmanden af i samme bevægelse derefter er der tomt og han prikker bolden i mål. Diego ville også give sit besyv til målfesten med et mål tyve minutter inde i 2. halvleg. Dzeko lukkede endeligt kampen med et mål i slutningen af kampen. Dzeko blev med et hat-trick kampens spiller.


Imod Unterhaching fortsatte Dzeko med at score, og efter 23 minutter scorede han kampens eneste mål. Kampen var ellers meget kedelig og Dzeko tog fortjent kampens spiller.

Kampen mod italienerne fra Brescia skulle blive en kedelig kamp, hvor der først kom mål i de sidste ti minutter af kampen. Kahlenberg kunne bringe os foran efter 82 minutter efter en masse fumle fodbold i modstanderens mål felt. Ironisk nok skulle Brescia scorer på samme måde, vi fumler i feltet og der dukker en italiener op og siger ’Grazie’ og banker bolden i mål. En random italiener tog titlen som kampens spiller.

Holdet ser ud til at være fint spillet sammen, og især Diego og Dzeko har spillet flot sammen, det bliver spændende at se om vi kan få en god start og om vi kan få handlet nogle spillere ind og ud.


Næste update: De første kampe i ligaen og pokalen.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #16: 25 Sep 2010, 19:11 »

Jeg vil fremover skrive mine updates som om jeg er træneren irl. forklare hvordan alt foregår, forklare hvad fansne laver, byens oprindelse og en masse andre spændende ting. Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #17: 25 Sep 2010, 19:13 »

Lyder godt Smiley. Gode updates indtil videre Smiley.

KIU! Opstemt
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #18: 25 Sep 2010, 19:14 »

Tak Johannes. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #19: 25 Sep 2010, 19:20 »

Fine updates og det går godt skriftligt, men du skriver lige lovligt småt xD
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #20: 25 Sep 2010, 19:23 »

Haha, har ikke selv ment jeg skrev småt, men skal nok lige gøre det større. Opstemt
Tak for rosen. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #21: 26 Sep 2010, 12:56 »


Ligaåbningskampen mod Werder Bremen:

Så blev det endelig fredag, men dette var ikke en hvilken som helst fredag, denne dag var dagen vi skulle spille ligaåbningskampen mod Werder Bremen. Vi skulle vise at vi fra starten kunne slå nogle af de bedste, vi skulle vise vi var bedst! Marcel Schäfer var ude til kampen, og vores i forvejen svækkede venstre back var nu kun svagere, mon Bremen kunne udnytte dette? Jeg tænkte at jeg ville bruge en smal diamant i kampen, jeg er ikke sikker på at mine kanter er stærke nok og det vil måske gavne mig mere at bruge styrken inde på midten, for derefter at brede ud og smække indlæg ind til Dzeko. Dzeko og Diego vil blive mine nøglespillere i denne kamp og vis de ikke spiller godt i dag, kan vi ligeså godt sige farvel nu. På vej ud af omklædningsrummet, efter lige at have sagt til gutterne at vi kunne vinde kampen, kunne jeg høre vores fans synge. Selvom om vi var på besøg viste de vores farver og lod det ikke gå stille for sig. Da vi stod til opvarmningen blev jeg hyldet som om jeg havde ført dem til mesterskabet, jeg træk på smilebåndet og tænkte at jeg havde valgt det rette sted at starte min karriere, nu var det for alvor at jeg skulle vise verden at jeg kunne noget, at jeg ikke bare var en Hr. Hvem Som Helst. Benjoe Masters skulle være et navn alle ville kende om 40 år, bedsteforældre skulle fortælle historier om mig. Da jeg gik ud til trænerbænken lød der et brøl fra de trofaste Wolfsburg fans, og igen måtte jeg smile, jeg så et banner med teksten: ”Masters, du wirst nie alleine stehen.” Jeg klappede ud mod dem, og stilte mig op ad en af siderne ved trænerbænken. Nu kom spillerne på banen, nu skulle slaget ske, skulle fansene tage slukørede hjem, eller skulle der festes hele natten?
Kampen gik i gang og vi satte straks et pres i gang, efter to minutter brød vi igennem deres forsvar, og hvem andre end Dzeko kunne brage den i mål!  Cícero afleverede til Dzeko der med et elegant træk slap mellem to Bremen forsvarer, og så fik bolden et spark imod trekantssammenføjni ngen. Jeg var helt oppe at køre og vores fans ligeså. Fire minutter senere måtte Benaglio redde os, et hjørnespark ryger ind i feltet og en Bremen spiller header den på målkurs, men en flyvende Benaglio bokser den over. Allerede ti minutter senere måtte Benaglio hive en redning frem, Pasanen sendte et frispark mod trekanten, men Benaglio greb den og vi var stadig foran. Knap 43.000 tilskuere kunne se os gå til pause med en 0-1 føring, og spillerne skulle motiveres til at forsætte i 2. halvleg. Grafite havde især brug for opmuntring, han havde ikke været stærk i 1. halvleg og han var ikke selvsikker, en lille snak med ham og det skulle være på plads. Efter 16 minutters spil i 2. halvleg fælder Torsten Frings en stærkt spillende Dzeko, og modtager sit andet gule kort, en kæmpe fordel for os, og nu måtte det ikke gå galt, nu skulle vi vinde kampen! Cícero bragte os næsten foran med et langskud der snittede overliggeren, men målet forblev tomt. Jeg bad mine drenge om at kontrollerer kampen, og to minutter senere viste Diego at det var klogt af mig, han dukker op i feltet da en høj bold ryger til jorden, og han smækker den sikkert ind forbi en chanceløs Tim Wiese. Nu kunne vi godt have trukket os tilbage på banen, men dette lå ikke i min interesse, nu skulle vi kører Bremen over! Sascha Riether kom ind i stedet for Thomas Kahlenberg som jeg startede med inde på midten centralt, og han havde ikke skuffet, men nu kunne vi godt sætte en mere defensiv spiller ind, nemlig Sascha, dette gjorde at Cícero kunne komme op mere offensivt. Så kom det sidste dommerfløjt, kampen var slut og vi sejrede 0-2 Bremen var slået og jeg kunne igen blive hyldet af fansene, jeg var stolt af spillerne, så sejren skulle fejres med en kasse øl, selvfølgelig en god kasse Tuborg! Diego og Dzeko som jeg før kampen udråbte som nøglespillere præsterede og med et mål hver må man sige de var vigtige, men Benaglio i målet var efter min mening den bedste i dag. Diego blev kampens spiller ifølge medierne og det kan jeg sagtens følge, han lagde gang på gang guldbolde til Dzeko som konstant tog dem ned, med brystet, knæet, hovedet, alt simpelthen. Jeg kom hjem og smed mig ved siden af kæresten så skulle der soves lidt. Alt jeg drømte om var denne fantastiske følelse og banneret: ”Masters, du wirst nie alleine stehen.”


Næste update: Pokalen og ligakampe

Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #22: 26 Sep 2010, 14:00 »

Rigtig gode updates indtil videre Thumbs Up
Følger helt sikkert med Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #23: 26 Sep 2010, 14:18 »

Tak Hansi. Opstemt
Super. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #24: 27 Sep 2010, 11:31 »


Så langt så godt

En uge og en dag senere skulle vi møde Hoffenheim hjemme, en kamp jeg virkelig også så frem til. Ugen var forløbet udmærket og vi havde fået et par skadede spillere tilbage, og nu skulle vi vise godt spil igen og ’Die Wölfe’ skulle besejre ’Der TSG’. Fansene havde til dagens kamp lavet en flot tifo, et stort ulvehoved som var halvt i gang med at spise Hoffenheims logo. Kampen blev fløjtet i gang og vi satte os stille og roligt på spillet. Efter de første tyve minutter havde vi 70 % boldbesiddelse. Vi gik til pause med en 0-0, og vi havde reelt set kun haft to store chancer, Dzeko på hoved, og Grafite på langskud. Efter en masse skiftende spil fra vores side til deres side, lynede Dzeko. Han løber mod dybden modtager en stikning fra indskiftede Ziani og skyder fladt mod målmandens støttefod. Med kun ti minutter tilbage måtte dette være det afgørenden mål og jeg kunne se på tribunerne at de var enige. Réver ville dog ikke have at sejren skulle være alt for sikker, så med 2 minutter af ordinær spilletid tilbage, fælder han en modstander og modtager et rødt. I kampens allersidste sekunder er Mario Mandzukic utroligt tæt på at score til 2-0, men Starke redder i Hoffenheim målet, dommeren fløjter af. Endnu en dejlig sejr, jeg føler dog stadig at vi mangler en venstre back og at få anskaffet ham snart ville være rigtigt dejligt. VI ligger efter to kampe på 1. pladsen som det eneste hold med to sejre, det må gerne forsætte sådan.

Nu skulle vi besøge ’Der Club’ måske bedre kendt som Nürnberg, en klub jeg ikke frygter så meget lige nu, men det er klart vi ikke skal undervurdere dem. I åbningskampen vandt de 1-0 hjemme mod Stuttgart og jeg ser helst ikke det samme sker mod os. Jeg er bekymret over Grafites spil i de første to sæsonkampe, og denne kamp vil være sidste chance for ham for at bevise han skal starte inde. I spillerbussen, på vej til stadion, viste jeg spillerne videoer af hvilke ting Nürnberg gjorde godt mod Stuttgart, blandt andet var høje bolde op til Angelos Charisteas en af hovedårsagerne til deres sejr. Desuden er deres forsvar stærkt og kan blive svære at gennembryde, men de er ikke så hurtige, og med dybe stikninger kan vi bryde igennem. Jeg gav en personlig peptalk til Grafite for at sikre mig han ved dette er sidste chance, jeg har en masse gode angrebstalenter der kan overtage hvis han svigter, og han skal derfor være stabil for at blive i start’11’eren. Efter blot 10 minutter kunne jeg ærgre mig for første gang, forsvarede kiksede og Nürnberg bragte sig foran. Vi var mildest talt elendige i de første 30 minutter, først fem minutter tilbage af halvlegen brød Kahlenberg igennem i højre side, han smed bolden ind over og Dzeko dukkede op, men ingen scoring. Spillerne skal gejles op, og spille mere sikkert med bolden, og så skal vi presse Nürnberg mere! Ti minutter inde i 2. halvleg viste Grafite at han gerne ville blive i holdopstillingen, med stort overblik afdribler han forsvarer og spiller Dzeko som scorer, for tredje kamp i træk! Nu skulle vi presse dem helt tilbage og vinde kampen lige nu! Syv minutter senere header Dzeko bolden på overliggeren, og bolden ryger ud til hjørne. Diego tager hjørnet og bolden ryger ud til Dzeko der lurede udenfor feltet, han sparker nådesløst bolden i mål, overligger ind, uden chancer for Nünberg keeperen. Deres fans var nu blev helt stille, en sjælden oplevelse, men vores egne fans gav den derimod hele armen, og vi ville ikke stoppe presset nu! Endnu en gang går det galt for ’Der Club’ efter et hjørne, bolden ryger efter tumult ind i Javier Pinola og 1-3 til os. Nu kunne jeg afprøve de to nyindkøbte angribere unge Macauley Chrisantus og portugiseren Nélson Oliveira. Der skete ikke det store i resten af kampen, men de unge spillere fik en vigtig portion kamperfaring. Dzeko var magisk i dag, og han er da også topscoreren i Bundesligaen som vi forsat fører. Kahlenberg er desværre blev skadet i fire uger, lige op til kampen mod FC Bayern.

Min kæreste vækkede mig med morgenmad på sengen, hun lagde sig ved siden af mig og tændte for tv’et. Vi slog selvfølgelig over på sporten, og de var i gang med at analysere mit hold og taktikken. Jeg kunne nikke genkendende til nogle ting, f.eks. at vi spiller Dzeko i hovedet og Grafite i dybden, men andre ting var helt forbi, især da Christoph Daum og Kaiser Franz sagde at jeg ville skifte til en 4-5-1 formation for at tage Grafite og Diego ud, som han begge ikke mente, havde været gode, faktisk sagde han at de direkte havde været elendige. Nu blev jeg sur, det er fint de såkaldte eksperter sviner mig, men man skal ikke svine mine spillere! Jovist Grafite var ikke helt oppe endnu, men at svine Diego var jo helt væk! Manden har scoret et mål i 3 ligakampe, kampens spiller i samme kamp. Jeg begyndte at råbe lidt for meget ad tv’et så min kæreste måtte lige berolige mig, og minde mig om at de blot var tåber, og ikke selv kunne gøre for det. Indslaget fik mig til at tænke over taktikken, ville Bayern kunne læse den hvis jeg brugte den samme igen, eller ville vi trække endnu en flot sejr hjem? Hele stadionet var fyldt og det var en fantastisk stemning, endnu en gang viste vores fans at de er i blandt de bedste fans i Tyskland. Især da de sang Nordkurvenhymnen selvom vi sad i omklædningsrummet fik vi alle gåsehud af at høre det, nu var vi tændte! Det samme var Bayern desværre også. Benaglio reddede os allerede efter 7 minutter, Ziani ligger og har ondt, dommeren fløjter ikke, Bayern spiller korrekt videre og efter et godt indlæg fra Ribéry kom der en afslutning fra nært hold, men Benaglio var hurtigt ude til den. Vi sparkede bolden ud for at få tilset Ziani, men Bayern ville ikke være med til FairPlay og på indkastet kaster de den langt ind over hvor Mario Gómez dukker op og scorer. Nu var tonen lagt, dette ville blive en hårdt spillet kamp, og jeg gav mine spillere besked på at tackle igennem! Med en halv time spillet ville Dzeko vise sin utilfredshed, ikke med en svinestreg, men ved at sætte tre mand af og løbe ned og brage bolden i krydset! Den mand er genial! Ovre på  Nordkurven begyndte de at synge Wir sind stolz auf unser Team, en sang der gjorde mig stolt af at træne holdet. I det 43enstyvende minut bliver Grafite fældet i feltet, efter en flot omsætning af Diego, dommeren dømmer straffe! Jeg giver besked om at Grafite selv skal tage, men Cícero går til bolden, han skyder og brænder, jeg er helt oppe i det røde felt og smækker hånden ind i siden af trænerboksen, så hører jeg vil jubel, og min assistent kan fortælle mig at Dzeko hentede riposten og bragte os foran. Pragtfuldt! Vi gik til pause med en spinkel føring, men en fantastisk stemning. Mario Gómes ville dog ikke have at Dzeko var den eneste dobbeltmålscorer så efter et minut spillet i 2. halvleg header han først på overliggeren og henter riposten og sparker den ind. 2-2. Gómez var ikke til at stoppe, og allerede ti minutter senere fuldendte han sit hat-trick, han slipper fri og scorer. Nu skulle vi tilbage i kampen, vi havde gjort det før, og skulle gøre det igen! Benaglio hev den ene superredning frem efter den anden, og holdte os inde i kampen. Dzeko ville gerne lege med Gómez og på en friløber løb han ned og scorede til sit eget hat-trick, det var næsten ikke til at tro, to af de bedste angribere, der i samme kamp mod hinanden laver et hat-trick hver. Og der var stadig et kvarter tilbage! Med to minutter af ordinær spilletid tilbage beordrede jeg alle mand frem for at presse en sidste scoring frem fra os. I sidste sekund får Diego chancen, men skuddet rettes af, af en forsvarer men dommeren dømmer målspark og dommeren fløjter af. En utrolig lige kamp, der kunne være gået begge veje. Men fansene var glade og spillerne glade, og så kunne jeg ikke lade være med at smile, vi lå jo trods alt på 1. pladsen og havde lige spillet 1-1 med sidste år mestre.

Pokalkampen mod Grossaspach:
Vi kom, vi så, vi sejrede. Således kan man sige om denne kamp. Caiuby scorede to mål, ligeledes Mario Mandzukic, Diego og Grafite scorede hver en. Vi tog det meget stille og roligt i kampen, og havde det lidt sjovt, modstanderen havde det også fint selvom de tabte, virkelig stor sportsånd fra dem. Der kom da heller ikke nogen kort i kampen og den var meget præget af en stemning af at tilskuerne skulle se noget pænt spil uden det svinske, arrogante og provokerende. Drenge klarede dette godt, og de hånede ligeledes ikke modstanderne hverken før, under eller efter kampen. Jeg er en stolt træner.

Næste update: Gennemgang af det overståede transfervindue
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #25: 27 Sep 2010, 16:20 »


Fine indkøb
August er overstået og det betyder at vi ikke kan købe spillere mere, transfervinduet har været en blandet fornøjelse, jeg har fået hentet en ung offensiv midtbanespiller, to unge angribere og en ung venstre back. Dog er jeg stadig ikke tilfreds fordi den nyerhvervede venstre back slet ikke har niveauet til at starte endnu. Den offensive midtbanespiller/boksspiller er 14 år gammel og har en stor fremtid foran sig, og angriberne vil med tiden få en masse mål i støvlerne. Siden jeg er skiftet til en 4-4-2 med smal diamant på midten, så har jeg droppet indkøb til højre og venstre midt, men en mand til centralen ville ave været rart. Nuvel, så må vi se hvordan vi klarer os frem til vinterens transfervindue. Jeg har i alt købt for 80.3 millioner for disse 3 spillere (den 14 årige blev hentet på fri transfer), og jeg har store forhåbninger for dem alle.

Bindar Aslan er den 14 år unge offensive midtbanespiller, oprindeligt boksspiller, men jeg har besluttet at jeg vil omskole ham sådan at han også kan være på den offensive midt. Han har som nævnt tidligere et gigantisk potentiale, og bliver spået til at kunne nå omkring Diegos niveau eller hvis jeg vælger at han skal være angriber, kan han overgå Dzeko. Han vil dog slet ikke være i førsteholdsplaner i de mange første sæsoner, da hans stats stadig mangler en del og han mangler en masse erfaring. Han blev hentet på en fri transfer da han ikke var hos nogen klub, jeg håber selv jeg har lavet det helt stor e kup, og at jeg får den nye store tyske stjerne på holdet i fremtiden.

Jérémy Hélan er navnet på stortalentet til venstre backen. Han blev købt fri af sin kontrakt hos Manchester City for en sum af 2.3 millioner. Jeg tror og håber på at han kan overtage backen om to sæsoner, han er allerede steget meget her i starten af sæsonen og med nogle kampe en gang i mellem skal det nok gå hurtigt for ham.

Den næste spiller er Nélson Oliveira, portugiseren er et stort talent og han vil kunne gøre en god figur for os om en eller to sæsoner, måske om flere sæsoner hvis han skulle blive skadet i længere tid. Han kostede 8 millioner som Benfica forlangede, jeg er selv tilfreds med den pris og er sikker på at han snart vil være mindst tre gange så meget værd.

Den sidste spiller er muligvis en ukendt spiller for nogen, men man kan ikke komme udenom at han har et meget stort potentiale, jeg vil mene at hans potentiale er større end både Hélan og Oliveira. Navnet er Macauley Chrisantus, nigerianeren er 19 år og kostede mig hele 70 millioner. Fordelt sådan at HSV modtog 30 mio. her og nu, og over 48 måneder modtager de sidste 40 mio. Han er en dyr spiller, men jeg forventer mig meget af ham, og hvis han stiger i evner som jeg tror han gør, var det klogt af mig at købe ham allerede nu til den sum.

Samtidigt har vi fået solgt og udlejet nogle spillere. Men der er ikke sket det store på den front.

Næste update: Sightseeing i byen.
Logged

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #26: 27 Sep 2010, 16:30 »

Ikke for noget men syntes det er en utrolig ringe handel med ham der Macauley klar overpris syntes jeg, du kunne få to  med mindst samme potientale for de penge. Men hver sin smag  Wink,

Ellers fin blog  Smiley
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #27: 27 Sep 2010, 16:34 »

Set i bakspejlet synes jeg heller ikke han er så vild igen, men jeg tog et sats, et meget dyrt et desværre, men nu må vi se om han kan blive pengene værd. Smiley
Tak. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #28: 28 Sep 2010, 14:43 »


Sightseeing i bilbyen
Datoen var blevet mandag den 31. og der var en mindre landsholdspause. Jeg havde dermed tid til at lære byen bedre at kende, min kæreste ville gerne ud og shoppe, så sammen med nogle af mine spilleres kærester tog hun ud og shoppede. For at jeg ikke var alene ude i byen fik jeg efter en lille efterspørgsel fundet ud af hvem der ikke skulle til landsholdssamling og godt ville med ud i byen. Siden jeg kun er 33 år, er jeg jo ikke så langt fra nogle af mine spilleres alder, så derfor var det en oplagt mulighed, og samtidigt en måde at samle nogle fra holdet bedre sammen.
 Årsagen til at jeg er så ung som træner er, at jeg som 22 årig i en kamp for Danmarks A-landshold blev fældet groft, modstanderen kunne ikke nå bolden men da jeg var med kurs mod deres mål, besluttede han sig for at stemple mig på knæhasen, knæet blev ødelagt og jeg kunne ikke spille fodbold mere. Der kom ingen lykkelig slutning med at jeg kom tilbage til at spille fodbold på det niveau.  Jeg besluttede mig derimod for at sætte alle kræfter på at blive uddannet manager, og jeg skulle ikke være middelmådig, jeg skulle være blandt de bedste. Med noget mere taktisk analytisk arbejde blev jeg langsomt bedre, og ved min 33 års fødselsdag modtog jeg tilbuddet om at løfte Wolfsburg, op til den plads vi ved de kan være, 1. pladsen.
Tilbage til turen, Arne Friedrich skulle ikke til landsholdssamling og ville gerne med ud og se byen, han var trods alt også ny, og med tre års forskel var vi næsten jævnaldrende. Diego blev endnu engang undladt til landsholdet, Mário Sérgi, Brasiliens manager, er tydeligvis ikke sikker på at Diego har niveauet. Derfor var Diego stadig at finde i Wolfsburg og han sagde skam heller ikke nej til at komme lidt ud i byen, især da jeg fortalte om de mange bilmuseer og andre finurligheder for os bilfanatikere, blev han ivrig efter at komme af sted. Réver, Macauley og Grafite tog ligeledes med for biler. Nélson Oliveira havde ikke tid, han ville ud og møde piger, så det fik knægten lov til, ungdommen længe leve!
Da vi kun var seks der skulle af sted, tog jeg min Maserati Gran Turismo og lod den mest bilfanatiske, Diego køre med mig, der skulle prøves hestekræfter på racerbanen der lå lige uden for byen, de sidste fire kunne være i Diegos bil, en ganske pæn 4 dørs Porsche Panamera, Arne fik lov til at køre i denne bil fordi Diego tog med mig.  Vi tog ned i Bilbyen, dette var hvad vores receptionisten sagde til os da vi kom ind ’Bilbyen er et spændende og innovativt forum for alle bilentusiaster. Det 25 hektar store park- og sølandskab giver en fascinerende indsigt i bilens verden og VW-koncernens begivenhedsrige historie. På specielle rundvisninger vises på anskuelig vis bilbyens arkitektur og attraktioner, f.eks. VW-koncernens tekniske opfindelser.’
Efter at have lært en masse nyt om biler og VW-koncernen, ville vi lære byens oprindelse bedre at kende så vi tog på bymueseet, og endnu en gang var der en receptionist der ville have vi lige skulle have lidt ekstra viden, vi fik således en folder med følgende tekst ’Wolfsburg var indtil 1938 en mindre landsby, da man besluttede at lægge en ny Volkswagen-fabrik her. Den er dermed en af de eneste bygrundlæggelser i Tyskland i det 20. århundrede. Byen har i dag 121.109 indbyggere. Da byen blev grundlagt fik den navnet Stadt des KdF-Wagens. Først efter 2. Verdenskrigs afslutning fik den sit nuværende navn. Byen har taget navn efter det 700 år gamle slot, Wolfsburg, som ligger tæt på byen.’
BSG Volkswagenwerk Stadt des KdF-Wagen var navnet på den første fodboldklub i området, men den 12 september 1945 blev en ny klub skabt, VSK Wolfsburg. VSK Wolfsburg spillede i grønne og hvide dragter, samme som Vfl Wolfsburg gør i dag. Blot 4 måneder senere i december var klubben tæt på et kollaps da alle på nær én spiller skiftede til 1. FC Wolfsburg. Den eneste loyale spiller, Josef Meyer arbejde sammen med Willi Hilbert, for at få genopbygget holdet ved at skrive kontrakt med nye spillere. Den nye klub valgte navnet Vfl Wolfsburg, Vfl som står for Verein für Leibesübungen, kan forstås som IF – Idræts forening. Nu var turen færdig og vi var blevet en masse viden rigere, vi kørte tilbage til stadion og spillede en gang bordfodbold.

Næste update: Begynderheld?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Verein für Leibesübungen Wolfsburg-Fußball
« Svar #29: 28 Sep 2010, 14:57 »

Ved du at dine nye ungdomsspillere vil blomstre op og blive stjerne eller hvad er grunden til at, du har købt dem? Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010