home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 144 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Football Manager 2011 Demo
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Football Manager 2011 Demo  (Læst 33589 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #75: 28 Okt 2010, 14:30 »

Dette er hvad der bliver udgivet den 5. November demoen er lavet ud fra det færdige spil.

Derudover er jeg slet ikke med hensyn til dem der brokker sig over høje sign on fees og dyre agenter, agenterne kan forhandles i de fleste tilfælde forhandles op mod 80% ned i pris.

Man kan da sagtens kører en overskudsforretning, hvilke klubber har du forsøgt dig med ?.

Hvad mener du med du ikke kan se lønnen du har tilbudt ?.

Joe Cole er da imo meget realistisk vurderet i spillet, ja han er blevet dårligere end i fm10 men der var han jo også sygeligt overvuderet.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2010, 14:38 af Sunbao » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #76: 28 Okt 2010, 14:45 »

Dette er hvad der bliver udgivet den 5. November demoen er lavet ud fra det færdige spil.

Derudover er jeg slet ikke med hensyn til dem der brokker sig over høje sign on fees og dyre agenter, agenterne kan forhandles i de fleste tilfælde forhandles op mod 80% ned i pris.

Man kan da sagtens kører en overskudsforretning, hvilke klubber har du forsøgt dig med ?.

Hvad mener du med du ikke kan se lønnen du har tilbudt ?.

Joe Cole er da imo meget realistisk vurderet i spillet, ja han er blevet dårligere end i fm10 men der var han jo også sygeligt overvuderet.

Der kommer jo en patch på udgivelses dagen, mon ikke den ændre lidt andre ting end Liverpools ejerskab?

Men derudover er jeg faktisk enig med dig i, at man sagtens kan forhandle både spillernes løn, men også agenternes honorer laaangt ned, hvis man blot gider og forhandle.

Det er nogle vilde bud, spillerne og agenterne en gang i mellem kommer med, men man kan altså også hurtigt sænke det meget.
Logged


Incestic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #77: 28 Okt 2010, 17:18 »

Dette er hvad der bliver udgivet den 5. November demoen er lavet ud fra det færdige spil.

Derudover er jeg slet ikke med hensyn til dem der brokker sig over høje sign on fees og dyre agenter, agenterne kan forhandles i de fleste tilfælde forhandles op mod 80% ned i pris.

Man kan da sagtens kører en overskudsforretning, hvilke klubber har du forsøgt dig med ?.

Hvad mener du med du ikke kan se lønnen du har tilbudt ?.

Joe Cole er da imo meget realistisk vurderet i spillet, ja han er blevet dårligere end i fm10 men der var han jo også sygeligt overvuderet.

Det med Joe Cole var nu ment som en joke Smiley
Jeg har forsøgt mig med Fulham, Liverpool, Newcastle, FCK, Sevilla og Palermo indtil videre. Min mening er i hvert fald stadig helt klart at der skal redigeres i agentsystemet. Det er en fed feature, men en feature der i virkeligheden slet ikke vedrører købende klubber. Som det er blevet sagt nævnt flere gange tidligere i tråden, er det en sag mellem klienten og hans pågældende agent. Jeg synes det bliver et problem når man som f.eks. Newcastle der i forvejen ikke har en skid penge at gøre godt med skal betale 5 mio. i signonfee.

Under alle omstændigheder køber jeg selvfølgelig den færdige pakke alligevel, men jeg håber at de får rettet alle småfejlene i spillet til den tid.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #78: 28 Okt 2010, 17:33 »

Det er altså ganske normal praksis at den købende klub også betaler agenten for visse services, lige så vel som spilleren gør det. Så det er altså noget vrøvl at det ikke vedrører klubben.
Klubberne betaler store sign on fee's så det er blot realistisk at man nu langt om længe kommer til at betale kassen for det. Især spillere på free transfer trækker høje sign on fees da de jo kommer gratis.
« Seneste Redigering: 28 Okt 2010, 17:35 af Sunbao » Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #79: 28 Okt 2010, 17:39 »

Her har Sunbao ret.. Klubberne BETALER KÆMPE honorarer til agenterne Wink
Ronaldinhos agent er hans bror, han har en KLIENT Ronaldinho.. Han lever af at være Ronaldinhos agent hvordan er dette muligt ?? Jo nu skal du hører hvergang Ronaldinho har underskrevet en kontrakt der har brormand scoret KASSEN på at forhandle den og dette honorar betaler klubben ham .. Ikke Ronaldinho Wink

SÅ jo men hvis du nu lige prøver at forhandle lidt med agenterne om honoraret så ka du få det meget ned.. Et eksempel var jeg sku forhandle med Gareth Bale .. Først ville hans agent have 43 mio kr i agent fee og 43 mio kr i sign-on-fee til Bale..
Det endte med jeg måtte give agenten 10 mio og Bale fik 12 i sign on fee.. Så forhandel dig frem det hjælper sgu Wink Du kan få dem meget ned i deres krav.. Fed feature som i høj grad har noget med klubben at gøre og lige gør det mere realistisk Wink
Logged

Incestic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #80: 28 Okt 2010, 19:06 »

Her har Sunbao ret.. Klubberne BETALER KÆMPE honorarer til agenterne Wink
Ronaldinhos agent er hans bror, han har en KLIENT Ronaldinho.. Han lever af at være Ronaldinhos agent hvordan er dette muligt ?? Jo nu skal du hører hvergang Ronaldinho har underskrevet en kontrakt der har brormand scoret KASSEN på at forhandle den og dette honorar betaler klubben ham .. Ikke Ronaldinho Wink

SÅ jo men hvis du nu lige prøver at forhandle lidt med agenterne om honoraret så ka du få det meget ned.. Et eksempel var jeg sku forhandle med Gareth Bale .. Først ville hans agent have 43 mio kr i agent fee og 43 mio kr i sign-on-fee til Bale..
Det endte med jeg måtte give agenten 10 mio og Bale fik 12 i sign on fee.. Så forhandel dig frem det hjælper sgu Wink Du kan få dem meget ned i deres krav.. Fed feature som i høj grad har noget med klubben at gøre og lige gør det mere realistisk Wink

Det er muligt at der i enkelte tilfælde er tale om at klubberne honorerer agenterne men deres løn er udelukkende betalt af klienten. Jeg kender ikke konkret til Ronaldinhos tilfælde men jeg er sikker på at han får en god del penge af brormand.

Jeg synes FM skal slappe lidt af med at "forbedre" alt... Det kan også blive for overdetaljeret og langtrukkent, kig bare på Fifamanager f.eks. Smiley
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #81: 28 Okt 2010, 19:34 »

Nogen der har en ide til en ung midtbane spiller elst 18 år til fck
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Jyden
Gæst
 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #82: 28 Okt 2010, 19:39 »

Nogen der har en ide til en ung midtbane spiller elst 18 år til fck
Prøv her Wink
Logged

CNHenriksen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #83: 28 Okt 2010, 20:17 »

http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=743 - Strawberry Demo Mac

Jeg har samme problem som brugeren: "jens-lyn88" - Jeg kan ikke dekomprimere filen på min Mac. Er der nogen, der har en løsning?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #84: 28 Okt 2010, 20:47 »

http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=743 - Strawberry Demo Mac

Jeg har samme problem som brugeren: "jens-lyn88" - Jeg kan ikke dekomprimere filen på min Mac. Er der nogen, der har en løsning?

http://sunbao.dk/Setup_FM2011_Demo_Strawberry2.zip hent den der istedet for
Logged

CNHenriksen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #85: 29 Okt 2010, 13:38 »


Det fremragende! Mit Brøndby er tilbage - tak skal du have... Thumbs Up
Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #86: 31 Okt 2010, 01:11 »

Det er muligt at der i enkelte tilfælde er tale om at klubberne honorerer agenterne men deres løn er udelukkende betalt af klienten. Jeg kender ikke konkret til Ronaldinhos tilfælde men jeg er sikker på at han får en god del penge af brormand.

Jeg synes FM skal slappe lidt af med at "forbedre" alt... Det kan også blive for overdetaljeret og langtrukkent, kig bare på Fifamanager f.eks. Smiley

Nu er det heller ikk agentens løn du betaler men et honorar han får for have forhandlet kontrakten på plads mellem klub og klient..
Men ja der er forskel på løn og honorar Smiley Jeg snakker udelukkende om det honorar agenten får ved succesrige kontraktforhandling er .. Flere klubber har bl.a. for et par år siden været ude og brokke sig over grådige agenter osv... Men i FM11 kan du sagtens forhandle agent fee'en ned .. Smiley

Lad venligst vær med at udstille din manglende intelligens paa området. Du aner tydeligvis ikke, hvad du taler om.
Det ka du jo vælge at tro men du er et skole eksempel på hvorfor ytringsfriheden er fantastisk i teorien men ikke virker i praksis .. Klovn!
Hvis du er så meget ekspert på området burde du måske fortælle SI, mig og alle andre uvidende og uintelligente mennesker hvordan det fungerer ?? Men din higen efter at hæve dig selv over andre mennesker er fin nok du må bare ha mindre værdskomplekser andre steder ...
Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #87: 31 Okt 2010, 01:20 »

Det er altså ganske normal praksis at den købende klub også betaler agenten for visse services, lige så vel som spilleren gør det. Så det er altså noget vrøvl at det ikke vedrører klubben.
Klubberne betaler store sign on fee's så det er blot realistisk at man nu langt om længe kommer til at betale kassen for det. Især spillere på free transfer trækker høje sign on fees da de jo kommer gratis.

Kontrakten mellem spiller og agent IRL går typisk ud på, at agenten får en procentdel af spillerens løn og sign-on fee, typisk 10 %. Dette stemmer ikke overens med spillet, hvilket ellers var formålet. Derfor er det vel ganske legitimt at kritisere den feature, da ideen er bedre end selve udførelsen.

Som sagt tidligere, så er der tale om et SPIL. Charmen er at man kan bygge sit eget hold og hente spillere, der er en anelse urealistiske til de respektive klubber, hvis det ikke var tilfældet, så kunne man nok ikke hente Neymar til Brøndby og Lukaku til FCK? Det vel heller ikke videre realistisk.. Det fint at man prøver at gøre det mere realistisk, men der ingen grund til at blive helt fanatisk, da det dræber spiloplevelsen. Kan man hverken sælge spillere man ønsker væk, således man kan købe nye, så er der ikke meget ved et manager spil, da hele formålet er, at man skaber sit eget hold. Markedet er dødt, det bør afspejles i spillet, agenter er en implementeret del af spillet, det bør også ses, men alt med måde.



 


Logged

Alex-abbott
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #88: 31 Okt 2010, 01:41 »

Nu er det heller ikk agentens løn du betaler men et honorar han får for have forhandlet kontrakten på plads mellem klub og klient..
Men ja der er forskel på løn og honorar Smiley Jeg snakker udelukkende om det honorar agenten får ved succesrige kontraktforhandling er .. Flere klubber har bl.a. for et par år siden været ude og brokke sig over grådige agenter osv... Men i FM11 kan du sagtens forhandle agent fee'en ned .. Smiley
Det ka du jo vælge at tro men du er et skole eksempel på hvorfor ytringsfriheden er fantastisk i teorien men ikke virker i praksis .. Klovn!
Hvis du er så meget ekspert på området burde du måske fortælle SI, mig og alle andre uvidende og uintelligente mennesker hvordan det fungerer ?? Men din higen efter at hæve dig selv over andre mennesker er fin nok du må bare ha mindre værdskomplekser andre steder ...

Du burde investere dine penge i en ordbog og bruge din tid på at forstå, de ord du bruger i flæng frem at give x antal kr. for FM 2011. For dette råd vil jeg gerne, have et lille honorar, som dine agenter  Djævel

Ytringsfrihed og mindreværdskompleks er, har intet med min velmenende kommentar at gøre. Du giver ikke blot din holdning tilkende, men skriver med STORE BOGSTAVER, således folk, der er uenige med dig, skal tage dine ord for gode varer, selvom
du på ingen måde, har belæg for det du skriver. Derfor bad jeg dig om at stoppe før du udstillede din egen intelligens eller mangel på samme.






Logged

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: Football Manager 2011 Demo
« Svar #89: 31 Okt 2010, 02:16 »

Du burde investere dine penge i en ordbog og bruge din tid på at forstå, de ord du bruger i flæng frem at give x antal kr. for FM 2011. For dette råd vil jeg gerne, have et lille honorar, som dine agenter  Djævel

Ytringsfrihed og mindreværdskompleks er, har intet med min velmenende kommentar at gøre. Du giver ikke blot din holdning tilkende, men skriver med STORE BOGSTAVER, således folk, der er uenige med dig, skal tage dine ord for gode varer, selvom
du på ingen måde, har belæg for det du skriver. Derfor bad jeg dig om at stoppe før du udstillede din egen intelligens eller mangel på samme.

Haha jeg smiler faktisk .. Det har alt med det at gøre .. Din velmenende kommentar ku du ha formuleret på mange mange måder.. Du vælger at være nedladende for at hæve sig selv.. Indtil videre har jeg ikke set et eneste belæg for noget af det du har skrevet? Bl.a. på Sunbaos kommentar hvor du skriver at agenten typisk får 10% af sign on fee og løn.. Men jeg synes det er sødt nok du bekymrer dig om mit ordforråd - bare rolig jeg er udemærket klar over hvad jeg skriver til dig Smiley
I princippet kan du også sidde og finde på dine egne tal og fremgangsmåder for hvordan det fungerer .. Smiley Få styr på dine egne beviser før du angriber andre for deres eller mangel på samme..  Thumbs Up For det råd vil jeg gerne ha et agent honorar  Cool

Desuden så bruger jeg ikke en krone på FM11 har vundet det Smiley
« Seneste Redigering: 31 Okt 2010, 02:27 af DimitarBerbatov » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010