|
Chamberlain15
|
|
1. Er alle islændinge dumme?  2. Kan du ikke tage den der Djursland bus hver gang?  1. Nej vi er ret intelligente alle sammen  Bortset fra vores fodbold landstræner  2. Aner ikke hvor man kan stige på den bus. Men fortrækker bare at køre med min vens far  Han er mega grineren 
|
|
|
|
|
|
Tidligere brugernavn: petur
Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3
Har et stort had til især Tottenham.
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Det var også bare for sjov petur  .. Hvor har du det bedst henne, Island eller Danmark? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Det var også bare for sjov petur  .. Hvor har du det bedst henne, Island eller Danmark?  Iorden Hvis jeg skulle bestemme hvor jeg helst ville bo så ville jeg sikkert sige Danmark, men jeg nyder altid at være oppe på Island og elsker det bare. Især fordi at jeg spiller fodbold konstant når jeg er deroppe
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Sep 2010, 14:37 af petur »
|
|
Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."
|
|
|
|
|
Elmander9
|
|
Iorden Hvis jeg skulle bestemme hvor jeg helst ville bo så ville jeg sikkert sige Danmark, men jeg nyder altid at være oppe på Island og elsker det bare. Især fordi at jeg spiller fodbold konstant når jeg er deroppe Okay 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
1. Nej vi er ret intelligente alle sammen  Bortset fra vores fodbold landstræner  2. Aner ikke hvor man kan stige på den bus. Men fortrækker bare at køre med min vens far  Han er mega grineren  2. Så kunne du jo ellers komme til at se ALLE RFC kampe 
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
2. Så kunne du jo ellers komme til at se ALLE RFC kampe  Ja men lige nu har man næsten ingen penge så bliver nød til at finde et arbejde før at det bliver til noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Frederik1994
|
|
Ja men lige nu har man næsten ingen penge så bliver nød til at finde et arbejde før at det bliver til noget  Ja okay, ikke ligesom os andre der har 5 minutters gang til stadion 
|
|
|
|
|
|
:-)
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Ja okay, ikke ligesom os andre der har 5 minutters gang til stadion  Der var du heldig. Men jeg har tilgengæld 5 minutters gang til Grenaa Stadion hvor FC Djursland spiller 2. division vest 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Tough guy  Jeg ved det godt Flere spørgsmål 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hvor befinder Petter sige lige nu? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hvor befinder Petter sige lige nu? :O
Han sidder inde på sit værelse foran computeren og ser Brøndby - Sønderjyske. Overvejer stærkt at fyre op for FM 2007! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hvorfor er han ik på msn? :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chamberlain15
|
|
Hvorfor er han ik på msn? :O
Han lyster det bare ikke lige nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|