Jeg har lige fundet ud af jeg ikke har nogen tråd
Det skal jeg have eftersom jeg er den sygeste gangsta her på siden.
Jeg hedder Patrick, 17 år gammel og kommer fra 8600 Silkeborg! Silkeborg er stedet du skal tage til, hvis du vil et sted hen, hvor der intet sker. Det jeg bruger min hverdag mest på er skole og afslapning, mens weekenderne helst skal foregå i fuld tilstand fra fredag aften til Søndag aften.
I fodbold er mine ynglingshold, eller hvad fanden ordet nu staves, Real Betis, Silkeborg og Manchester City.
Silkeborg er jeg naturligvis fan af eftersom jeg er født og opvokset i Silkeborg. Vi stinker rimelig groft til at spille, men det er der jo så ikke så meget at gøre ved.
Real Betis er en længere historie... Eller det er det faktisk ikke. Jeg spillede FIFA 07 i fritidsklubben for mange år siden, da jeg så af en eller anden mærkelig grund blev forelsket i holdet.
Manchester City er rimeligt random og jeg er heller ikke stærk fan af dem, men det er da dem jeg holder med i PL.
Jeg har selv spillet fodbold før, men det er meget længe siden. Jeg spillede målmand på det lokale hold ved navn Lemming IF.
Hvis jeg nogensinde kommer ud at rejse, hvilket jeg aldrig har været før, er der to steder jeg gerne vil hen. Det første er til Sevilla i Spanien, hvor Real Betis har hjemmebane. Der vil jeg rigtigt gerne se en kamp, hvor de gerne skulle spille i BBVA.
Sted nummer 2 er Nashville i USA. Jeg har altid beundret byen, dels på grund af navnet som jeg synes er fedt, men også på grund af at stedet har født en masse store country stjerner og stjerne i det hele taget.
Udover det så er mit største ønske at møde Miley Cyrus. Det er virkeligt noget jeg håber på jeg får chancen for på et tidspunkt senere i livet. Hun må hjerteligt gerne komme til Danmark og spille et eller andet sted.