home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:07:57 Nevillberger Blogs MMOexp: Barbarian's Ha...
I dag kl. 11:07:30 Nevillberger Blogs MMOexp: EA FC 24 TOTS ...
I dag kl. 11:07:07 Nevillberger Blogs MMOexp: Mastering Doub...
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 517 Gæster Online.

Indlæg: 1132685 over 31366 Emner
Nyeste Bruger: Nevillberger
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  En god 4-3-3 taktik?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: En god 4-3-3 taktik?  (Læst 4013 gange)
hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
En god 4-3-3 taktik?
« : 08 Sep 2010, 09:29 »

Heysan!

Nogen herinde som har en god 4-3-3 taktik? Jeg er Inter i år 2014 og har meget lyst til at spille med denne opstilling:
             
             Mm

Fh       Fc     Fc       Fv

       Mc    Mc   Mc

       Ac     Ac    Ac
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: En god 4-3-3 taktik?
« Svar #1: 08 Sep 2010, 09:34 »

En bruger ved navn Ready123 har lagt denne taktik op her på siden. Den kunne minde om den taktik du søger.
Den bliver brugt i et Videregivende Spil med Leeds, hvor det går vildt godt. Jeg ved dog ikke hvor godt taktikken virker i Italien, da jeg ikke selv har brugt den der. Men du kunne måske forsøge dig med denne taktik.

Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En god 4-3-3 taktik?
« Svar #2: 08 Sep 2010, 10:39 »

Jeg spiller med Fiorentina, og har de seneste to sæsoner spillet med min egen 4-3-3-formation, og synes selv jeg har lavet nogle pæne resultater. Det har resulteret i 2 mesterskaber, en semifinale i CHL(den anden CHL-sæson er jeg lige gået videre fra gruppespillet), og i den nuværende sæson klarer jeg mig ganske godt;



Min opstilling ser således ud;



Hvis jeg skal beskrive min spillestil, så har jeg spilovertag, og ofte bliver bolden spillet i fødderne på mine ydre angribere. Disse spiller enten den centrale angriber i dybden, eller spiller bolden tilbage i banen. Mine backs er ofte med fremme for at skabe bredde, men de slår sjældent indlæg, og i stedet spilles bolden centralt til min avancerede playmaker. Taktikken minder utroligt meget om den Chelsea spiller med i virkeligheden lige i øjeblikket.

http://peecee.dk/upload/view/265373
Logged

welbz is dat guy

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En god 4-3-3 taktik?
« Svar #3: 09 Sep 2010, 16:02 »

En bruger ved navn Ready123 har lagt denne taktik op her på siden. Den kunne minde om den taktik du søger.
Den bliver brugt i et Videregivende Spil med Leeds, hvor det går vildt godt. Jeg ved dog ikke hvor godt taktikken virker i Italien, da jeg ikke selv har brugt den der. Men du kunne måske forsøge dig med denne taktik.


Okay, tak. Jeg tror jeg prøver at lave en blanding af den du henviser til og den nedenunder  Smiley
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: En god 4-3-3 taktik?
« Svar #4: 09 Sep 2010, 16:04 »

Jeg spiller med Fiorentina, og har de seneste to sæsoner spillet med min egen 4-3-3-formation, og synes selv jeg har lavet nogle pæne resultater. Det har resulteret i 2 mesterskaber, en semifinale i CHL(den anden CHL-sæson er jeg lige gået videre fra gruppespillet), og i den nuværende sæson klarer jeg mig ganske godt;



Min opstilling ser således ud;



Hvis jeg skal beskrive min spillestil, så har jeg spilovertag, og ofte bliver bolden spillet i fødderne på mine ydre angribere. Disse spiller enten den centrale angriber i dybden, eller spiller bolden tilbage i banen. Mine backs er ofte med fremme for at skabe bredde, men de slår sjældent indlæg, og i stedet spilles bolden centralt til min avancerede playmaker. Taktikken minder utroligt meget om den Chelsea spiller med i virkeligheden lige i øjeblikket.

http://peecee.dk/upload/view/265373
Fedt nok  Smiley Har bare det problem at jeg gerne vil spille med Cristiano, Messi og Balotelli på toppen. Men tror bare jeg bygger videre på din taktik.
Logged

kagemix
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: En god 4-3-3 taktik?
« Svar #5: 13 Sep 2010, 13:21 »

Jeg spiller med Fiorentina, og har de seneste to sæsoner spillet med min egen 4-3-3-formation, og synes selv jeg har lavet nogle pæne resultater. Det har resulteret i 2 mesterskaber, en semifinale i CHL(den anden CHL-sæson er jeg lige gået videre fra gruppespillet), og i den nuværende sæson klarer jeg mig ganske godt;



Min opstilling ser således ud;



Hvis jeg skal beskrive min spillestil, så har jeg spilovertag, og ofte bliver bolden spillet i fødderne på mine ydre angribere. Disse spiller enten den centrale angriber i dybden, eller spiller bolden tilbage i banen. Mine backs er ofte med fremme for at skabe bredde, men de slår sjældent indlæg, og i stedet spilles bolden centralt til min avancerede playmaker. Taktikken minder utroligt meget om den Chelsea spiller med i virkeligheden lige i øjeblikket.

http://peecee.dk/upload/view/265373

altså hvis jeg downloader din taktik, så ser jeg intet  specielt i den?.. alt er jo standard ?..

Hverken flydende, stift eller noget.. alt er bare standard.. og når jeg så ser på SS, står der et andet navn på taktikken end den downloadede.. hvorfor ?Smiley
Logged

Gas, vand og varme
stiv pik og charme! Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010