home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1060 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Skolefodbold 2010/11
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Skolefodbold 2010/11  (Læst 28402 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Skolefodbold 2010/11
« Svar #75: 28 Apr 2011, 20:15 »

Brøndby Vester skole lålålålå ! Opstemt

Siger en FCK fan, og som har UC logo som profilbillede  Huh Rullende Øjne

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #76: 28 Apr 2011, 20:16 »

Siger en FCK fan, og som har UC logo som profilbillede  Huh Rullende Øjne

EN skole og et superliga hold, tjah der er ret mege forske Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Hamza_BIF
Manager

« Svar #77: 28 Apr 2011, 20:42 »

Er du fra Brøndbyvester Skole? Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #78: 28 Apr 2011, 20:43 »

Er du fra Brøndbyvester Skole? Smiley

Jeg har gået der, men nu går jeg på fodbold skole Smiley

What a legend

Szczesny
Manager

« Svar #79: 28 Apr 2011, 22:08 »

Jeg har gået der, men nu går jeg på fodbold skole Smiley

Er det ikke først i sommerferien? Wink

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Thebarber
Landsholdsspiller

« Svar #80: 28 Apr 2011, 22:11 »

Men sindsyg et flot frispark af Philip idag Smiley

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 24 Aug 2011, 13:31 »

Tror godt vi kan bruge denne her tråd til skolefodbold, skal siges at min skole skal møde at hold hvor de har blandet drenge og piger sammen. Er det overhoved noget man må ?

What a legend

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #82: 24 Aug 2011, 14:24 »

det mener jeg godt man må men man må bare ikke spille i pige turneringen hehe

EDIT:
min gamle skole gjorde for nogle år siden fordi der var en pige på skolen der endda var bedre end næsten alle drengene hun spillede med siden 4 klasse.

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #83: 24 Aug 2011, 14:36 »

Det kunne sgu være f*cking pinligt hvis vi røg ud fckfan! Tunge

Seb og nogen andre fra klassen, sagde at de ville møde op for at heppe på modstanderen, fordi de synes det kunne være sjovt hvis vi tabte... god opbakning vi har hva? crazy

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #84: 13 Sep 2011, 15:54 »

Så har vi netop spillet den første kamp i årets turnering. Vi skulle op mod Rens Efterskole, som er kendt som nogle banditter.

I første halvleg havde vi pivende medvind og det udnyttede vi til at score to gange, den ene efter en flot assist af mig. Jeg spillede central midtbanespiller, ikke lige min favorit-position, men det var ok.
I anden halvleg får vi scoret et hurtigt mål. Jeg var rykket ud på højrekanten, hvor jeg for alvor kunne udnytte min speed. Igen var jeg manden med assisten. Rens begyndte at brokke sig mere og mere over dommeren og spille svinsk. De får også scoret et mål. Men så laver jeg min tredje assist, flot mål i øvrigt. Flyvende hollænder. De får så både et rødt og gult kort, og vi kan spille resten af kampen i overtal. Vi får lige scoret endnu et mål, efter perfekt slået hjørnespark af mig, som bliver headed ind i det lille felt, hvor vi får sat hovedet på.

Efter kampen gik det dog helt amok. Rens´ piger havde tilfældiigvis også spillet mod vores piger, og tabt 10-0 Opstemt De er så en værre flok bitches, og går til angreb på nogle af vores pigerne, da drengenes kamp er slut. Vi går i mellem, men det udvikler sig. Blandt andet en lærer fra vores skole der bliver slået ned. Min far fik en ordentlig en på øret osv..
Det får nok efterspil, alt er på video..

Gangster_Calle
Ynglingespiller

« Svar #85: 13 Sep 2011, 16:10 »

Så har vi netop spillet den første kamp i årets turnering. Vi skulle op mod Rens Efterskole, som er kendt som nogle banditter.

I første halvleg havde vi pivende medvind og det udnyttede vi til at score to gange, den ene efter en flot assist af mig. Jeg spillede central midtbanespiller, ikke lige min favorit-position, men det var ok.
I anden halvleg får vi scoret et hurtigt mål. Jeg var rykket ud på højrekanten, hvor jeg for alvor kunne udnytte min speed. Igen var jeg manden med assisten. Rens begyndte at brokke sig mere og mere over dommeren og spille svinsk. De får også scoret et mål. Men så laver jeg min tredje assist, flot mål i øvrigt. Flyvende hollænder. De får så både et rødt og gult kort, og vi kan spille resten af kampen i overtal. Vi får lige scoret endnu et mål, efter perfekt slået hjørnespark af mig, som bliver headed ind i det lille felt, hvor vi får sat hovedet på.

Efter kampen gik det dog helt amok. Rens´ piger havde tilfældiigvis også spillet mod vores piger, og tabt 10-0 Opstemt De er så en værre flok bitches, og går til angreb på nogle af vores pigerne, da drengenes kamp er slut. Vi går i mellem, men det udvikler sig. Blandt andet en lærer fra vores skole der bliver slået ned. Min far fik en ordentlig en på øret osv..
Gad jeg sgu godt at ha' set! Opstemt

Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #86: 13 Sep 2011, 16:13 »

YOUTUBE!!

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #87: 13 Sep 2011, 16:15 »

Overvågningskamera, så nok ikke noget almene elever kan få fat i.

Jona8366
Ynglingespiller

« Svar #88: 13 Sep 2011, 16:51 »

Vores hold skal spille i morgen! Der er kun 2 7 klasser med, men de spiller så også begge to for FC Sønderborg U-14. Hele vores klasse har fået fri så der skal vi både se pigerne og drengene spille! Opstemt vi vinder stort. Smiley

Enzo
Manager

« Svar #89: 13 Sep 2011, 17:14 »

Har har slået Engstrandskolen 12-1 i første kamp, og igår tog vi så ud til Langhøjskolen, hvor vi gik videre efter en straffesparkskonkur rence.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010